
Η ομάδα συγκέντρωσε τα χρήματα που χρειάζονταν για το πρόγραμμα αυτό από ιδιωτικές συνεισφορές με στόχο να στείλει σε Αμερικανούς συμπολίτες της το μήνυμα πως η Ελλάδα ακόμα και στις δύσκολες αυτές μέρες παραμένει εξαιρετικά ελκυστική και προσφέρει στους επισκέπτες της θαυμάσιες εμπειρίες.
Η γιγαντοαφίσα στήθηκε στον Έβδομο Δρόμο, έναν από τους πιο πολυσύχναστους της Ουάσιγκτον, ακριβώς στην μέση της 16 οικοδομικών τετραγώνων διαδρομής που αρχίζει από το Καπιτώλιο και καταλήγει στον Λευκό Οίκο. Το κτίριο στο οποίο τοποθετήθηκε βρίσκεται δίπλα από την είσοδο στην Κινεζική γειτονιά της πρωτεύουσας, που μέρα-νύχτα κατακλύζεται από κόσμο.
Συναντήσαμε εκεί τον Αρτ Δημόπουλο , εκδότη του περιοδικού Οδύσσεια που συντόνισε το στήσιμο της γιγαντοαφίσας. Μας είπε μεταξύ άλλων:
«Επιδίωξη είναι να αυξήσουμε τον τουρισμό στην Ελλάδα. Συνεργάστηκαν μαζί μας πολλά άτομα, η ομογενειακή εταιρία Capital Outdoor, η ΑΧΕΠΑ, και το Ελληνοαμερικανικό Ινστιτούτο. Η εξαίρετη αφίσα που με τις συνεισφορές όλων αυτών φτιάξαμε και στήσαμε εδώ στην καρδιά της Ουάσιγκτον είναι ένα προσκλητήριο για επίσκεψη στην Ελλάδα».
Ο Αρτ Δημόπουλος και οι συνεργάτες του στην Αμερικανική πρωτεύουσα ανήκουν σε μια ευρύτερη οργάνωση Ελλήνων και φιλελλήνων που συγκροτήθηκε στην Νέα Υόρκη με την επωνυμία Up Greek Tourism για να βοηθήσει την Ελλάδα τώρα που αυτή δυσκολεύεται να διαθέσει κονδύλια για τουριστική προβολή.
Η ομάδα της Νέας Υόρκης τοποθέτησε πρόσφατα επί 30 συνεχείς ημέρες μια ηλεκτρονική γιγαντοαφίσα στην περίφημη πλατεία Τάϊμς Σκουέαρ από την οποία περνούν δεκάδες χιλιάδες άτομα την ημέρα. Οι ψηφίδες των μωσαϊκών εικόνων της αφίσας είναι φωτογραφίες ομογενών που πλήρωσαν για την ανάρτησή της.

Τα αποκαλυπτήρια της γιγαντοαφίσας στην Ουάσιγκτον ήρθε για να προωθήσει στα Αμερικανικά μέσα ενημέρωσης η γεννημένη στην Νέα Υόρκη ομογενής τραγουδίστρια Καλομοίρα (Σαράντη), που έχει εξελιχτεί σε ανεπίσημο πρέσβη του Ελληνικού τουρισμού στις Ηνωμένες Πολιτείες.
Την συναντήσαμε έξω από το κτίριο στο οποίο είναι στημένη η γιγαντοαφίσα κι εκεί η Καλομοίρα δήλωσε στην Ελληνική Υπηρεσία της Φωνής της Αμερικής: «Όπως βλέπετε υπάρχει εδώ μια τεράστια αφίσα για την Ελλάδα. Προσπαθούμε να σπρώξουμε τουρισμό στην Ελλάδα. Ξεκίνησε όλη αυτή η προσπάθεια στην Νέα Υόρκη και τώρα την συνεχίζουμε εδώ στην Ουάσιγκτον με μια πολύ καλή ομάδα και με μεγάλη επιτυχία. Θέλουμε να βοηθήσετε κι εσείς μέσω του UpGreekTourism.gr».
Ο θετικός αντίκτυπος της πρωτοβουλίας Up Greek Tourism ήταν κάτι που χρειάζονταν η Ελλάδα στις Ηνωμένες Πολιτείες ύστερα από την δημοσιότητα που έδωσαν τα τηλεοπτικά κανάλια στις μαζικές διαδηλώσεις και τις βίαιες συγκρούσεις ανάμεσα σε αστυνομικούς και αναρχικούς στην Αθήνα, τα τελευταία δύο χρόνια.


Ράσια: «Η αφίσα με σπρώχνει να μπω στο Ίντερνετ να μάθω περισσότερα για την Ελλάδα. Επιθυμία μου ήταν πάντα να τρέξω εκεί έναν Μαραθώνιο».
Σαμάνθα: «Το έντονο γαλάζιο χρώμα της αφίσας τραβάει αμέσως την προσοχή. Θα ήθελα να πάω εκεί και θα πάω μια μέρα εκεί να απολαύσω τις ελληνικές παραλίες».

Εμπειρογνώμονες λένε πως η προώθηση του τουρισμού είναι ένα από τα πιο θετικά πράγματα που μπορούν να γίνουν για την Ελλάδα. Το ασπάζεται αυτό πλήρως ο Κωνσταντίνος Γεωργιάδης, Διευθυντής του Ταξιδιωτικού Πρακτορείου Αμφιτρύων, στην Ουάσιγκτον, που δήλωσε στην κάμερά μας:
«Τώρα είναι ο καλύτερος καιρός για ταξίδι σε Ελληνικά νησιά, από άποψη τιμών, από άποψη καιρού αλλά και για την ενίσχυση της οικονομίας. Δεν χρειαζόμαστε δάνεια. Μόνον τουρίστες χρειαζόμαστε να έρθουν να γνωρίσουν την όμορφη χώρα μας».

Οι γιγαντοαφίσες στην Ουάσιγκτον, την Νέα Υόρκη και αργότερα σε άλλα μέρη των Ηνωμένων Πολιτειών, έχουν ένα και μόνο σκοπό –να πουν στους Αμερικανούς ότι η ελληνική κρίση χρέους, την οποία τους θυμίζουν καθημερινά τα τηλεοπτικά κανάλια, έχει κάνει τον λαό της Ελλάδας πολύ πιο φιλόξενο από ότι σε οποιαδήποτε άλλη περίοδο της ιστορίας του και έτοιμο να προσφέρει τα πάντα για να διασφαλίσει πως οι τουρίστες από τις Ηνωμένες Πολιτείες θα ζήσουν φέτος στην χώρα του την μαγεία ενός ονείρου γεμάτου ιστορία και ομορφιά