Σάββατο, 9 Αυγούστου, 2025
Αρχική Blog Σελίδα 47

“ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΠΑΤΡΙΔΑ”:Η ΑΦΕΛΛΗΝΙΣΜΕΝΗ ΚΑΙ ΑΠΟΟΡΘΟΔΟΞΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΕΛΛΑΔΑ ΤΗΣ ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΗΣ ΣΗΜΙΤΙΚΗΣ ΦΙΛΟΛΟΑΤΚΙΚΗΣ ΝΔ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ!

0

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 2/12/2024 

Το Σάββατο 30 Νοεμβρίου 2024 ήταν μία μέρα γιορτής για τη Θεσσαλονίκη. Μετά από 37 χρόνια (1987-2024) ξεκίνησε επιτέλους η λειτουργία του Μετρό, έστω και αν η κατασκευή 9,4 χιλιομέτρων στοίχισε 3,6 Δις, η επέκταση στην Καλαμαριά θα ξεκινήσει τον Νοέμβριο του 2025 και η επέκταση προς αεροδρόμιο και δυτικά θα περιμένει έως το 2030!

Στη διάρκεια λοιπόν της τελετής εγκαινίων πίσω από τον ομιλούντα πρωθυπουργό εμφανίστηκε ο Λευκός Πύργος χωρίς την ελληνική σημαία και οι εκκλησίες χωρίς Σταυρό!

Έφτιαξαν λέει, μετρό Θεσσαλονίκης με κόστος 300 εκατομμύρια το χιλιόμετρο!

Τζάμπα ΜΕ κόστος 300 εκατομμύρια το χιλιόμετρο! ΚΑΙ ΣΕ 50 χρονιά!!!

ΤΟ μετρό Θεσσαλονίκης εγγραφή στον Κρατικό Προϋπολογισμό 1976 από τον Κωνσταντίνο Καραμανλή που τα χρήματα χαθήκαν!!!

Μπορεί να είναι μόνο 9,500 χιλιόμετρα, μπορεί να μας πήρε 50 χρόνια να φτιαχτεί και στα εγκαίνια να στάζουν οι σταθμοί!!

Όλα καλά όλα ωραία τα εμφανίζει η Κυβέρνηση για το Μετρό Θεσσαλονίκης,  αλλά όλα μόνο ανθηρά δεν είναι!

Για την ακρίβεια, συνεχίζονται τα προβλήματα, μετά τις διαρροές νερού που σημειώθηκαν λίγη ώρα από την έναρξη λειτουργίας του Μετρό, εν μέσω της κακοκαιρίας.

Αυτή την φορά πρόβλημα εντοπίζεται στην λειτουργία των ανελκυστήρων σε επτά συνολικά σταθμούς και συγκεκριμένα σε αυτούς του Νέου Σιδηροδρομικού Σταθμού, της Πλατείας Δημοκρατίας, του Σιντριβανίου, του Πανεπιστημίου, της Ανάληψης, της 25ης Μαρτίου και της Νέας Ελβετίας!

Ακυβέρνητο το Μετρό Θεσσαλονίκης έμεινε για σαράντα λεπτά Μπλακ άουτ !!!!

Υπακούοντας ξανά στην συνείδηση μου.

Υπακούοντας και πάλι στην συνείδηση μου, νιώθω την ανάγκη να ανοίξω την καρδιά μου. Ο σεβασμός στους ψηφοφόρους μου, η ακεραιότητα του χαρακτήρα μου, με υποχρεώνουν να διαχωρίσω την θέση μου.

Κοντά δυο χρόνια χάριν της πατρίδος, εγκατέλειψα την αγαπημένη μου επιστήμη , άφησα το χειρουργικό τραπέζι και ανέβηκα στα κοινοβουλευτικά έδρανα υπερασπιζόμενος με πάθος, θέσεις και αξίες του πατριωτικού κινήματος ΝΙΚΗ.

Τα ψέματα βουλιάζουν… στον Φαληρικό όρμο

Του Γιάννη Σγουρού (πρώην Περιφερειάρχης Αττικής)

Η πρόσφατη πανηγυρική παρουσίαση των σχεδίων του έργου της Β΄ φάσης του Μητροπολιτικού Πάρκου «Αέναον» στο Φαληρικό όρμο, από την Περιφέρεια Αττικής παρουσία του πρωθυπουργού, καθιστά αναγκαία μια αποτίμηση αλήθειας για το εμβληματικό αυτό έργο, το οποίο μέσα από μια διαδρομή ταλαιπωρίας, υπερκοστολογήσεων και σπατάλης, ευχόμαστε να οδηγηθεί πλέον σε αίσιο τέλος  επ’ ωφελεία των πολιτών της Αττικής.

Η Ελλάδα σε κρίσιμο σταυροδρόμι: Ανικανότητα, υποχωρητικότητα ή νέα εθνική στρατηγική;

Άρθρο
Νίκος Νικολόπουλος
(Χριστιανοδημοκρατικού Κόμματος Ελλάδος)


Η Ελλάδα σε κρίσιμο σταυροδρόμι: Ανικανότητα, υποχωρητικότητα ή νέα εθνική στρατηγική;

Οι πρόσφατες δηλώσεις του Υπουργού Εξωτερικών Γιώργου Γεραπετρίτη, ο οποίος έθεσε το διχαστικό δίλημμα «Θέλετε πόλεμο ή νέο Ηλιάκη;», συνιστούν μια πρωτοφανή πολιτική και ηθική εκτροπή. Όταν ένας κορυφαίος εκπρόσωπος της κυβέρνησης χρησιμοποιεί με τόση ασυδοσία το όνομα ενός ήρωα που θυσιάστηκε για την πατρίδα, οι συνέπειες είναι πολυεπίπεδες: πλήττεται η αξιοπρέπεια του έθνους, υπονομεύεται η εμπιστοσύνη των πολιτών και ενισχύεται η εικόνα μιας χώρας που υποχωρεί μπροστά στις προκλήσεις.

Η αγάπη για τα τζαµιά της Λίνας Μενδώνης και το Αλκαζάρ της Θεσσαλονίκης  με χρηματοδότηση 10.511.984 ευρώ!!!!

ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΝΙΚΟΣ ΒΑΝΗΣ

Γιατί η Λίνα Μενδώνη για την οικία της οικογένειας Δραγούμη στο Βογατσικό Καστοριάς δεν την έκανε Ιστορικού χώρου να γίνει μουσείο!!!

Η Λίνα Μενδώνη ΕΙΧΕ βγάλει απόφαση πριν συνεδρίαση ΤΟ ΣΥΒΟΥΛΙΟ νεότερων μνημείων για την οικία της οικογένειας Δραγούμη να μην γινεί μουσείο αυτά με ενημέρωσε και ο περιφερειάρχης δυτική Μακεδονίας όταν η Λίνα Μενδώνη ΕΙΧΕ ανέβει στην Κοζάνη και καστόρια !!!! Η αγάπη για τα τζαµιά της Λίνας Μενδώνης ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΥΡΙΚΟ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ διακατέχεται από Μεγάλη αγάπη στην οθωμανική Κατοχή,

Και με αυτούς που ελευθέρωσαν Μακεδονία Όπως η Μεγάλη οικογένεια Δραγούμη Στέφανος Ιων Μάρκος και ο Μάρκος ΠΟΥ έκανε το Ινστιτούτο Φιλελεύθερων που πολλά μελη της κυβερνώσης έχουν πέραση από το Ινστιτούτο μόλον αυτό δεν τους ενδιαφέρει!!!!!

ΑΣ Έρθουμε για την πολιτική της Λίνα Μενδώνη και του ΚΥΡΙΚΟΥ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ όσον αναφορά τον οθωμανικών τζαμιών,

Πιέσεις για την επαναλειτουργίασε όλη την έκταση της ελληνικής επικράτειας οθωμανικών τζαμιών ασκεί στη χώρα μας η τουρκική πλευρά, σύμφωνα με τα Τουρκικά, τα οποία συνηθίζουν να δημιουργούν προπαγάνδα για τα εθνικά θέματα.

ΔΙΚΑΙΩΣΗ ΤΟΥ ΣΑΜΑΡΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΓΕΡΑΠΕΤΡΙΤΗ

Του Παναγιώτη Αποστόλου

Πολιτικού αναλυτή – αρθρογράφου

egerssi@otenet.gr

www.egerssi.gr

O Τούρκος ΥΠΕΞ Χακάν Φιντάν μιλώντας στη Μεγάλη Εθνοσυνέλευση της Τουρκίας, μετά την συνάντησή του με τον Έλληνα ΥΠΕΞ Γιώργο Γεραπετρίτη (8 Νοεμβρίου 2024), αποκάλυψε τα της κρυφής ατζέντας των δυο ανδρών για παραχώρηση ελληνικών κυριαρχικών δικαιωμάτων!

Όταν ο Τούρκος ΥΠΕΞ “μαρτύρησε” πως συζητούν για ύπαρξη “τουρκικής μειονότητας” στη Δυτική Θράκη, αλλά και τους συμπατριώτες του που ζουν στα Δωδεκάνησα και αποτελούν “τουρκική μειονότητα”!

Μιλώντας ο Χακάν Φιντάν για “ευκαιρίες που τους προσφέρει η Ελλάδα”!

Στη δυτική Θεσσαλονίκη Κατέρρευσε γέφυρα Στο ρεύμα προς τους Αμπελόκηπους.

Με τα εγκαίνια του ΜΕΤΡΟ και με την ελεύσεις ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ Κατέρρευσε γέφυρα !!!!

Ένα έργο που άρχισε πριν από περίπου δύο μήνες, με ζητούμενο να παραδοθεί σε κυκλοφορία το ρεύμα προς τους Αμπελόκηπους

Τα δύο στάδια του έργο ήταν ενίσχυση με τσιμέντο κάτω από την γέφυρα και τις επόμενες ημέρες θα έμπαιναν οι σφήνες για να συγκρατήσουν την γέφυρα που είχε πάρει κλίση δύο εκατοστών.

Το έργο επρόκειτο να παραδοθεί μέσα στον Δεκέμβριο.

Το Υπουργείο Περιβάλλοντος επικαλείται στοιχεία «φάντασμα» για την αδειοδότηση Αιολικού Σταθμού στα προστατευόμενα Βαρδούσια!

Το Υπουργείο Περιβάλλοντος επικαλείται στοιχεία «φάντασμα» για την αδειοδότηση Αιολικού Σταθμού στα προστατευόμενα Βαρδούσια!

Είμαστε «συνηθισμένοι» σε πολλών ειδών παρατυπίες και μεθοδεύσεις κατά τις διαδικασίες αδειοδότησης Αιολικών Σταθμών από τους φορείς της Διοίκησης, προκειμένου τα έργα τελικά να λάβουν έγκριση: στις περισσότερες περιπτώσεις, οι αρχές είτε αγνοούν εξόφθαλμες ασυμβατότητες των μελετών με το θεσμικό – νομοθετικό πλαίσιο, είτε αποδέχονται αυτούσια τα συμπεράσματα των μελετών των έργων, ακόμα κι αν οι επιπτώσεις έχουν προκλητικά και εμφανώς υποεκτιμηθεί.