ακροαματικότητας στα FM βασιλεύουν στα χαρτιά και μόνο. Τίποτα δεν άλλαξε ως προς την ορθότητα των, κυρίως για την ανύπαρκτη αξιοκρατία που προσπαθούν να περάσουν στο βωμό του χρήματος και τα μεγάλα διαφημιστικά πακέτα.
Μια αληθινή ιστορία (με ακράδαντα στοιχεία) από το παρελθόν πριν περίπου 7 χρόνια δείχνει όλη την γύμνια και την κοροϊδία αυτών των μετρήσεων, που μπήκαν στην ζωή μας, στην εργασία και στην επιχείρηση απρόσμενα κα συνεχίζουν να ρυθμίζουν την οικονομική ζωή της χώρας.
Μια φορά κι έναν καιρό ένας Θεσσαλονικιός ιδιοκτήτης Ραδιοφωνατζής δέχθηκε τηλέφωνο στην επιχείρηση του από εταιρεία δημοσκοπήσεων ακροαματικότητας των FM.