ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΝΙΚΟΣ ΒΑΝΗΣ
Τα προβλήματα στην είσοδο-έξοδο της Θεσσαλονίκης οφείλονται στις εργασίες που έχουν βαλτώσει εδώ και 10 έτη που το έργο βρίσκονται της σε στασιμότητα λόγω στατικότητας της γέφυρας, στον κλάδο του αυτοκινητόδρομου από Αθήνα προς Θεσσαλονίκη. Για τις ανάγκες αυτού του έργου υπάρχει εκτροπή της κυκλοφορίας, αμέσως μετά τα διόδια των Μαλγάρων προς τον διπλανό κλάδο της εξόδου από την πόλη.
Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να προκαλούνται μποτιλιαρίσματα, ακόμη και χιλιομέτρων μερικές φορές, καθώς τα οχήματα κινούνται για αρκετή απόσταση, μόνο από μία λωρίδα κυκλοφορίας κατά την είσοδο και σε δύο λωρίδες κατά την έξοδο. Συγκεκριμένα, ο περιορισμός των λωρίδων κατά την είσοδο ξεκινά σταδιακά πριν από τα διόδια των Μαλγάρων όπου οι τέσσερις λωρίδες γίνονται δύο και μετά τα διόδια καταλήγουν σε μία.
Για τον λόγο αυτόν η διέλευση από τα διόδια, στην κατεύθυνση προς Θεσσαλονίκη γίνεται μόνον από δύο θυρίδες, χωρίς την καταβολή αντιτίμου. Αντιθέτως κατά την έξοδο οι οδηγοί καταβάλουν κανονικά το αντίτιμο των διοδίων καθώς, σύμφωνα με την Εγνατία Οδό ΑΕ, οι οδηγοί έχουν στη διάθεσή τους δύο λωρίδες κυκλοφορίας και περισσότερες θυρίδες διέλευσης από τα διόδια.
Τώρα η ανάδοχος εταιρεία πού προκρίθηκε εχει πολλά ανεκτέλεστα ΕΡΓΑ πάνω από 5 δισ ευρώ καλά κρασιά