Για ακόμα μία φορά η συγκεκριμένη εταιρεία κάνει θαύματα και προσφέρει απλόχερα ασταμάτητη επικοινωνία στους συνδρομητές της.Tην προηγούμενη βδομάδα ήταν που έπεσε όλο το δίκτυο της και μείναμε όλοι ευτυχώς μόνο για 3 ώρες χωρίς ίντερνετ.
Την Πέμπτη το πρωί όλως τυχαίως για άλλη μια φορά έμεινα εγώ χωρίς τηλέφωνο και ίντερνετ.Έχω κάνει από κείνο το πρωί δεκάδες τηλεφωνήματα στο τηλεφωνικό τους κέντρο.Ο κάθε υπάλληλος λέει τα δικά του και αυτή τη στιγμή έχω μείνει χωρίς τηλ κνετ.
Κύριοι ανεύθυνοι της TELLAS την ζημιά που υφίσταμαι καθώς χρειάζομαι κάθε μέρα τηλέφωνο και ίντερνετ για τη δουλειά μου θα μου την πληρώσετε εσείς;; Εδώ και χρόνια έχω αντιμετωπίσει πάρα πολλά προβλήματα με το ίντερνετ(ταχύτητα που δεν φτάνει τα 24mbps,συνεχόμενες καθημερινές αποσυνδέσεις του δικτύου,προβλήματα με το δίκτυο κλπ), αλλά αυτή τη φορά ξεχείλισε το ποτήρι.
Συνιστώ όποιος σκέφτεται για νέα σύνδεση να στραφεί σε άλλη εταιρεία.Και το λέω με όλη την ευθύνη και το θάρρος και την εμπειρία που είμαι πελάτης της από την αρχή που ξεκίνησε αλλά μάλλον ήρθε η ώρα να αλλάξω και σταθερή τηλεφωνία και κινιτή τηλεφωνία που τυγχάνει να έχω τη αδελφική της εταιρεία και γω και όλοι οι συγγενείς και φίλοι.
Μόνο απο καταγγελίες στο elliniko-fenomeno και στο Ινστιτούτο Καταναλωτών καταλαβαίνουν αυτοί.
8 Φεβρουάριος 2010
Σωτηριάδης Πέτρος