Σάββατο, 6 Δεκεμβρίου, 2025
ΑρχικήΜΜΕΟ Βαρδινογιάννης πούλησε...

Ο Βαρδινογιάννης πούλησε το 50% του Alpha;

Είναι γνωστό πως η United Media Sarl, μέλος του United Group BV, του κορυφαίου ομίλου τηλεπικοινωνιών και μέσων ενημέρωσης στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, έλαβε άνευ όρων έγκριση από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή για την εξαγορά ποσοστού 50% του τηλεοπτικού σταθμού Alpha, ενός εκ των κορυφαίων τηλεοπτικών σταθμών ελεύθερης μετάδοσης (FTA) στην Ελλάδα, από την Primos Media Sarl. 

Το υπόλοιπο 50% του Alpha ανήκει στη Motor Oil Hellas της οικογένειας Βαρδινογιάννη. 

Μετά το deal το United Group ενοποιεί Nova, Wind και Alpha, διαμορφώνει έναν κάθετο όμιλο επικοινωνίας και περιεχομένου με ισχυρό αποτύπωμα – από την ταχύτητα του internet μέχρι τις ειδήσεις του δελτίου.
Είχε όμως ανάγκη η οικογένεια Βαρδινογιάννη την επένδυση του  United Group, διαθέτοντας πλέον μικρότερη επιρροή;

Η οικογένεια μπήκε στο πεδίο των media ήδη από το 1982, με την εξαγορά της Μεσημβρινής, και από τότε επένδυσε συστηματικά στη διαμόρφωση μιντιακής παρουσίας, ενισχύοντας την πολιτική και κοινωνική της επιρροή. Σήμερα, παρότι το ιδιοκτησιακό της αποτύπωμα περιορίζεται σε σχέση με το παρελθόν, η επικοινωνιακή της επιρροή παραμένει αναντίστοιχα υψηλή, χάρη στη σύνθετη και διασυνδεδεμένη παρουσία της σε δομές, πρόσωπα και εταιρείες-κλειδιά του media οικοσυστήματος.

Ο Alpha TV, στον οποίο μέχρι πρότινος κατείχε έμμεσα το 100%, πλέον περνά σε συνιδιοκτησία με την United Media, με τις δύο πλευρές να κατέχουν από 50%. Ωστόσο, σύμφωνα με τη συμφωνία, η πλευρά Βαρδινογιάννη διατηρεί τον πλήρη έλεγχο του management και το δικαίωμα καταστατικού βέτο, διαμορφώνοντας έτσι ένα σχήμα όπου η ιδιοκτησία περιορίζεται, αλλά η πραγματική διοικητική ισχύς παραμένει.

Ανάλογη είναι η κατάσταση και στο Star Channel, το οποίο ελέγχεται από εταιρείες συμφερόντων της οικογένειας (Visbia και Paxana Holdings). Η συνύπαρξη αυτών των δυνάμεων φανερώνει ότι ο Όμιλος επιδιώκει ισορροπίες και συμμαχίες, χωρίς να παραχωρεί πλήρως τον έλεγχο.

Παράλληλα, η παρουσία σε ραδιόφωνα (Alpha 98.9, Δίεση, Δρόμος FM), η επένδυση στο pod.gr, καθώς και οι παραγωγικές εταιρείες όπως η Green Pixel, εντάσσονται σε μια στρατηγική κάθετης ενσωμάτωσης περιεχομένου και διανομής, η οποία εξασφαλίζει στον Όμιλο λόγο και ρόλο στη διαμόρφωση της κοινής γνώμης.

spot_img

Τώρα ζωντανά! Web Radio από το Ελληνικό Φαινόμενο!

 

 

Τελευταία νέα

Ο Κυρανάκης για να διαφημίσει με 828.000€ στα κανάλια -Για το Ανύπαρκτο και άθλιο σιδηροδρομικό δίκτυο.

Τι και αν ο ΟΣΕ είναι κυριολεκτικά χρεοκοπημένος και το δίκτυο είναι εντελώς ξεχαρβαλωμένο. Σιγά μην έχανε την ευκαιρία ο νεαρός που παριστάνει τον αν. υπουργό Μεταφορών και ως γνωστόν λέγεται Κυρανάκης, να κάνει «παιχνίδι» με τα ΜΜΕ. Ένα...

Το πρώτο “χτύπημα” κατά των servicers

Ένας άνθρωπος που είχε το κουράγιο (και το πείσμα) να πάει την υπόθεση μέχρι το Εφετείο, τελικά δικαιώθηκε Αν κάποιος περίμενε ότι το τείχος προστασίας των δανειοληπτών θα ερχόταν από την κυβέρνηση, ας το ξανασκεφτεί. Το έχτισε - ποιος...

ΤΟ «ΤΡΙΠΟΝΤΟ» ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΙΑΣ!

Το Άρθρο του – ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗ –ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥ ΠΑΡ’ ΑΡΕΙΩ ΠΑΓΩ- Επ. ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ. Μία μόνιμη επωδός είναι πως η Ελλάδα βρίσκεται στον σκληρό πυρήνα της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Επαγωγικά, αυτονόητα θα πρέπει ως sine qua non προϋπόθεση,...