Παρασκευή, 20 Ιουνίου, 2025
ΑρχικήΣυνεντεύξειςΑναστάσιος Κουτσούκος, Διδάκτωρ...

Αναστάσιος Κουτσούκος, Διδάκτωρ Επιστημών του Πανεπιστημίου Paris – Sorbonne

Dr  Αναστάσιος Κουτσούκος.,καλεσμένος  στο ψηφιακό ραδιόφωνο elliniko-fenomeno.com (04/05/2011) στην εκπομπή “Ραδιοξυπνήματα΄ με τον  δημοσιογράφο Νίκο Βάνη.

Ο Dr  Αναστάσιος Κουτσούκος, ένας διακεκριμένος επιστήμονας με διεθνής κύρος , περιγράφει το αρρωστημένο σύστημα και λειτουργία στην Ελληνική εκπαίδευση.

 Εστιάζεται στα πειραματικά, πρότυπα σχολεία, στο Ελληνικό Πανεπιστημιακό κατεστημένο, στους καθηγητές που διοικούν τα Πανεπιστήμια με οικογενειακά κριτήρια, βάζοντας τα παιδιά τους σε θέσεις, αντιγράφοντας εργασίες Ελλήνων επιστημών του εξωτερικού που τις παρουσιάζουν ως δικές τους  και στο νέο νομοσχέδιο που έρχεται από το Υπουργείο παδείας για τα Ανώτατα  Εκπαίδευτικά  Ιδρύματα (ΑΕΙ  & Τ.Ε.Ι).

Ο Δρ. Αναστάσιος Κουτσούκος σπούδασε στο τμήμα της φιλοσοφικής του Πανεπιστημίου Αθηνών το 1987, έχει δίπλωμα μεταπτυχιακών σπουδών ειδίκευσης (DEA) στο Πανεπιστήμιο Paris V – Sorbonne, τμήμα επιστημών αγωγής με τίτλο “Διδακτική των Αρχαίων Ελληνικών – Ψυχολογική προσέγγιση”

Ο Αναστάσιος Κουτσούκος, είναι Αντιπρόεδρος του Αρχαιοελληνικού Θεάτρου Δημόδοκου στην Γαλλία, Μέλος της ένωσης Γνωστικής Ψυχολογίας και διδακτικής Arβeco στην Γαλλία.

Οργάνωση και συμμετοχή στον “Μαραθώνιο ανάγνωσης Ομήρους Ιλιάδας στο Πανεπιστήμιο της Sorbonne Μάρτιος του 2005 και στην Ελλάδαμ Μάϊος του 2006.

Ακόμα , είναι μέλος της Παιδαγωγικής εταιρείας Ελλάδος, συγγραφέας πέντε βιβλίων με θέμα την ψυχολογία, την παιδαγωγική, την κοινωνικοποίηση το ατόμου, και την διδακτική Αρχαίων Ελληνικών.

 Έχει διδάξει στο παιδαγωγικό τμήμα της Α.Σ.ΠΑΙ.ΤΕ των Αθηνών.

 Στο μεταπτυχιακό “διδακτική μαθημάτων, με νέες τεχνολογίες της φιλοσοφικής σχολής του πανεπιστημίου Αθηνών, στο πανεπιστήμιο Πατρών, στο πανεπιστήμιο Πελοποννήσου. Διευθυντής του τομέα παιδείας & επικοινωνίας του ομίλου Unesco Ν. Πειραιά και νήσων.

Νίκος Βάνης: Στην τηλεφωνική γραμμή αγαπητοί φίλοι έχουμε τον  Διδάκτωρα, επιστήμωνα Αναστάσιο Κουτσούκο.

Τα σέβη μου κύριε Κουτσούκου, είστε καλά;;

 Θέλω να ξεκινήσουμε την κουβέντα μας με τα πρότυπα και πειραματικά σχολεία.

Α. Κουτσούκος: Θα ήθελα να σας πως το εξής. Υπάρχουν τρεις κατηγορίες σχολείων, είναι τα πειραματικά των πανεπιστημίων που αριθμούν σε πέντε σ΄ όλην την Ελλάδα.

 Τα έχουν ιδρύσει τα ίδια τα πανεπιστήμια, οι μαθητές εισάγονται μόνο με κλήρωση. Μετά έχουμε τα πειραματικά που ήδη υπάρχουν τα οποία με τον νόμο του 1985, τα πρώρα πρότυπα σχολεία μετατράπηκαν σε πειραματικά.

 Αυτά τα πειραματικά του 1985 συνδέονται με τα περιφερειακά εκπαιδευτικά κέντρα, τα λεγόμενα ΑΠΕΚ.

Η τρίτη κατηγορία είναι τα λεγόμενα πρότυπα σχολεία που υπήρχαν και στο παρελθόν επί Χούντας, στα οποία οι μαθητές έδιναν εξετάσεις. Αυτά τα τελευταία πρότυπα η κυβέρνηση τα επανέφερε στο επίκεντρο με το νέο νομοσχέδιο.

 Όμως υπάρχει ένα πρόβλημα, ότι του δίνει διπλή ονομασία, τα ονομάζει πρότυπα – πειραματικά. Διεθνώς αυτή η ονομασία δεν υπάρχει.

Ένα σχολείο θα λέγεται ή πειραματικό, ή πρότυπα. Το πειραματικό σχολείο είναι ταυτόσημο με την πειραματική διδασκαλία, δηλαδή, δοκιμασία νέων παιδαγωγικών και διδακτικών μεθόδων, ίδιες με το πανεπιστήμιο. Εκεί πηγαίνουμε τους φοιτητές και τους διδάσκουμε τις νέες παιδαγωγικές μεθόδους.

Εξ ορισμού τα πειραματικά σχολεία πρέπει να έχουν μαθητές με κύρος, δηλαδή το δείγμα του μαθητικού πληθυσμού να είναι τυχαίο, όπως στην ιατρική για παράδειγμα, για να έχουμε ασφαλή επιστημονικά αποτελέσματα.

Δεν κάνουμε νέες πειραματικές διδασκαλίες μόνο σε αρίστους μαθητές, γιατί τα αποτελέσματα θα είναι ασφαλή. Η διδασκαλία είναι για όλους τους μαθητές της Ελλάδος. Ο καθένας έχει δικαίωμα στην δωρεάν εκπαίδευση.

 Αντίθετα τα πρότυπα σχολεία είναι τα σχολεία της αριστείας όπου η επιλογή των μαθητών φυσικά και γίνεται με εξετάσεις, αφού στόχος είναι η εκπαίδευση των αρίστων μαθητών εννοείται, όπως επίσης και η διακοπή της φοίτησης όσοι δεν μπορούν να ακολουθήσουν τους ρυθμούς.

Δηλαδή στα πρότυπα σχολεία βάζουμε εξετάσεις εισαγωγής από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο, και από το Γυμνάσιο στο Λύκειο. Στο παρόν νομοσχέδιο υπάρχει ένα πρόβλημα, ειδικά στο άρθρο 44 παράγραφος 5, προβλέπει εξετάσεις εισαγωγής γενικά σε όλα τα λύκεια, δηλαδή και στα πειραματικά που αυτό είναι αντιφατικό. Δεν μπορεί ένα πειραματικό λύκειο να έχει εξετάσεις εισαγωγής.

Αυτοί που κληρώθηκαν από την Α΄ Γυμνασίου, συνεχίζουν οι ίδιοι. Συνήθως στα πειραματικά των ΑΕΙ εξατάξια, δηλαδή το πειραματικό σχολείο στην σκουφά στο Κολωνάκι είναι εξατάξιο. Φοιτά ένας μαθητής από την Α΄ Γυμνασίου και φτάνει έως την ΣΤ΄ Λυκείου, δηλαδή δεν λέμε Α΄ Β΄ Λυκείου αλλά Δ΄ Ε΄ ΣΤ΄, είναι ενιαίο σχολείο και έχει έναν διευθυντή το Γυμνάσιο και το Λύκειο, γιατί θέλουν αυτή η ροή του μαθητικού κλεισμού να είναι συνεχόμενη, να μην διακόπτεται με εξετάσεις, ή να φεύγουν μαθητές, ή να έρχονται άλλοι.

Ν. Βάνης: Kύριε Κουτσούκο, πως βλέπεται το νέο νομοσχέδιο αναλυτικά για την παιδεία;;

Α. Κουτσούκος: Το νέο νομοσχέδιο πιστεύω, έχει καλές προθέσεις με την έννοια ότι, θέλει να συνδέσει τα λεγόμενα παλιά πειραματικά αυτά του 1985 με τα πανεπιστήμια.

 Αυτό είναι μια καλή πρόθεση, είναι θετικό γεγονός, όμως το να εισάγει τον όρο πρότυπο και μετά να βάζει εξετάσεις εισαγωγής, αυτό επιστημονικά δεν είναι λογικό, δεν συμπίπτει, αντίθετα κάνει τα πρότυπα σχολεία της ψευτοελίτ, της χούντας, αυτά που είχαμε βιώσει στο παρελθόν, το Αρσάκειο, Βαρβάκειο, δηλαδή τα ψευτοσχολεία, που πάνε τα πλουσιόπαιδα, σε καλύτερο σχολείο , και εκεί δεν αποκτούν ιδιαίτερες γνώσεις, αλλά έχουν αυτήν την ψευδαίσθηση, αυτό είναι αντισυνταγματικό.

 Γενικά σ΄ αυτό κάπου υπάρχει κάποιο συνταγματικό πρόβλημα.

Δεν μπορεί ένας μαθητής να έχει την αίσθηση ότι πηγαίνει σε ένα ιδιαίτερο σχολείο, ή έχει ένα τίτλο ενός ιδιαίτερου σχολείου, μιας ψευτοελίτ, είναι αντισυνταγματικό. Η εκπαίδευση είναι για όλους, άλλωστε αυτό σημαίνει δημοκρατική εκπαίδευση.

 Το εάν κάποιος αριστεύει ή όχι στην ζωή μου είναι θέμα εκπαίδευσης, του επιστήμονος, του μαθητή, των γονέων κ.τ.λ.π. Αλλά δεν είναι το παν η αριστεία, εδώ έχουμε χιλιάδες άριστους επιστήμονες, ακόμα και εγώ, που έχουν έλθει από το εξωτερικό, και δεν μπορούν να αποκατασταθούν , να κάνουν μια σοβαρή καριέρα στο πανεπιστήμιο.

Τα Ελληνικά πανεπιστήμια έχουν γεμίσει από καθηγητές Β΄ και Γ΄ διαλογής, που δεν έχουν διεθνή παρουσία, επαρκείς διδακτορικές σπουδές, και με το σύστημα που επικρατεί στην Ελλάδα, οικογενειοκρατία, βλέπουμε τι συμβαίνει στα ΑΕΙ.

 Άρα, θέλουμε μια ανύψωση του επιπέδου της παιδείας, και πρώτα θα πρέπει να ξεκινήσουμε από τα πανεπιστήμια. Να έλθει ένας νόμος που να λέει “όποιος δεν έχει μεταπτυχιακές σπουδές, ή διεθνή παρουσία δύο ετών σε συνέδρια, δημοσιεύσεις, δεν μπορεί να γίνει καθηγητής Α΄ βαθμίδας. Αυτό πρέπει κάποτε να γίνει και εδώ, όπως άλλωστε συμβαίνει διεθνώς.

Ν. Βάνης: Αυτό που ζούμε κύριε Κουτσούκο στα Ελληνικά πανεπιστήμια είναι η οικογενειοκρατία.

Α. Κουτσούκος: Είναι τεράστιο θέμα, ήδη το Υπουργείο Παιδείας και ο κύριος Πανάρετος έχει ξεκινήσει έναν αγώνα εναντίον αυτής της οικογενειοκρατίας.

Στα Ελληνικά πανεπιστήμια δεν υπάρχει μόνο η οικογενειοκρατία, υπάρχει και αυτό που γράφω, μια νέα συμμορία – μαφία καθηγητών, η οποία είναι υπερκομματική.

Δηλαδή για παράδειγμα, βοήθησε με εσύ στο πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης να βάλω το παιδί μου, και εγώ θα βοηθήσω εσένα στο πανεπιστήμιο π. χ Πατρών να βάλω το δικό σου παιδί, ή την ξαδέλφη , η την φίλη σου.

Δηλαδή υπάρχει μια υπερκομματική μαφία καθηγητών η οποία ελέγχει όλη την δημόσια ανώτατης εκπαίδευση.

 Οι καθηγητές αυτοί μπορώ να πω είναι υπέρ της ιδιωτικής εκπαίδευσης στα πανεπιστήμια, ήταν υπέρ του νόμου Γιαννάκου, να ιδιωτικοποιηθούν τα πανεπιστήμια, αλλά το ΠΑΣΟΚ τότε έφυγε από την επιτροπή αναθεώρησης του συντάγματος, να παραμείνουν δημόσια τα πανεπιστήμια. Αυτοί λοιπόν οι ίδιοι συνεχίζουν να λεηλατούν τις θέσεις των πανεπιστημίων.

Έχουν νέους δικούς τους υποψηφίους διδάκτορες, το δικού τους πνεύματος, της μίζας, της αρπαχτής, της απάτης, να κλέβουν Ευρωπαϊκά προγράμματα.

Εγώ ο ίδιος έχω καταθέσει πολλές φορές σε ανακριτές και εισαγγελείς για Ευρωπαϊκά προγράμματα του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου της Α.Σ. ΠΑΙ. ΤΕ Αθηνών, που κανείς δεν ξέρει που πήγαν αυτά τα χρήματα.

 Καταλαβαίνετε ότι υπάρχει μια διαφθορά στην ανώτατη εκπαίδευση, που δεν είναι μόνο η οικογενειοκρατία, υπάρχει και μια υπερκομματική μαφία, μπορώ, να πω καθηγητών, η οποία εκμεταλλεύεται την δημόσια εκπαίδευση, την δημόσια παιδεία, τα χρήματα του φορολογούμενου πολίτη, η οποία αυτή μαφία δεν χτυπιέται στην ρίζα.

Δεν υπάρχουν δικονομικοί κανόνες, ένα όργανο για να τους ελέγχει, για όλα αυτά τα σημερινά που ακούμε. Ενώ είναι ψέμα, υπάρχει όργανο το σώμα επιθεωρητών δημοσίας διοίκησης, είναι το ΣΔΟΕ.

 Κάποιοι από αυτούς θα πρέπει να κάτσουν στο σκαμνί, ή και να φύγουν ακόμα από τις θέσεις τους.

Ν. Βάνης: Δηλαδή μας λέτε ότι το Υπουργείο Παιδείας δια βίου Μάθησης θα αλλάξει κάποια πράγματα.

Α. Κουτσούκος: Ναι, βλέπω ότι υπάρχει μια κίνηση, να αλλάξει κάτι. Και εγώ ο ίδιος έχω καταθέσει για την υπόθεση του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου. Υπάρχει μια πρόθεση να αλλάξει, αλλά μένει στα λόγια, δεν βλέπω αποτέλεσμα.

 Δεν βλέπω να ξηλώνονται κάποιοι, δεν βλέπω νέα πρόσωπα να μπαίνουν στα πανεπιστήμια, νέα πρόσωπα να μπαίνουν στην Ακαδημία, σε επιστημονικούς φορείς.

Είναι η ίδια παρέα των παλαιών συνδικαλιστών, όλων των κομμάτων, είναι μια διακομματική μαφία, μπορώ να πω, το ένα χέρι νίβει το άλλο, και προωθεί τα δικά της πρόσωπα, ονόματα, αυτοί είναι γνωστό σ΄ όλην την επικράτεια, και πολλές φορές είναι επικίνδυνοι , έχουν χαρακτήρα υποκοσμιακής μαφίας, μπορεί να σου προκαλέσουν προσωπικό και οικογενειακό πρόβλημα, εάν δεν συνταχθείς μαζί τους, ή εάν αντιδράσεις.

Για παράδειγμα, εάν πας υποψήφιος σε έναν πανεπιστημιακό χώρο, χωρίς να έχεις την έγκριση κάποιων ανθρώπων , από αυτούς που ελέγχουν τον χώρο, εντός εισαγωγικών, από πριν θα σε βγάλουν τρελό, ιδιόρυθμο, ο φάκελος σου δεν θα φτάσει στο διδακτορικό σώμα, θα βγεις εκτός αντικειμένου.

 Είναι πολλά τα παραδείγματα Ελλήνων επιστημόνων του εξωτερικού, που μόλις ήλθαν στην Ελλάδα, και επέβαλαν υποψηφιότητα είτε στην Ακαδημία, είτε στο Πανεπιστήμιο δεν έκαναν απολύτως τίποτα, και αναγκάστηκαν να ξαναφύγουν στο εξωτερικό, π.χ ο Νανόπουλος και τόσοι άλλοι.

Ν. Βάνης: Κύριε Κουτσούκο η επιστολή σας προς τον πρωθυπουργό έχει σταλεί, την οποία επιστολή δημοσιεύσαμε και εμείς.

Α. Κουτσούκος: Ναι, εγώ ο ίδιος την έστειλα, πιστεύω ότι την έχει λάβει, ένα φυσικά του την παρέδωσαν οι σύμβουλοι του.

Ν. Βάνης: Πιστεύεται πως κάτι θα γίνει;;

Α. Κουτσούκος: Πάντα ελπίζουμε, η ελπίδα πεθαίνει τελευταία. Αλλά οποιαδήποτε φωνή διαμαρτυρίας, οποιοσδήποτε αγώνας, κάποια στιγμή θα φέρει αποτελέσματα.

 Ίσως φέρει αποτελέσματα στην νέα γενιά, αλλά το να καθόμαστε παθητικοί και να δεχόμαστε όλα αυτά τα αντιεπιστημονικά , να λέμε πειραματικό, πρότυπο, ή θα βάλουμε εξετάσεις εισαγωγής στα πειραματικά, είναι αντιεπιστημονικό, δεν συμβαίνει πουθενά σ΄ όλην την Ευρώπη.

 Το θέμα είναι υπάρξει επιστημονικό αλλά και σε ανθρώπινο, δημοκρατικό επίπεδο.

Τα πανεπιστήμια είναι κτήμα όλων των Ελλήνων. Δεν έχουμε εκπαίδευση για το τι είναι δημόσιο. Δημόσιο σημαίνει ότι ο κάθε πολίτης έχει μέρισμα, είναι μέτοχος του δημοσίου.

Είμαστε 11.000.000 Έλληνες, ο κάθε πολίτης έχει 1/11.000.000 μετοχές. Αυτό δεν το έχουμε εκπαιδευτεί, να σεβόμαστε το δημόσιο.

Αντίθετα έχουμε, εντός εισαγωγικών, κοινωνικοποιηθεί στην απάτη, στο να κλέψουμε, στο να θάψουμε τον άλλον, στο να αντιγράψουμε, να φάμε την θέση του άλλου, όλα αυτά τα οποία συμβαίνουν γύρω μας καθημερινά.

Ν. Βάνης: Παλαιότερα στο Ιόνιο Πανεπιστήμιο κύριε Κουτσούκο κάποιες υποτροφίες που θα έπρεπε να δοθούν σε φοιτητές, έγιναν φτερά, συνεπώς κάποιοι τις πήραν. Συμβαίνουν και αυτά στην Ελλάδα.

Α. Κουτσούκος: Είναι αυτό που σας είπα ότι η υπερκομματική μαφία που ελέγχει τον επιστημονικό χώρο, ελέγχει τα πάντα, τις υποτροφίες, τα μεταπτυχιακά, τα διδακτορικά, θέσεις λεκτόρων, επίκουρων, πρέπει να πας να υποκύψεις σ΄ αυτούς τους ανθρώπους, είναι γνωστό σ΄ όλη την Ελλάδα.

 Ο καθένας μπορεί να είναι υποταγμένος σε κάθε κόμμα, αλλά δεν ελέγχεται απόλυτα από το κόμμα του, έχει το βιλαέτι του, όπως λέμε στα Τούρκικα, έχει τον χώρο του, τον οποίον ελέγχει και πρέπει να περάσεις απ΄ αυτόν.

Σας αποκαλύπτω δε ότι, υπάρχουν θέσεις επιστημόνων που όταν κάποιος θελήσει να γίνει λέκτορας, ή επίκουρος αναγκάζεται και δίνει σ΄ αυτούς τους ανθρώπους ακόμα και μέρισμα του μισθού του, π.χ το μισό μισθό για δύο χρόνια, η να βάλει βιβλία αυτού του καθηγητή, ή αυτού που θα τον υποδείξουν , τα οποία πολλές φορές δεν είναι καν στο γνωστικό αντικείμενο το οποίο διδάσκει, ή είναι και παρωχημένο.

 Να μην έχει πρόσφατες επιστημονικές ανακαλύψεις, προσφορές, γνώσεις, κ.τ.λ.π

Ν. Βάνης: Στην Γερμανία κύριε Κουτσούκο., δεν έγιναν καθόλου περικοπές για την παιδεία, ενώ στην Ελλάδα όλα τα χρόνια τα κονδύλια για την παιδεία είναι μηδαμινά.

Α. Κουτσούκος: Η Γερμανία έχει κάνει πολλά βήματα προς τα εμπρός, όπως άλλωστε και όλες οι άλλες Ευρωπαϊκές χώρες.

Το θέμα είναι εάν εμείς οι Έλληνες θέλουμε να προχωρήσουμε προς τα μπρος.

Εάν πράγματι το Ελληνικό πανεπιστήμιο θέλει να προχωρήσεις μπροστά, θα πρέπει να γίνει αποκομματικοποίηση σε κεντρικό επίπεδο, στο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, το κέντρο Επιστημονικής Έρευνας, και μετά θα πρέπει να μπουν θεσμοί διαφάνειας στο πως κάποιος θα εκλέγεται λέκτορας, επίκουρος, αναπληρωτής καθηγητής κ.τ.λ.π.

Το πρώτο είναι αυτό που σας είπα, δεν μπορεί να εκλεγεί Α΄ βαθμίδας κάποιος εάν δεν έχει διεθνή παρουσία, επιστημονικό έργο, να πηγαίνει σε διεθνή συνέδρια.

 Εδώ τι συμβαίνει, στέλνει την περίληψη, ή το άρθρο που έχει γράψει ο καθηγητής, ή που το έχουν μεταφράσει, και εκείνη την ημέρα που είναι να πάει στο συνέδριο π.χ της Γερμανίας, αρρωσταίνει ξαφνικά, ή στέλνει τον βοηθό του, ή δεν πάει καθόλου. Όμως μετέπειτα στα πρακτικά φαίνεται ότι ο καθηγητής συμμετείχε, δεν πάει ο Έλληνας καθηγητής.

Εγώ έχω ζήσει στο Παρίσι 19 χρόνια, ελάχιστους Έλληνες επιστήμονες είσαι σε συνέδρια. Αυτό συμβαίνει γιατί όταν πας σε ένα συνέδριο, δεν είναι μόνο ότι θα κάνεις ανακοίνωση, αλλά από κάτω θα δεχθείς ερωτήσεις, και εάν δεν έχεις το πραγματικό επιστημονικό υπόβαθρο, θα γελοιοποιηθείς εντός εισαγωγικών. Άρα γι΄ αυτό βλέπω μια απουσία των Ελλήνων επιστημόνων από διεθνή επιστημονικά συνέδρια, πλην ελαχίστων τους οποίους βγάζω το καπέλο.

Έχουμε λοιπόν μια ψευδεπίγραφη παρουσία, με περιλήψεις που στέλνουν, και δεν παρουσιάζονται οι ίδιοι. Ο εκπαιδευτικός, ο Πανεπιστημιακός πρέπει να μετεκπαιδεύεται συχνά, πρέπει να έχει επαφή με τα Αμερικάνικα πανεπιστήμια, με τα Ευρωπαϊκά πανεπιστήμια.

 Εδώ έχουν πάρει τις έδρες, έχουν οχυρωθεί, πίσω απ΄ αυτές, διδάσκουν αυτά που δίδασκαν οι προκάτοχοι τους πριν από 50 χρόνια, και οποιοσδήποτε νέος επιστήμονας είναι να φέρει κάτι καινούργιο, εξουθενώνεται, δεν προωθείται η επιστήμη.

 Ακόμα και σ΄ αυτό το απλό, τα πρότυπα σχολεία, έχουν κάνει υπομνήματα παντού, και όμως ενώ το βλέπουν ότι είναι αντιεπιστημονικό, εντούτοις συνεχίζουν γιατί έχουν την μανία του αλάθητου , ότι αυτοί είναι οι όσιοι ας πούμε.

Ν. Βάνης: Έχουμε πολλά νέα παιδιά με διδακτορικά κύριε Κουτσούκο, και βρίσκονται εκτός πανεπιστημίων.

Α. Κουτσούκος: Βέβαια υπάρχουν πολλών ειδών διδακτορικά, αυτά που γίνονται για να τελειώσει κάποιος τις σπουδές του, υπάρχουν αυτά που πράγματι προωθούν την επιστήμη, που μόλις τα διαβάσει κανείς, αντιλαμβάνεται ότι ο άνθρωπος έκανε έργο, προώθησε την επιστήμη, την παιδαγωγική, την ιατρική, την βιολογία.

Αυτό το γνωρίζουν όλοι εκ των προτέρων. Στην συνέχει τι συμβαίνει, όποιος κάνει ένα πολύ καλό διδακτορικό και πρέπει να λέει μια θέση επίκουρου καθηγητή, επειδή δεν είναι στον κύκλο αυτών των ανθρώπων, δεν θα προωθηθεί ποτέ, θα τον αφήσουν στο περιθώριο.

Οι άνθρωποι όμως του κύκλου θα βάλουν νέους επιστήμονες να αντιγράψουν μερικώς τα ευρήματα άλλων, κα να τα παρουσιάσουν μετά από δέκα χρόνια ως δικά τους.

 Βλέπουμε μια λογοκλοπή, μια κλοπή πνευματικής ιδιοκτησίας από Έλληνες νέους επιστήμονες, προς άλλους Έλληνες επιστήμονες προγενέστεροι οι οποίοι σπούδασαν και διέπρεψαν στο εξωτερικό, αλλά όταν γύρισαν στον τόπο τους οι θέσεις είχαν καταληφθεί από τους μνηστήρες, και δεν μπόρεσαν ούτε καν να δώσουν την μάχη.

Βλέπουμε δηλαδή ότι, υπάρχει μια διαβάθμιση των διδακτορικών, διότι ακόμα και το διδακτορικό παίρνει βαθμό πολλές φορές, και το Υπουργείο θα πρέπει να προσέξει τι σημαίνει πλέον διδακτορικό.

Το διδακτορικό δεν είναι μια απλή εργασία, μια συγκέντρωση βιβλιογραφίας, ή μια απλή έκθεση ιδεών. Είναι ένα γραπτό κείμενο το οποίο προωθεί την επιστήμη. Αυτό δεν προσέχουμε, γι΄ αυτό πλέον το Ελληνικό Πανεπιστήμιο από το 1985 και μετά αρχίζει και μοιράζει διδακτορικούς τίτλους, οι οποίοι δεν έχουν αντίκρισμα στο επίπεδο το οποίο αναφέρονται.

 Εγώ έχω διαβάσει Ελληνικά διδακτορικά τα οποία στο εξωτερικό θα ήταν πτυχιακές εργασίες.

Ν. Βάνης: Ένα άλλο θέμα κύριε Κουτσούκου, είναι αυτό των διατριβών των φοιτητών που τα χρήματα δίδονται από κοινοτικά κονδύλια, αλλά καταλήγουν σε τσέπες άλλων.

Α. Κουτσούκος: Είναι γνωστά αυτά. Εγώ σας είπα ότι ο ίδιος έχω καταθέσει για την υπόθεση του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, εκεί υπήρχε μια καθηγήτρια εντός εισαγωγικών, η οποία δεν είχε επαρκείς τίτλους , ούτε προϋπηρεσία, καθώς και το πώς εξελέγη νύχτα, παραμονές εκλογών του 2004, τότε στη μεταβατική κατάσταση.

 Εγώ εκδιώχθηκα, γιατί θεωρήθηκα ως μόνος μάρτυρας ο οποίος θα μπορούσε να αποκαλύψει μια τέτοια υπόθεση, γιατί είμαι έντιμος άνθρωπος, και στην συνέχεια πριν από δύο εβδομάδες στο σώμα επιθεωρητών με κάλεσε και εκεί αποδείχθηκε ότι, όντως δεν είχε προϋπηρεσία, δεν είχε επαρκείς τίτλους.

Και αυτή η καθηγήτρια εντός εισαγωγικών χειρίζεται Ευρωπαϊκά προγράμματα επί δεξιάς αξίας περίπου 100.000.000 Ευρώ.

Καταλαβαίνεται ότι, όχι μόνο το παίρνει άλλος, αλλά και το εκτελεί άλλος το πράγμα, που είναι πολύ γνωστό αυτό, ότι τα πολλά πρόσωπα που χειρίζονται αυτά τα προγράμματα δεν έχουν ούτε τα απαιτούμενα προσόντα.

 Είναι άτομα μαφίας. Απλά είναι η μαφία του λευκού κολάρου που λέμε στην Ευρώπη, ο εγκληματίας με το ευγενικό πρόσωπο, το επιστημονικό πρόσωπο, εντός εισαγωγικών, ο οποίος κλέβει πιο πολλά από το Ελληνικό δημόσιο, απ΄ ότι ο μικρός κλέφτης της γειτονιάς, θα κλέψει ένα παξιμάδι, για να ζήσει. Είναι γνωστά αυτά σ΄ όλην την επιστημονική κοινότητα.

Οι νέοι επιστήμονες δεν τολμούν να μιλήσουν, και οι παλιοί δεν μιλούν είτε γιατί συμμετέχουν μερικοί, είτε διότι ο χώρος τους δίδει ένα μικρό κομμάτι να φάνε, ή δεν τολμούν, γιατί θέλουν να προωθήσουν τα δικά τους παιδιά, ή την αυλή τους μεθαύριο.

Ο καθένας έχει περιχαρακώσει το χωράφι του, ενώ τα Ευρωπαϊκά προγράμματα  δεν απορροφούνται, και αυτά που απορροφούνται, όχι μόνο εκτελούνται από τρίτα πρόσωπα, ή δεν εκτελούνται πολλές φορές.

Μπορώ να σας πω ότι βγαίνουν δήθεν αποτελέσματα ότι, έγινε η έρευνα σε πολλούς μαθητές, σε τόσο πληθυσμό, ενώ στην αλήθεια η έρευνα αυτή δεν έγινε ποτέ, όλα είναι αποκυήματα της φαντασίας, και παρουσιάζουν ψευδή αποτελέσματα στην επιστημονική κοινότητα. Βεβαίως στο εξωτερικό είναι γνωστή αυτή η μέθοδος, αλλά εδώ εμφανίζονται επιστήμονες. 

Ν. Βάνης: Τέτοιες υποθέσεις καθηγητών κύριε Κουτσούκο. έχουν πάει στην δικαιοσύνη;;

Α. Κουτσούκος: Απ΄ ότι γνωρίζω εάν και πήγαν στην δικαιοσύνη ποτέ δεν τελεσιδίκησαν, γιατί πολλές φορές όταν η υπόθεση φεύγει από το Υπουργείο και πηγαίνει στο σώμα επιθεωρητών, μετά πάει στην εισαγγελία Πρωτοδικών Αθηνών.

 Εκεί υπάρχει απ΄ ότι καταλαβαίνω μια μαύρη τρύπα, που απορροφά όλα τα πορίσματα του σώματος επιθεωρητών, και οι υποθέσεις μπαίνουν στο αρχείο.

Για να καταλάβατε πολύ απλά αυτό το κύκλωμα που ελέγχει την παιδεία είναι πιθανόν πολύ δυνατό, κα έχει αυτό που λέμε στο εξωτερικό διαστάσεις στεγνής μαφίας.

Έχει παντού ανθρώπους στην δικαιοσύνη, στο σώμα επιθεωρητών, στην εισαγγελία, στους δημοσιογράφους, στην κυβέρνηση, στην αντιπολίτευση, δηλαδή έχει παντού ανθρώπους οι οποίοι ελέγχουν την ροή όλου του συστήματος, και γι΄ αυτό βλέπουμε αυτήν την ατιμωρησία.

Δεν πιστεύω πως θα τιμωρηθεί κανένας, διότι εάν τιμωρηθεί έστω και ένας, αυτός ο ίδιος θα προδώσει τον απέναντι του, και επειδή ο απέναντι έχει κάνει περίπου παρόμοια πράγματα, ο ένας κρατάει τον άλλον εντός εισαγωγικών, και τελικά ισχύει η Σικελική Πανεπιστημιακή ομερτά, να μην μιλά κανένας, όλα δήθεν είναι αρεστά, όλα δήθεν είναι νόμιμα, ενώ συνεχίζεται το καθεστώς της παρανομίας, αδικίας, αντισυνταγματικότητας, της απλής δημόσιας υπηρεσίας, και η αναπαραγωγή των αγραμμάτων, των ψευτοσυμβούλων Υπουργών, οι οποίοι παίρνουν αυτά τα άτομα και τα ονομάζουν συμβούλους, τους προωθούν να κάνουν διδακτορικά, όταν δε πάνε στην επιτροπή ο άλλος γνωρίζει ότι, ό Α΄ είναι υποψήφιος του τάδε Υπουργού, ή του τάδε βουλευτή, κάνουν τα στραβά μάτια, παίρνει το διδακτορικό ο νέος ή η νεαρά, η οποία πιθανόν να είχε και προσωπικές σχέσεις με κάποιους καθηγητές, όπως συμβαίνει πολλές φορές με τις ωραίες κοπέλες, και αυτό συνεχίζεται, διαιωνίζεται.

 Κανείς δεν μιλά, ο καθένας κοιτάζει να βολευτεί, ή να μην εκτεθεί γιατί θα έχει και τις ανάλογες συνέπειες από αυτήν, εντός εισαγωγικών, την Σικελική Πανεπιστημιακή μαφία.

Ν. Βάνης: Εγώ κύριε Κουτσούκο. θα ήθελα να σας ευχαριστήσω για όσα μας είπατε από το ψηφιακό ραδιόφωνο.

Α. Κουτσούκος: Εγώ σας ευχαριστώ και να καλείται νέους επιστήμονες για να τα λένε έξω από τα δόντια, διότι δεν φοβούνται τίποτα.

 Όμως θα πρέπει να βγει αυτή η Πανεπιστημιακή Σικελική μαφία που έχει παντού ανθρώπους, από εσάς τους έντιμους δημοσιογράφους στην επιφάνεια και τότε μόνο το φως θα διαλυθεί στο σκοτάδι.

 

Ο Δρ.Αναστάσιος Κουτσούκος, ήταν και υποψήφιος βουλευτής του ΠΑΣΟΚ,στις εκλογές της 16ης Σεπτεμβρίου 2007.

 Υπόμνημα & Ανοιχτή Επιστολή προς Κύριο Πρωθυπουργό για το Νομοσχέδιο περί «Πειραματικών και Προτύπων Σχολείων»

spot_img

Τώρα ζωντανά! Web Radio από το Ελληνικό Φαινόμενο!

 

 

Τελευταία νέα

ΤΟ Μαύρο» στην ΕΡΤ3 λόγω… βλάβης!!!!!

Λόγω βλάβης στο δίκτυο ηλεκτροδότησης της Θεσσαλονίκης, υπήρξε προσωρινή διακοπή της μετάδοσης του προγράμματος της ΕΡΤ3 από 06:36 π.μ. έως 07:27 π.μ. Οι τεχνικές υπηρεσίες της ΕΡΤ3 εργάζονται για την πλήρη αποκατάσταση του προβλήματος που προκάλεσε η διακοπή της ηλεκτροδότησης...

2ο Παγκόσμιο Συνέδριο «Smart Islands» – Καστελόριζο 20 – 21 Σεπτεμβρίου 2025

Για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη των Μικρών Ελληνικών Νησιών Μετά τη μεγάλη επιτυχία που σημείωσε το 1ο Παγκόσμιο Συνέδριο για Έξυπνα Νησιά  το 2024 στην Ψέριμο, ο International Hellenic Association (ΙΗΑ) σε συνεργασία με τους, Δήμους Μεγίστης, Βάρης Βούλας Βουλιαγμένης, Καλυμνίωνκαι Κηφισίας, διοργανώνει το 2o Διεθνές Συνέδριο στις 20 και 21 Σεπτεμβρίου στο Καστελόριζο....

Η Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας Αθηνά Αηδονά υπέγραψε την ένταξη στο ΕΣΠΑ του Μουσείου Προσφυγικού Ελληνισμού στο Μητροπολιτικό Πάρκο Παύλου Μελά.

Την ένταξη του έργου διαμόρφωσης των χώρων στέγασης του Μουσείου Προσφυγικού Ελληνισμού στο Μητροπολιτικό Πάρκο Παύλου Μελά στο ΕΣΠΑ της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας υπέγραψε η Περιφερειάρχης Αθηνά Αηδονά. Το έργο έχει προϋπολογισμό 7.673.000 ευρώ και αφορά στην αποκατάσταση, ανακαίνιση...

Στην αντεπίθεση πέρασαν χθες τα ΜΜΕ του Ιβάν Σαββίδη. 

Ποιοι θέλουν να απαλλαγούν από τον Πόντιο; Open και Εθνος κάνουν λόγο, μεταξύ άλλων, για «κέντρα εξουσίας» που θέλουν να εκτοπίσουν τον Ιβάν Σαββίδη από την Ελλάδα. Στην αντεπίθεση πέρασαν χθες τα ΜΜΕ του Ιβάν Σαββίδη, μετά τις τελευταίες εξελίξεις για...