Τετάρτη, 23 Ιουλίου, 2025
ΑρχικήΑστυνομικάΤο έργο της...

Το έργο της σήμανσης των τρένων του ΟΣΕ – Από τον Κωνσταντίνο Μητσοτάκη το 1992 που έμεινε στα συρτάρια του υπουργείου Μεταφορών…

Έρευνα-ρεπορτάζ – ο δημοσιογράφος Νίκος Βάνης…

Η εγκληματικές παραλείψεις και ευθύνες για καθυστερήσεις εγκατάστασης των απαραίτητων συστημάτων ασφαλείας ΑΛΛΑ το πρόγραμμα αυτοματοποίησή των τρένων του ΟΣΕ.

Η εγκληματικές παραλείψεις και ευθύνες για ολον τον κυβερνήσεων από το 1992 και το έργο της σήμανσης των τρένων του ΟΣΕ από το σύστημα, Και ΤΟ έργο της σημασίας των τρένων του ΟΣΕ από τον Τ. Π.Κωνσταντίνο Μητσοτάκη, η διαχείριση της κυκλοφορίας των τρένων γίνεται με σύγχρονο τρόπο, καθώς τα δεδομένα κίνησης των τρένων στις γραμμές ελέγχονται Ηλεκτρονικά το 1992 που έμεινε στα συρτάρια του υπουργείου Μεταφορών..

Η εγκληματικές παραλείψεις και ευθύνες και την απουσία σύγχρονων συστημάτων τηλεδιοίκησης – σηματοδότησης τα οποία έχει κάθε σύγχρονος, ευρωπαϊκός σιδηρόδρομος.

Πρόκειται για τα συστήματα του διευρωπαϊκού συστήματος ERTMS (European Railways Traffic Management System), το οποίο αποτελείται από τα συστήματα ETCS (European Traffic Control System) και GSM – R (Global System Mobile for Rail).

Εάν λειτουργεί αυτό το σύστημα, η διαχείριση της κυκλοφορίας των τρένων γίνεται με σύγχρονο τρόπο, καθώς τα δεδομένα κίνησης των τρένων στις γραμμές ελέγχονται με ψηφιακό τρόπο και σε άμεσο χρόνο.

Αν λειτουργούσε αυτό το σύστημα, τότε θα υπήρχε έγκαιρη ειδοποίηση προς όλους, τους σταθμάρχες, το κέντρο κυκλοφορίας και τους μηχανοδηγούς

Το Ευρωπαϊκό Σύστημα ελέγχου των αμαξοστοιχιών ETCS κλιμακώνεται σε 3 επίπεδα και περιλαμβάνει συνεχή επίβλεψη της κίνησης της αμαξοστοιχίας, καθώς ο ενσωματωμένος υπολογιστής εποπτεύει συνεχώς τη μέγιστη επιτρεπόμενη ταχύτητα και υπολογίζει την καμπύλη πέδησης και συνεχή επίβλεψη της κίνησης του τρένου με συνεχή επικοινωνία μέσω GSM-R.

Πληροφορίες του elliniko fenomeno gr ΜΑΣ  αναφέρουν πως το σύστημα ETCS θα έπρεπε να είχε εγκατασταθεί έως το τέλος του έτους σε όλο το μήκος του σιδηροδρομικού δικτύου, Στο συγκεκριμένο τμήμα του σιδηρόδρομου, λόγω της και της βλάβης που είχε προηγηθεί με το κομμένο καλώδιο λίγες ώρες νωρίτερα, υπάρχουν υπόνοιες ότι δεν λειτουργούσαν ούτε οι φωτεινοί σηματοδότες.

Σε κάθε περίπτωση, η καθοδήγηση των τρένων γινόταν «χειροκίνητα» δηλαδή με ανθρώπινη εντολή, ενώ η βλάβη στο καλώδιο είχε οδηγήσει νωρίτερα στη μονοδρόμηση της μοιραίας γραμμής, κάτι που δεν είναι πρωτότυπο καθώς οι σταθμάρχες του ΟΣΕ έχουν κληθεί πολλάκις στο παρελθόν να αντιμετωπίσουν τέτοιες καταστάσεις.

Η Μετάταξη τον εργαζόμενον  του ΟΣΕ από το Γιώργο Παπανδρέου οπίου χάθηκαν 1000 αξιολογά στελέχη που το κράτος είχε πληρώσει 1.0000.0000.0000 για εκπαίδευσης προσκοπικού στο εξωτερικό και στην ευρωπαϊκή ενώση..

Οι προσλήψεις λειτουργία του ελληνικού σιδηροδρόμου και μέσω των δεκάδων προσλήψεων υπαλλήλων, που θα καλύψουν τις αυξημένες ανάγκες σε προσωπικό αρμόδιο για την κυκλοφορία.

Για τις συντηρήσεις στο δίκτυο, ο ΟΣΕ το ποσό ύψους 20 εκατ. ευρώ από τον κρατικό «κορβανά», μπει στα ταμεία του Οργανισμού ενώ θα προστεθεί στα άλλα 20 εκατ.

Η HELLENIC TRAIN Η Εταιρεία παρέχει τις σιδηροδρομικές υπηρεσίες χρησιμοποιώντας το δίκτυο και την εν γένει σιδηροδρομική υποδομή η οποία ανήκει στον ΟΣΕ, που δεν έκανε καμία επένδυση που έπρεπε να φέρει 15 συρμούς και  φέρε μόνο το βέλος «Κανένας οικονομικός έλεγχος» από το υπουργείου Μεταφορών.

Η HELLENIC TRAIN πραγματοποιεί 342 δρομολόγια (επιβατικά και εμπορικά τραίνα) την ημέρα.

Το 2016 μετέφερε συνολικά 15,6 εκ. επιβάτες, από τους οποίους 10,1 εκ. μετακινήθηκαν με τις Προαστιακές γραμμές και 5,5 εκ. στο εθνικό δίκτυο.

Επίσης, μετέφερε 1,1 εκ. τόνους εμπορευμάτων. Το 2016 τα συνολικά έσοδα της εταιρείας από το επιβατικό και εμπορικό έργο έφτασαν τα 120 εκ. ευρώ και τα κέρδη τα 3,3 εκ. ευρώ.

Η HELLENIC TRAIN απασχολεί 1.217 άτομα προσωπικό και χρησιμοποιεί 1.160 μηχανές έλξης, βαγόνια και φορτάμαξες.

«Στις 18 Ιανουαρίου 2017 υπεγράφη, από τον Διευθύνοντα Σύμβουλο του ΤΑΙΠΕΔ και τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Ferrovie dello Stato Italiane Group (FSI), η σύμβαση πώλησης του 100% της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε στην FSI, έναντι συνολικού τιμήματος ευρώ 45 εκατ. ευρώ.

Στις 14 Σεπτεμβρίου 2017 ολοκληρώθηκε η πώληση και μεταβίβαση του 100% των μετοχών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. στην FSI και εντάχθηκε στον ιταλικό όμιλο», αναφέρει στην ιστοσελίδα της η Hellenic Train…O όμιλος FSI αποτελεί την τρίτη μεγαλύτερη σιδηροδρομική εταιρεία στην Ευρώπη και δραστηριοποιείται ήδη στη Γαλλία, τη Γερμανία, την Ολλανδία και τη Βρετανία. Ο όμιλος FSI απασχολεί πάνω από 75.000 εργαζόμενους. Σε ετήσια βάση εξυπηρετούνται 830 εκ. επιβάτες και μεταφέρονται 50 εκ. τόνοι εμπορευμάτων.»

Ο τραγικός επίλογος, όπως γράφτηκε στην εθνική τραγωδία των Τεμπών, στιγματίζει την κυβέρνηση και τον Κ. Μητσοτάκη.

«Μία υπεύθυνη πολιτεία δεν μπορεί να παίζει με την ασφάλεια των επιβατών» Ο σιδηρόδρομος έχει καταρρεύσει με ευθύνη όλων όσοι κυβέρνησαν τη χώρα τις τελευταίες δεκαετίες….  

spot_img

Τώρα ζωντανά! Web Radio από το Ελληνικό Φαινόμενο!

 

 

Τελευταία νέα

ΟΙ ΕΞΟΥΣΙΟΛΑΓΝΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ “ΧΑΜΑΙΛΕΟΝΤΕΣ” ΤΗΣ ΝΔ.

Του Παναγιώτη Αποστόλου Πολιτικού αναλυτή – αρθρογράφου egerssi@otenet.gr www.egerssi.gr Έτσι ξαφνικά – για άλλη μια φορά – αυτή η “καθεστωτική” κυβέρνηση πιστοποίησε το πόσο ανεύθυνη και επικίνδυνη είναι, αλλάζοντας σύμφωνα με το πολιτικό συμφέρον της, δηλαδή, για την πολιτική της ύπαρξη, την  πολιτική...

Νέα πατριαρχική επίσκεψη (ΗΠΑ) χωρίς λαϊκή συμμετοχή.

Κοινοποιήθηκε πρόσφατα το πρόγραμμα της πατριαρχικής επίσκεψης που θα πραγματοποιηθεί τον προσεχή Σεπτέμβριο, στις ΗΠΑ. Ο πατριάρχης κ. Βαρθολομαίος θα έλθει α) να παραλάβει το βραβείο Templeton σε τελετή στην Νέα Υόρκη στις 24 Σεπτεμβρίου '25 και β) να...

Ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης και ο Περιφερειάρχης Αττικής Νίκος Χαρδαλιάς, συνοδευόμενοι από τις συζύγους τους.

Σε ένα ήσυχο παραδοσιακό ταβερνάκι της Δραπετσώνας, τα βράδυ της Τρίτης, ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης και ο Περιφερειάρχης Αττικής Νίκος Χαρδαλιάς, συνοδευόμενοι από τις συζύγους τους, εμφανίστηκαν να απολαμβάνουν μια χαλαρή βραδιά μακριά από το κέντρο της Αθήνας. Ωστόσο, σύμφωνα...

ΗΠΑ… Eπί Μητσοτάκη, ”ακέφαλη” διπλωματικά η Ελλάδα..

Επί κυβέρνησης ''Νέας Δημοκρατίας'', χειροτέρεψε η κατάσταση με την διπλωματική εκπροσώπηση της Ελλάδας στις ΗΠΑ. Οι δύο πρέσβειρες, επιλογής Μητσοτάκη, αποδείχτηκαν ανίκανες και ουσιαστικά άχρηστες, ως μέλη ''υπηρετικού προσωπικού'' του διεφθαρμένου πρωθυπουργού. Χρήσιμες μόνο γιά τα προσωπικά και οικογενειακά...