Η Εθνική του ελληνικού design μέσω της πλατφόρμας Designlobby.Asia επέστρεψε μόνο με νίκες στις αποσκευές της.
Επιτυχημένη κρίνεται η παρουσία της πλατφόρμας προώθησης σχεδιαστών προερχόμενων από την δημιουργική οικονομία της Ελλάδας Designlobby.Asia στην εβδομάδα σχεδίασης στο Πεκίνο.
Στα πλαίσια της διοργάνωσης το Designlobby υπέγραψε συμφωνία στρατηγικής συνεργασίας με σημαντικό διαφημιστικό ομάδα στο Πεκίνο στους πελάτες του οποίου συμπεριλαμβάνονται οι China Mobile, η BMW και άλλοι.
Τουλάχιστον 100,000 επισκέπτες πέρασαν από το περίπτερο του Designlobby.Asia (σχεδιασμένο από τον Θάνο Ζακόπουλο και το μιλανέζικο γραφείο Studio CTRLZAK), αφήνοντας θετικότατες εντυπώσεις και συλλέγοντας τα εύσημα των επισκεπτών και των διοργανωτών για την ποιότητα του προβαλλόμενου έργου.
Μέσα από το περίπτερο του Designlobby.Asia στην έκθεση του Πεκίνου, συμμετείχαν 34 διακεκριμένα γραφεία Branding & Επικοινωνίας, Φωτογραφίας, Αρχιτεκτονικής & Interior Design, Αρχιτεκτονική Φωτισμού & Design, Εικονογράφησης, Motion & Ψηφιακή Σχεδίαση κλπ.
Η δράση έλαβε την αιγίδα της Ελληνικής Πρεσβείας στο Πεκίνο, βοηθώντας σε θέματα επικοινωνίας με τα τοπικά ΜΜΕ.
Κατά την διάρκεια του φεστιβάλ έγιναν σημαντικές επαφές με ασιατικά και διεθνή μέσα ενημέρωσης, δημιουγικά γραφεία και διαφημιστικές εταιρείες που ψάχνουν για συνεργασίες, μεγάλα σχεδιαστικά ομάδα και εταιρείες.
Ήδη το Τime Out Πεκίνο, το μεγαλύτερο περιοδικό σε κυκλοφορία στο Πεκίνο έκανε μία ιδιαίτερη παρουσίαση και αναφορά στο designlobby και την έκθεσή του DE-ΥΠΟΓΡΑΦΗ
. Η προσπάθεια προώθησης Ελλήνων Σχεδιαστών σε αγορές της Ασίας ξεκίνησε τον Απρίλιο με πρώτη συμμετοχή στην μεγαλύτερη εμπορική έκθεση της Κίνας και του κόσμου στην Καντόνα η οποία έφερε ήδη τις πρώτες συνεργασίες σε επίπεδο προϊοντικού σχεδιασμού αλλά κυρίως ήταν η αφορμή για την σύσταση στο Ασιατικό κοινό των Ελλήνων δημιουργών και της ποιότητας της δουλειάς τους.
Το άνοιγμα μίας νέας αγοράς είναι μία διαδικασία δύσκολη η οποία απαιτεί συστηματική δουλειά, συνέχεια, συνέπεια και φυσικά επένδυση σε χρόνο και χρήμα.
Ο ιδρυτής της πλατφόρμας προώθησης Ελλήνων Δημιουργών στην Ασία DESIGNLOBBY.CN Βασίλειος Π. Μπαρτζώκας δήλωσε
«Είμαστε ενθουσιασμένοι από την αποδοχή που βρήκε η συμμετοχή μας στις δύο πρώτες δράσεις μας σε Κινεζικό έδαφος. Έχουμε ξεκινήσει μία συστηματική προσπάθεια παρουσίασης και προβολής των δυνατοτήτων μας ενώ ήδη σιγά σιγά αρχίζουν να φαίνονται και τα πρώτα αποτελέσματα.
Ήδη προωθούμε τα μέλη μας σε διαγωνισμό για μεγάλο εμπορικό κέντρο 110.000m ², έχουμε ήδη δημιουργήσει γέφυρες συνεργασίας με γραφεία αντιπροσώπευσης σε Σανγκάη και Guangzhzou, ενώ συζητάμε για αντιπροσώπευση σε Πεκίνο και άλλες περιοχές.
Στόχος είναι να δημιουργηθεί σύντομα μόνιμος εκθεσιακός χώρος και γραφεία στο Χονγκ Κονγκ, αλλά και σε άλλες περιοχές της Κίνας και δουλεύουμε εντατικά προς αυτή την κατεύθυνση.
Επίσης είναι σημαντικό να δημιουργηθεί ένα αναγνωρισιμότητα του σήματος σχετικά με το ποιοι είμαστε και το τι μπορούμε να κάνουμε και αυτό μπορεί να γίνει μόνο μέσα από διαρκείς συμμετοχές και παρουσία σε εκθέσεις οι οποίες βοηθούν στην δημιουργία επαφών και την ενδυνάμωση των σχέσεών μας με την τοπική αγορά » .
Επόμενες δράσεις για το DESIGNLOBBY.ASIA είναι οι συμμετοχές στην εβδομάδα σχεδίασης στο Guanghzou τον Δεκέμβριο του 2012 και στην έκθεση Canton Fair τον Απρίλιο του 2013.
Για πληροφορίες συμμετοχής μπορείτε να επικοινωνήσετε στο designlobby.cn @ gmail.com