Τετάρτη, 20 Αυγούστου, 2025

Call Center

thessalon3.bmpCALL CENTER ΓΙΑ ΤΑ ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (2310. 555. 520)

 Στο πλαίσιο της νέας ιστοσελίδας του Δήμου Θεσσαλονίκης www.thessaloniki.gr έχει τεθεί σε παραγωγική λειτουργία η ηλεκτρονική υπηρεσία «Αιτήματα Πολιτών» με σκοπό την παροχή μιας ουσιαστικής επικοινωνίας των δημοτών με τις Υπηρεσίες του Δήμου.

 Έτσι παρακάμπτεται η συνηθισμένη γραφειοκρατία με την χρήση άμεσης ηλεκτρονικής προώθησης κάθε αιτήματος στην αρμόδια Υπηρεσία του Δήμου. Επιπλέον υπάρχει η δυνατότητα επισύναψης ενός αρχείου (π.χ. μίας φωτογραφίας) κατά την υποβολή του αιτήματος κι επιτρέπει την ολοκληρωμένη παρουσίαση του παραπόνου ή της καταγγελίας και την άμεση λήψη μέτρων.

Όσοι πολίτες δεν έχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο η δεν γνωρίζουν τη χρήση Ηλεκτρονικών Υπολογιστών, μπορούν να χρησιμοποιήσουν το CALL CENTER (ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ) του Δήμου Θεσσαλονίκης στο αριθμό 2310.555.520.

Η νέα αυτή υπηρεσία του Δήμου Θεσσαλονίκης που ήδη έχει αρχίσει να λειτουργεί επιτρέπει στον πολίτη να υποβάλλει το αίτημά του, είτε την καταγγελία του, τηλεφωνικά. Στη συνέχεια ο υπάλληλος του τηλεφωνικού κέντρου χρησιμοποιεί το διαδίκτυο για να εισάγει το αίτημα του πολίτη στο σύστημα διεκπεραίωσης των αιτημάτων πολιτών.

 Έτσι αντιμετωπίζεται με την ίδια ταχύτητα και αμεσότητα, το αίτημα των πολιτών όπως και τα αιτήματα που έρχονται μέσα από το Internet. Επιπλέον, μέσω του τηλεφωνικού κέντρου 2310.555.520 θα δίδονται πληροφορίες του τηλεφωνικού καταλόγου των υπηρεσιών του Δήμου Θεσσαλονίκης.

Οι πολίτες μπορούν να μαθαίνουν εύκολα το τηλέφωνο και την διεύθυνση της κάθε υπηρεσίας του Δήμου, με την οποία πρέπει να έρθουν σε επαφή για να διεκπεραιώσουν την εργασία τους. Επισημαίνεται ότι ο τηλεφωνικός αυτός κατάλογος, όλων των Υπηρεσιών του Δήμου Θεσσαλονίκης βρίσκεται αναρτημένος στην πρώτη σελίδα του δικτυακού τόπου www.thessaloniki.gr.

spot_img

Τώρα ζωντανά! Web Radio από το Ελληνικό Φαινόμενο!

 

 

Τελευταία νέα

Η κυβέρνηση, υπό του Κυριάκου Μητσοτάκη, χορήγησε δωρεές φορολογικές ελαφρύνσεις στη διαφήμιση στα μέσα ενημέρωσης τον ΜΜΕ.

Λεφτά από το υστέρημα των φορολογουμένων συνεχίζει να πετάει η ελληνική κυβέρνηση προκειμένου να εξυπηρετεί τις επικοινωνιακές της ανάγκες, δηλαδή να έχει ευχαριστημένα τα φιλικά της ΜΜΕ. Μόνο μέσα στο α΄ επτάμηνο του 2025 τα υπουργεία και οι φορείς...

Δύο έμπειρες δημοσιογράφοι από μεγάλα κανάλια εντάσσονται πλέον στο δυναμικό του ERTNEWS.

Η Αδαμαντία Λιόλιου, με πλούσια εμπειρία σε διεθνείς ανταποκρίσεις και ρεπορτάζ σε κρίσιμες περιοχές, αφήνει το ΟΡΕΝ και αναλαμβάνει νέο ρόλο στην ενημερωτική ομάδα. Παράλληλα, η Στέλλα Στυλιανού, από το Mega, με μακρά πορεία σε δελτία ειδήσεων και εμπειρία...

Προσφυγή στα σκαριά για τις περιφερειακές άδειες: Επιστολές ΕΕΤΕΠ σε ΕΕΤΤ και Digea και συνάντηση με Π. Μαρινάκη.

Με προσφυγή σε δικαστικά μέσα για αθέμιτο ανταγωνισμό προειδοποιεί την κυβέρνηση η Ένωση Ενημερωτικών Τηλεοράσεων Ελληνικής Περιφέρειας με επιστολή της προς την Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων. Η ΕΕΤΕΠ ζητάει από την ΕΕΤΤ «να μην προχωρήσει σε καμία σχετική...