Μετά τις δηλώσεις του Δημάρχου Θεσσαλονίκης ότι την πόλη θα την κάνει Ιερουσαλήμ, οργανώνοντας γιατί όχι, ακόμα και γκέι παρελάσεις, (αυτό έλειπε μόνο από την πόλη,όλα τα άλλα, λύθηκαν), η αισιοδοξία όλων μας ανέβηκε στο κατακόρυφο.
Και μ΄ αυτήν την αισιόδοξη διάθεση ξεκίνησα στην μέση της εβδομάδος την περατζάδα μου στα νυχτερινά κέντρα, μια και τις άλλες καθημερινές (Δευτέρα-Τρίτη-Τετάρτη) μόνο δύο νυχτερινά κέντρα λειτουργούν.
Την Πέμπτη λοιπόν, ξεκίνησα να βολτάρω στην λεωφόρο των μπουζουκιών (στην περιοχή Σφαγείων) από το νυχτερινό κέντρο “Μαμούνια Live”.
Το μαγαζί είχε πρεμιέρα με το νέο σχήμα,τον Χρήστο Κωσταρά, και την Θέλξη (από το προηγούμενο σχήμα) συνεχίζει της εμφανίσεις μέχρι και την παραμονή της Μεγάλης Εβδομάδος του Πάσχα. Έπειτα θα ετοιμάσει την νέα δισκογραφική της δουλειά, όπως με πληροφόρησε η ίδια.
Στην πρεμιέρα πολλοί φίλοι του Χρήστου Κωσταρά τον τίμησαν με την παρουσία τους, κάνοντας τεράστια κατανάλωση σε λουλούδια, ιδίως ένας κολλητός του φίλος, έμπορος πετρελαιοειδών στα Βαλκάνια, τον έριξε τόσα λουλούδια στην πίστα, που σχημάτιζαν βουνά.
Ο Χρήστος Κωσταράς έχει πολύ καλούς και σταθερούς θαμώνες, όπου κι αν εμφανίζεται. Και αυτό φάνηκε και τις τρεις ημέρες, Πέμπτη, Παρασκευή, Σάββατο από την κίνηση του κέντρου, που ήταν πάρα πολύ καλή.
Ο επιχειρηματίας του “Μαμούνια Live” είναι πολύ ικανοποιημένος με την επιλογή του. Ωστόσο, στο ρεπερτόριο του προγράμματος του Χρήστου Κωσταρά, κάποια κομμάτια χρειάζονται αλλαγή, καθώς κάνει κοιλιά το πρόγραμμα.
Η δε φωτογραφία του στην αφίσα είναι φανταστική, από τις καλύτερες που έχω δει ως τώρα. Τραβά όλον τον γυναικείο πληθυσμό.
Το σχήμα με τον Χρήστο Κωσταρά κα την Θέλξη έδεσε, χωρίς αμφιβολία, πράγμα πολύ σημαντικό για ένα νυχτερινό κέντρο.
Την Παρασκευή και το Σάββατο επισκέφθηκε το νυχτερινό κέντρο “Άστρα Live”, μια και το σχήμα με τον Δημήτρη Χρυσοχοΐδη, τον Γιώργο Γιαννιά, και την Χριστίνα Παπαδάκη δίνουν τις τελευταίες εμφανίσεις στο κοινό της πόλης.
Πάνω στην πίστα ο καλλιτέχνης Δ. Χρυσοχοΐδης τα έχωνε όπως πάντα, καθώς το σύνθημα του είναι: “το τραγούδι θέλει ψυχή και όχι κραυγές”.
Πάντως, το καλοκαίρι ο Δ. Χρυσοχοΐδης δεν θα δουλέψει σε κανένα νυχτερινό κέντρο, όπως άλλωστε μου εκμυστηρεύθηκε, θα ξεκουραστεί και θα τακτοποιήσει και κάποιες οικογενειακές του υποχρεώσεις.
Ο δε Γ. Γιαννιάς θα μετακομίσει στην Αθηναϊκή πίστα του νυχτερινού κέντρου “Frangelico”.
To “Άστρα Live” Παρασκευή και Σάββατο είχε ικανοποιητική κίνηση.
Όσο για τον ήχο μόνο στον Δ. Χρυσοχοΐδη δεν ήταν ο καλύτερος. Μάλλον ο ηχολήπτης εκείνη την ώρα βρισκόταν αλλού, και άφησε την κονσόλα στον αυτόματο πιλότο, διότι στους άλλους δύο καλλιτέχνες του σχήματος ο ήχος ήταν μια χαρά.
Να δω ποιος θα μου δώσει το επίδομα βλάβης των ώτων.
Μ΄ αυτήν την απορία μου, βολτάρισα προς το νυχτερινό κέντρο “Fix Live” με το σχήμα του Νίκου Κουρκούλη, της Κέλλυ Κελεκίδου, και του Κώστα Καραφώτη, όπου παρακολούθησα για αρκετή ώρα το πρόγραμμα του Νίκου Κουρκούλη τον οποίον βρήκα επάνω στην πίστα να με χαιρετά, “γεια σου Βάνη άρχοντα”.,
Με τον καλλιτέχνη γνωριζόμαστε πάνω από 20 χρόνια. Τον θυμάμαι παιδί ακόμα στο νυχτερινό κέντρο “Υποβρύχιο” μπαίνοντας στην πόλη της Καβάλας. Έβλεπες ένα αδύνατο παιδάκι, υπερκινητικό, να παίζει το σώμα και τα χέρια του σαν ζογκλέρ, ενώ η φωνή του πατούσε πάνω στον Σ. Γονίδη.
Μετά άλλαξε πολύ, απέκτησε την δική του χροιά, τραγουδώντας τα πάντα, με μεγάλη αδυναμία στα Δημοτικά και Ποντιακά τραγούδια τα οποία στην κυριολεξία τα ζεί, τα απολαμβάνει , χορεύοντας τα παράλληλα με την ερμηνεία.
Η δε Κέλλυ Κελεκίδου με την οποία επίσης γνωριστήκαμε από τα πρώτα της επαγγελματικά βήματα στο τραγούδι, έχει εμπεδώσει πολύ καλά το λαϊκό, βγάζει ψυχή ερμηνεύοντας το. Αυτό γουστάρει και ο κόσμος, ακούγοντας την, και την σκεπάζει με λουλούδια.
Για τον Κώστα Καραφώτη τι να πω !! Κάθε μέρα γίνεται και καλύτερος. Είναι φανερό πως κάθε αρνητική κριτική που του έκανα τον ενδυνάμωσε. Αυτός είναι άλλωστε και ο σκοπός της κριτικής.
Μόνο που κάποιοι άλλοι το παίρνουν πολύ στραβά , σχολιάζοντας τα λάθη που βλέπω στις περατζάδες μου. Τους ενοχλεί η αλήθεια, γι΄ αυτό και δεν διορθώνονται.
Αυτό το φαινόμενο ισχύ τόσο για τους καλλιτέχνες, όσο και για τους επιχειρηματίες, και ούτω καθ΄ εξής.
Ακόμα και για τους δημοσίους υπαλλήλους, π.χ το κλιμάκιο του ΣΔΟΕ που βλέπω πλέον σταθερά στην Ελληνική διασκέδαση, κάνοντας έλεγχο από το νυχτερινά κέντρα, όπως στο “Fix Live” την Παρασκευή, και το Σάββατο που ήταν γεμάτο.
Το ΣΔΟΕ βρήκα λίγο αργότερα στο νυχτερινό κέντρο “Ορόσημο Live”, όπου εμφανίζεται η Κατερίνα Στανίση, η Χαρά Βέρρα και ο Σότης Βολάνης, όπου την Παρασκευή το μαγαζί ήταν μισό από κόσμο, ενώ το Σάββατο ήταν γεμάτο.
Ωστόσο, τα έξοδα λειτουργίας του κέντρου είναι πολλά, με τους τρεις καλλιτέχνες, τις τρεις διαφορετικές ορχήστρες, και πολλά άλλα,
Απορώ πως τα βγάζει πέρα η επιχείρηση, συν το πρόστιμο του ΣΔΟΕ για κάποια παράβαση που τους βρήκε κάνοντας τον έλεγχο, κάτι που δεν γίνεται σε κανένα καζίνο της χώρας.
Τα πρόστιμα είναι απαραίτητα, αλλιώς πως θα πληρωθούν οι Τροϊκανοί και οι τράπεζες, αν δεν μαζέψει χρήματα το δημόσιο ταμείο;;; Όλα πρέπει να μοιράζονται στα ίσα, και ψίχουλα να παίρνει ο κοσμάκης ,αλλά και οι επιχειρήσεις.
Τέτοιες σκέψεις μπορεί να πέρασαν και από το αφεντικό του Vogue Club από το οποίο πέρασα κατά τις πρωϊνές ώρες ( 04:00) του Σάββατο, που το βρήκα γεμάτο από νεανικό κοινό να διασκεδάζει ανέμελα.
Ξαφνικά ο ήχος της μουσικής σταμάτησε, συγχρόνως άναψαν όλα τα φώτα του μεγάλου χώρου, με τον κόσμο να αναρωτιέται τι συμβαίνει.
Τότε κάποιος αναφώνησε από το μικρόφωνο λέγοντας. “ το Club κλείνει αυτή την ώρα εκτάκτως, σας ευχαριστούμε πολύ”, όμως ο κόσμος άρχισε να αποχωρεί πολύ απογοητευμένος και με το δίκιο του.
Πριν προχωρήσω στο βάθος για να μάθω την αιτία της απότομης διακοπής λειτουργίας, είδα το ίδιο κλιμάκιο του ΣΔΟΕ που συνάντησα και στα άλλα νυχτερινά κέντρα να κάνει έλεγχο.
Το αφεντικό του Club φαίνεται πως σκέφθηκε ότι, καλύτερα να το κλείσει, παρά να κόψει και άλλα εισιτήρια και να να μοιραστεί με την Τρόϊκα τα κέρδη του.
Εκεί έφτασαν τα πράγματα, οι επιχειρηματίες αγανακτισμένοι από την συχνή παρουσία του ΣΔΟΕ πάνω στο φόρτο της εργασίας , να προτιμούν το κλείσιμο του μαγαζιού και επί τόπου. Αυτά τα συστήματα ελέγχων σε κάθε βήμα και βήχα δεν γίνονται ούτε στις τριτοκοσμικές χώρες του πλανήτη, πόσο μάλλον σε μια Ευρωπαϊκή χώρα.
Δικαίως είναι αγανακτισμένοι οι συνήθεις ύποπτοι για το κράτος επιχειρηματίες της διασκέδασης, συνεπώς και του πολιτισμού μας, για το κυνηγητό που τους γίνεται.
Για πολλά χρόνια και μέχρι πρόσφατα είχαν μπάστακα έξω από τα μαγαζιά τους την Αστυνομία για την εφαρμογή του ωραρίου που ήταν “κότα-ωράριο” και τώρα έχουν την οικονομική αστυνομία μέσα στα μαγαζιά τους. ΕΛΕΟΣ !!!!!
Ενώ τους λαθρομετανάστες με το λαθραίο εμπόρευμα, που απλώνουν παντού, ακόμα και σε μπάγκους της λαϊκής το ΣΔΟΕ δεν τους ελέγχει. Προφανώς. διότι δεν τους θεωρεί κλέφτες του κράτους, όπως γίνεται με τους επιχειρηματίες.
Εν πάσει περιπτώσει, θα πρέπει να ζήσουμε με τα νέα δεδομένα. Το πως θα τα βγάλουμε πέρα είναι άλλου παπά ευαγγέλιο.
Το βέβαιο είναι, πως σε γενικές γραμμές η νυχτερινή διασκέδαση ακόμα στέκεται όρθια, αντέχει με το κυνήγι της Τρόϊκας σε κάθε βήμα, και τα πάει πολύ καλά.
Αυτά και άλλα πολλά συνέβησαν την προηγούμενη εβδομάδα.
Για να δούμε από σήμερα που ξαναρχίζει η καθιερωμένη περατζάδα μου στα νυχτερινά κέντρα, τι άλλο θα δούμε!!!!