ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 13 Νοεμβρίου 2024
Δηκτικά σχόλια αγανάκτησης, και έντονης κριτικής έχει προκαλέσει η παρουσίαση του επίσημου λογοτύπου του μετρό Θεσσαλονίκης που έγινε σήμερα.
Το οξύμωρο που όμως δεν μας εξέπληξε είναι πως ο σχεδιασμός του λογοτύπου έγινε με απευθείας ανάθεση σε εταιρεία με έδρα την Αθήνα, η οποία φαίνεται να στερείται αντίστοιχης τεχνογνωσίας και εμπειρίας!
Η απευθείας ανάθεση, μάλιστα, έγινε με την αιτιολογία του στενού χρονοδιαγράμματος, μολονότι η ίδια η Ελληνικό Μετρό είχε προκηρύξει ήδη από αρχές του έτους δύο σχετικούς διαγωνισμούς, στους οποίους συμμετείχαν σημαντικά γραφεία και επαγγελματίες από το χώρο της γραφιστικής.
Ωστόσο, αυτοί οι διαγωνισμοί ακυρώθηκαν και η κατακύρωση έγινε τελικά στην εταιρεία των Αθηνών. Με τα αποκαλυπτήρια του λογοτύπου ήρθαν στο φως και οι σοκαριστικές «συμπτώσεις» με τη δουλειά άλλων γραφιστών… Ο Δημήτρης Φακίνος, διευθυντής του European Design Festival, μας λέει: «Με στεναχωρεί που το λέω αλλά δε νομίζω να υπήρχε έστω κι ένας άνθρωπος που, γνωρίζοντας τι έχει προηγηθεί με τον διαγωνισμό, να περίμενε και τίποτα της προκοπής. Παρόλα αυτά… το αποτέλεσμα είναι ακόμα χειρότερο κι από ό,τι φοβόμασταν….”
ΤΕΛΙΚΑ σαν το ΜΕΤΡΟ Θεσσαλονίκης, που περιμένουμε εδώ και 20 χρόνια , λίγο τα εισιτήρια, λίγο το λογότυπο, ΣΕ ΛΕΩ ΔΕΝ ΕΧΕΙ!
(ΥΓ: Σειρά έχει το όνειδος του Flyover, που ταλαιπωρεί και θα ταλαιπωρεί καθημερινά για χρόνια χιλιάδες οδηγούς της ” συμπρωτεύουσας” και για το οποίο λαλίστατοι ” πατριώτες” ποιούν την νήσσαν σιωπώντας).