Τρίτη, 21 Οκτωβρίου, 2025
ΑρχικήΔιεθνή-ΕυρωπαϊκάΗχηρή παρέμβαση απο...

Ηχηρή παρέμβαση απο τον Πανο Καμμενο μεσα στη νύχτα για τις φωτιες: Να ρίξουμε τα μούτρα μας και να ζητήσουμε τώρα βοήθεια να μας στειλουν ρωσικά Beriev

Σε παρέμβαση του ο Πάνος Καμμενος αναφερει:

Χωρίς Beriev δεν σβήνει τίποτα ας ρίξουμε τα μούτρα μας και να ζητήσουμε τώρα βοήθεια . Θα μας δωθεί ….
Beriev Be-200

Το Be-200 είναι ένα αμφίβιο αεροσκάφος πολλαπλών ρόλων που αναπτύχθηκε από τη Ρωσική Beriev Aircraft Company σε συνεργασία με την Irkut.

Εξέλιξη και Επιχειρησιακή Ιστορία

Η βασική έκδοση του Be-200 χρησιμοποιείται σε ρόλους αεροπυρόσβεσης. Η Beriev επίσης προσφέρει εκδόσεις με συμπιεζόμενη καμπίνα τόσο για μεταφορά επιβατών όσο και μεταφορά φορτίου, αποστολές περιπολίας και έρευνας και διάσωσης, καθώς επίσης και μια έκδοση ανθυποβρυχιακού πολέμου.

Το Be-200 έκανε την πρώτη του πτήση στις 24 Σεπτεμβρίου 1998 από το αεροδρόμιο της Irkutsk Aviation and Production Company και στις 10 Σεπτεμβρίου του 1999 πραγματοποίησε την πρώτη του απογείωση από το νερό (αποθαλάσσωση) στο Ταγκανρόγκ της Μαύρης Θάλασσας.

Πρώτος πελάτης του Be-200 υπήρξε το Ρωσικό Υπουργείο Εκτάκτων Καταστάσεων το οποίο παράγγειλε επτά αεροσκάφη της έκδοσης Be-200ChS, για την ανάληψη αποστολών εναέριας πυρόσβεσης, έρευνας και διάσωσης, αεροδιακομιδής ασθενών και μεταφοράς φορτίου.

Το δεύτερο Be-200 απογειώθηκε από το αεροδρόμιο της Irkutsk Aviation and Production Company στις 27 Αυγούστου 2002. Ήταν κατασκευασμένο στην έκδοση – ChS και έφερε τον απαραίτητο εξοπλισμό του απαιτούσαν οι προδιαγραφές του Ρωσικού Υπουργείου Εκτάκτων Καταστάσεων. Το πρώτο αεροσκάφος παραγωγής πέταξε πρώτη φορά στις 17 Ιουνίου 2003.

Το 2001, στα πλαίσια του προγράμματος προώθησης, το αεροσκάφος παρουσιάστηκε σε δύο μεγάλες εκθέσεις στην περιοχή του Ειρηνικού, στη Διεθνή Ναυτική και Αεροδιαστημική Έκθεση LIMA ’01, στη Μαλαισία, και στην Κορεατική Αεροδιαστημική και Αμυντική Έκθεση KADE ’01, στη Νότια Κορέα.

Το αεροσκάφος παρουσιάστηκε επίσης στο Διεθνές Αεροπορικό Σόου του Λε Μπουρζέ στη Γαλλία.

Το 2002, το Be-200 συμμετείχε σε διεθνείς αεροπορικές εκθέσεις, ενώ πραγματοποίησε επιδείξεις των δυνατοτήτων του σε πιθανούς αγοραστές στη Γαλλία και την Ελλάδα.

Το πρόγραμμα του Be-200 εξετάστηκε επίσης από την Ευρωπαϊκή EADS ως προοπτική προώθησης του στη διεθνή αγορά χρησιμοποιώντας όμως τους γερμανικούς κινητήρες Rolls-Royce Deutschland BR-715.

Το Beriev προωθείται από δύο στροβιλοκινητήρες διπλής ροής, τύπου D-436TP με μέγιστη ώση 15000 kg. Επίσης το αεροσκάφος είναι εξοπλισμένο με βοηθητικό ηλεκτροπαραγωγό στοιχείο (APU) τύπου TA12-60. Για καλύτερο έλεγχο των κινητήρων υπάρχει και ψηφιακό σύστημα ελέγχου (FADEC).

Το 2007 η Ινδονησία εξέφρασε το ενδιαφέρον να αγοράσει δύο αεροσκάφη για αποστολές αεροπυρόσβεσης. Το 2006 είχε δανειστεί δύο Be-200 για τον ίδιο σκοπό, χρησιμοποιώντας τα στη Σουμάτρα και το Καλιμαντάν[1].

Επίσης, αεροσκάφη Be-200 εστάλησαν από τη ρωσική κυβέρνηση[2] στην Ελλάδα, στα πλαίσια της διεθνούς βοήθειας[3], όπου χρησιμοποιήθηκαν για την κατάσβεση των καταστροφικών δασικών πυρκαγιών του Ιουλίου και του Αυγούστου[4].

Παραπομπές

  1. ANGKASA No.07 Edisi April 2007 (page 17)
  2. «Ρωσικά αεροπλάνα φτάνουν στην Ελλάδα για την κατάσβεση των πυρκαγιών»in.gr. 26 Ιουλίου 2007. Αρχειοθετήθηκε από το πρωτότυποστις 29 Ιουνίου 2008. Ανακτήθηκε στις 31 Αυγούστου 2007.none
  3.  «Έφθασε το πρώτο ρωσικό πυροσβεστικό αεροπλάνο, αναμονή για τα δύο ελικόπτερα»in.gr. 29 Ιουλίου 2007. Αρχειοθετήθηκε από το πρωτότυπο στις 29 Ιουνίου 2008. Ανακτήθηκε στις 31 Αυγούστου 2007.
  4.  «Russia plans to send additional help to fight fires in Greece»RIA Novosti(en.rian.ru). 27 Αυγούστου 2007. Αρχειοθετήθηκε από το πρωτότυπο στις 2007-08-30https://web.archive.org/web/20070830153638/http://en.rian.ru/world/20070827/74913542.html. Ανακτήθηκε στις 27 Αυγούστου 2007.

Με πληροφορίες απο το el.wikipedia

olympia.gr

spot_img

Τώρα ζωντανά! Web Radio από το Ελληνικό Φαινόμενο!

 

 

Τελευταία νέα

Η παραβατική συμπεριφορά τον τουρκικών Αρχών να απαγορεύσουν την είσοδο στην Τουρκία στον δημοσιογράφο Νίκο Ασλανίδη.

Η Ένωση Συντακτών Μακεδονίας-Θράκης εκφράζει την έντονη διαμαρτυρία της για την ενέργεια των τουρκικών Αρχών να απαγορεύσουν την είσοδο στην Τουρκία στον δημοσιογράφο Νίκο Ασλανίδη, που συμμετείχε σε πολυμελή αποστολή μελών της Ένωσης στην Κωνσταντινούπολη με σκοπό την επίσκεψη στον...

Ο Βασίλης Δήμου-Μ’αγαπάς ή Τζάμπα πίνω-Ένα λαϊκό κομμάτι της εποχής εμπλουτισμένο με πολλά μουσικά όργανα.

Ο Βασίλης Δήμου μας τραγουδά Μ'αγαπάς ή Τζάμπα πίνω και εμείς χορεύουμε την ζεμπεϊκιά, με πολύ μπουζούκι (μπότα – ντράμς). Ένα κομμάτι καταπληκτικό, διαχρονικό, που μας παραπέμπει από τις καλές ζεϊμπεκιές του Νότη Σφακιανάκη. Εχει ρίζες από ένα καθαρού ζεϊμπέκικο...

Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΛΕΣΕΙ ΤΗΝ ΗΓΕΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΤΩΝ ΘΥΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΤΕΜΠΩΝ

Του Παναγιώτη Αποστόλου Πολιτικού αναλυτή – αρθρογράφου egerssi@otenet.gr www.egerssi.gr ΕΚΤΑΚΤΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ Τα δεδομένα σήμερα είναι ξεκάθαρα. Ο πρώην Πρωθυπουργός, Αντώνης Σαμαράς, σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις, σύντομα θα εξαγγείλει την ίδρυση κόμματος. Στόχος; Να καταγράψει ποσοστά δυσαρεστημένων από τη Νέα Δημοκρατία, το παραδοσιακό ΠΑΣΟΚ, και ολόκληρης της...

Πειθαρχική ευθύνη των δικαστικών λειτουργών και δίκαιο της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Στοιχειοθέτηση πειθαρχικής ευθύνης δικαστικού λειτουργού και δίκαιο της Ευρωπαϊκής Ένωσης (54/2025 Πράξη Προέδρου Συμβουλίου Επιθεώρησης) Σε ποιες περιπτώσεις κάμπτεται η αρχή του πειθαρχικώς ανέλεγκτου της δικαιοδοτικής κρίσης Το ζήτημα της στοιχειοθέτησης πειθαρχικής ευθύνης δικαστικού λειτουργού λόγω απόφασής του στο πλαίσιο άσκησης...