
Με ένα βροντερό ΟΧΙ στον Ψηφιακό Ολοκληρωτισμό, ΟΧΙ στον Προσωπικό Αριθμό και στην Ηλεκτρονική Ταυτότητα, καταλήγει το κείμενο που συνοδεύει την αίτηση ακύρωσης!
Η Δικηγορική Εταιρεία «Δημήτριος Π. Παναγιωτόπουλος & Συνεργάτες»
Η Δικηγορική Εταιρεία ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ Π. ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΣ & ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ, σας γνωρίζει ότι σήμερα, μετά την Κατατεθείσα Αίτηση Ακυρώσεως κατά του Ελληνικού Δημοσίου και λοιπών αρμοδίων Υπουργών Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Υπουργού Προστασίας του Πολίτη, Υπουργού Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και του Υπουργού Ψηφιακής Διακυβέρνησης με σκοπό:

Την ΑΚΥΡΩΣΗ του Προεδρικού Διατάγματος υπ’ αριθμ. 40/2025 (ΦΕΚ 67/Α/5-5-2025), της Κοινής Υπουργικής Αποφάσεως υπ’ αριθμ. 14960 ΕΞ 2025 (ΦΕΚ 2637/Β/29-5-2025), των Κ.Υ.Α. 25181/ΕΞ2025/2025 (ΦΕΚ 4262 Β/06-08-2025) τροποποιητική της ανωτέρω με αρ. 14960 ΕΞ 2025 και Κ.Υ.Α 29713 ΕΞ 2025 (ΦΕΚ Β 5102/25-09-2025), για τροποποίηση του πρώτου εδάφιου της παρ.1 του άρθρου 8 του Π.Δ. 40/2025 (Α’ 67), όπως και κάθε άλλης συναφούς προγενέστερης η μεταγενέστερης πράξης σχετιζόμενης με τις ανωτέρω προσβαλλόμενες,
Κατατέθηκε Αίτηση Αναστολής Εκτελέσεως των παραπάνω προσβαλλομένων πράξεων, των οποίων η επίδοση στους ανωτέρω αρμόδιους πραγματοποιείται Δευτέρα 2-11-2025 και προ της ημερομηνίας εφαρμογής τους 5-11-2025, επειδή η εκτέλεση των προσβαλλόμενων ως άνω πράξεων προκαλεί ΑΜΕΣΗ, ΣΟΒΑΡΗ και ΑΝΕΠΑΝΟΡΘΩΤΗ βλάβη και μέγιστη ζημία των εννόμων συμφερόντων των Αιτούντων (ΕπΑνΣτΕ 177/1991) και ότι η αυθαίρετη, υποχρεωτική και ουχί άκρως αναγκαία επιβολή του Π.Α. και έκδοση Ηλεκτρονικής Ταυτότητας στην οποία θα τεθούν προσωπικά δεδομένα που τους αφορούν άπαξ και φέροντες δια παντός με μη δυνατότητα αλλαγής, αποτελεί βάναυσο μέτρο κατά της προσωπικότητας μας, μη αναστρέψιμο εφ’ όρου ζωής, δημιουργώντας την αόρατη φυλακή χωρίς τοίχους και με ανεξέλεγκτη θέση και χρήση των προσωπικών δεδομένων αλλά και την κατάργηση της προσωπικής Ελευθερίας.
Περαιτέρω δε, τονίζεται ότι το ισοζύγιο ανάμεσα στην πιθανολογούμενη βλάβη για τους αναφερόμενους στο κύριο ένδικο βοήθημα λόγους από τη μη χορήγηση αναστολής και της αποδόσεως Προσωπικού Αριθμού, συνιστά προδήλως σοβαρότερο μέγεθος εν σχέσει με την όποια ζημία προκληθεί στο Δημόσιο εκ της μη αποδόσεως του Αριθμού σε όσους αιτούνται την αναστολή με το κατατεθέν δικόγραφο.
Η παροχή προσωρινής προστασίας από το οικείο Δικαστήριο κρίνεται εκ των δεδομένων της υποθέσεως αναγκαία και επιτακτική, προκειμένου να παρασχεθεί πλήρης, πραγματική και αποτελεσματική δικαστική προστασία, όπως αυτή κατοχυρώνεται από το άρθρο 20 του Συντάγματος αλλά και από το άρθρο 6 της ΕΣΔΑ.
Τούτο δε διότι εκτός των άλλων Επειδή υφίσταται άμεσος κινδύνος παραβιάσεως σειράς ατομικών δικαιωμάτων που γεννούν οι προσβαλλόμενες πράξεις της Διοικήσεως, λόγω των συντομότατων προθεσμιών που έθεσε η τελευταία αλλά και του μη επανορθώσιμου χαρακτήρα – ή έστω δυσχερώς επανορθώσιμου- της βλάβης εκ της φύσεως του Προσωπικού Αριθμού, ο οποίος, κατά τις προβλέψεις του νομοθέτη, συνιστά ένα μόνιμο ψηφιακό αποτύπωμα που θα ακολουθεί εφ’ όρου ζωής και όπου ακόμη και η πιθανή ευδοκίμηση της Αιτήσεως Ακυρώσεως θέτει εν αμφιβόλω, εφόσον έχει ήδη αποδοθεί, την δυνατότητα πραγματικής ανάκλησης ή διαγραφής του Αριθμού, ληφθείσας υπόψη της απουσίας από το νομοθετικό πλαίσιο οποιασδήποτε προβλέψεως ανάκλησης του εκδοθέντος Αριθμού, αλλά και της γενικότερης τεχνικής δυσκολίας πλήρους διαγραφής του ψηφιακού αποτυπώματος που θα τηρείται από όλους μας εσαεί στα Μητρώα του κράτους, εφόσον δεν υπάρχει ουδεμία προδιαγραφή ασφαλείας ή πρωτόκολλο για το αντίθετο.
Πέραν τούτων, κατά αυτό τον τρόπο, προσβάλλεται εμμέσως πλην σαφώς και το νεοπαγές δικαίωμά μας σε λήθη (άρθρο 17 ΓΚΠΔ), ήτοι το δικαίωμα διαγραφής, εξάλειψης κάθε ίχνους των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα που μας αφορούν, καθώς δεν επιθυμούμε αυτά τα δεδομένα να αποτελούν αντικείμενο επεξεργασίας και αφ΄ης στιγμής βεβαίως που θα πάψει να υφίσταται, με την κατάγνωση από Υμάς της αντισυνταγματικότητας των προσβαλλόμενων πράξεων, νόμιμος λόγος να τα κατέχει ο υπεύθυνος επεξεργασίας.
Με την κατατεθείσα Αίτηση Αναστολής και τους στο ιστορικό αυτής λόγους, ζητείται να ανασταλεί η εκτέλεση και η ισχύς των προσβαλλόμενων πράξεων ως άνω. Ενώ λόγω του κατεπείγοντος και της ειδικής περιστάσεως ζητείται να δοθεί Προσωρινή Διαταγή αναστολής εκτελέσεως και ισχύος των πράξεων αυτών όπως και κάθε προγενέστερης ή μεταγενέστερης πράξης ή παράλειψης, η οποία εκτέλεση έχει ορισθεί για την 5η Νοεμβρίου του 2025, μέχρι την έκδοση οριστικής αποφάσεως επί της Αιτήσεως Αναστολής, άλλως μέχρι τη συζήτηση αυτής και υπό το όρο ότι θα συζητηθεί, καθώς τη λήψη κάθε άλλου κατάλληλου και πρόσφορου μέτρου προσωρινής ρυθμίσεως της κατάστασης για την αποτελεσματική παροχή της προσωρινής προστασίας των αιτούντων πολιτών (άρθρο 52, παράγραφος 8 του π.δ. 18/1989).
Τέλος, στην Αίτηση Αναστολής προβάλλεται και το Αίτημα παράστασης του πληρεξουσίου δικηγόρου, ενώπιον του Δικαστηρίου σε Συμβούλιο, κατά συζήτηση της προσωρινής Διαταγής Αναστολής εκτελέσεως των προσβαλλομένων, για να αναπτύξει τους ισχυρισμούς του .
Από τη Γραμματεία









