Θεσσαλονίκη- Πολλές ιστορίες, μια καρδιά”, αυτό είναι το νέο τουριστικό σήμα-brand name της Θεσσαλονίκης, για γέλια και κλάματα, που παρουσιάστηκε χτες από τον δήμαρχο Γ. Μπουτάρη και τον Οργανισμό Τουριστικής Ανάπτυξης και Μάρκετινγκ της πόλης.
Συμφώνα με τον Δήμαρχο, “στόχος είναι να αναδείξουμε, με κάθε τρόπο, τη νέα Θεσσαλονίκη..”
Αναμφίβολα, χώρις το σήμα κακατεθέν της πόλης, τον Λευκό Πύργο και την στοιχειιώδη αναφορά στο όνομα της πόλης που πηγάζει από την Μακεδονική Βασιλεία, ο στόχος επιτεύχθει κατά τα λεγόμενα του Δημάρχου.
Αυτό το γελοίο (μότο) μόνο την πόλη της Θεσσαλονίκης δεν αντιπροσωπεύει.
Από τόσους γραφίστες -ταλέντα που υπάρχουν στην πόλη, επέλεξαν, κάτω από το τραπέζι, την παραπάνω γελοία δημιουργία, για να μην ενοχλεί το περιεχόμενο τους Σλάβο-Σκοπιανούς, που είναι αναγνωρισμένοι κλέφτες και παραχαράκτες των Μακεδονικών συμβόλων και του πολιτισμού, αφήνοντας τους έτσι ανοιχτά να δρουν με την δική τους υστερική βούληση που τους κατέχει για την Μακεδονία και την Θεσσαλονίκη.
Μπραβό!!!!! Καμαρώστε το!!!!!