H Ryanair γιορτάζει τη νέα ελληνική ιστοσελίδα της και δίνει δωρεάν εισιτήρια για τα τοπικά μέσα ενημέρωσης
Η Ryanair, αγαπημένη αεροπορική εταιρεία της Ευρώπης με τις χαμηλές τιμές της , χθες ( 13 Μαΐου) βράδυ γιόρτασε την ολοκαίνουργια ελληνική ιστοσελίδα της εταιρίας με τα τοπικά μέσα ενημέρωσης της Θεσσαλονίκης.Στο “THE MET Hotel”,οι δημοσιογράφοι των τοπικών μέσων ενημέρωσης συμμετείχαν σε ένα εργαστήριο web όπου είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν τη νέα ελληνική ιστοσελίδα της Ryanair και τις ενδιαφέρουσες ενότητες της, όπως ” Fare Finder ” για να βρείτε τις καλύτερες προσφορές ( προορισμούς , ημερομηνία αναχώρησης , διάρκεια του ταξιδιού και τιμή) .Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης ,όλοι οι δημοσιογράφοι που συμμετείχαν είχαν την ευκαιρία να κλείσουν δωρεάν ένα ταξίδι τους!
Ryanair, Europe’s favourite low fares airline, yesterday (13th May) has celebrated the brand new Greek website with local media in Thessaloniki. Last night at “THE MET Hotel”, local journalists participated to a web workshop where they had the chance to try the new Ryanair Greek website and its interesting sections such as “Fare Finder” to find the best deals/destinations given a departure date, a travel period and a price.
All the journalists who attended had the opportunity to book their free trip during the event!
In Athens, Ryanair’s Sales & Marketing Executive for Italy, Greece and Croatia, Giuseppe Belladone said:
“Ryanair is delighted to kick off the Greek Website with local journalists giving them the opportunity to personally try and book their travels on Ryanair.com. We are happy to celebrate this new website with free tickets for local media who will enjoy all our improved services.
The already announced 2014 schedule in Thessaloniki, offers 16 routes for the Summer and 10 routes for the Winter, which will deliver over 1.5m passengers within this year creating over 1,500* job opportunities on-site.
This is the first summer where Ryanair customers can enjoy a free small second carry-on bag, “quiet flights”, allocated seats and use their personal electronic devices at all stages of their flight, making Ryanair the ideal choice for families and friends looking to get away this summer, with a new website, smartphone app, and family and business products coming soon.
*ACI research confirms up to 1,000 ‘on-site’ jobs are sustained at international airports for every 1m passengers