Άραγε αυτοί που πανηγύριζαν την μεγάλη νίκη της γαλάζιας παράταξης στην Περιφέρεια Αττικής το βράδυ των αυτοδιοικητικών εκλογών, συνεχίζουν να υποστηρίζουν ακόμα για την μεγάλη τους “επιτυχία”, που ακούει στο όνομα Νίκος Χαρδαλιάς;
Και το λέμε αυτό διότι, σύμφωνα με δημοσίευμα της ιστοσελίδα atticatoday.gr, από την 1η Ιανουαρίου, που ανέλαβε ο νυν περιφερειάρχης Χαρδαλιάς έως και σήμερα, έχει δώσει πάνω από 2.000.000 ευρώ με αναθέσεις μετά από διαπραγμάτευση, για να αντιμετωπίσει τις φυσικές καταστροφές που έχουν τύχει στη θητεία του, είτε αυτές ήταν φωτιές ή πλημμύρες και χιόνια. (Χωρίς να γνωρίζουμε το ποσό που δόθηκε για τις φωτιες στις 12-13 Αυγούστου στη Βορειοανατολική Αττική).
Χορός ενεργειών, που μπορεί να ζημιώνουν τη περιφέρεια με εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ, φαίνεται πως έχει στηθεί και προφανώς σε αρκετές περιπτώσεις επιτυγχάνεται η κατασπατάληση του δημοσίου χρήματος.
Οι ευθύνες του Χαρδαλιά στη διαχείριση, των οικονομικών της περιφέρειας είναι τεράστιες.
Χαρακτηριστική είναι η περίπτωση η ανάθεση μετά από διαπραγμάτευση, για τη διάθεση μηχανημάτων για την αντιμετώπιση της κακοκαιρίας που έγινε στις 28/1/2024, για την Ανατολική και Δυτική Αττική και αναρτήθηκε στη διαύγεια στις 19/4/2024, δηλαδή με καθυστέρηση περίπου 3 μηνών.
Τό ίδιο και για την κακοκαιρία της 26/02/2024.
Δημοσιεύουμε ενδεικτικά την ανάθεση στις 28/01/2024, που δημοσιεύτηκε στη διαύγεια στις 19/04/2024.
Από το 2021 ( είχαμε καλέσει δημόσια Σαμαρά και Καραμανλή να ρίξουν τον Μητσοτάκη, απαλλάσοντας την χώρα από τον "χώρο" των "woke" και της ερμαφρόδιτης πολιτικής στα ζωτικά εθνικά μας θέματα, ενώ το 2023 καλέσαμε στο "Ολοι Μαζί", σε...
Σε βάθος χρόνου δημιουργούνται σοβαρά ζητήματα σχετικά με τη ρύπανση Αλιάκμονα των υδάτινων πόρων και την ποιότητα του πόσιμου νερού Αλιάκμονα, από τα τέσσερα σημεία του ποταμού Αλιάκμονα από Καστοριά Κοζάνη Γρεβενά Βέροια – Θεσσαλονίκη από τα τέσσερα σημεία...
Το Σήμα Μετρό που δεν εχει αξία ούτε 50 ευρώ αυτά δεν έχουν γινεί ούτε σε ένα κράτος μπανανιά ΚΑΙ ΟΧΙ βέβαια από 30.000 ζεστά ευρώ στο ταμείο μιας συγκεκριμένης εταιρείας.
Ο λογότυπος του Μετρό Θεσσαλονίκης είναι μια υπόθεση που έχει...