Οι εκδότες, καναλάρχες, ραδιοφωνατζήδες ανησυχούν, καθώς ο τύπος έχει πάρει την κάτω βόλτα. Και πώς να μην κατηφορίζει,όταν ο ένας, αντιγράφει τον άλλον, μόνο δημοσιογραφία δεν είναι.
Όμως και η τηλεόραση πάει από το κακό προς το χειρότερο, μοιάζει πλέον με χωματερή.
Βρέθηκαν οι Τούρκικες σαπουνόπερες για να γεμίσουν τις τηλεοπτικές ώρες, με απώτερο σκοπό να τραβήξουν τον κόσμο, εντούτοις, όμως όπως δείχνουν τα πράγματα κάτι τέτοιο δεν τους βγαίνει.
Το δε ραδιόφωνο παραπαίει, με τα ενημερωτικά ραδιόφωνα να είναι φιμωμένα, τα μουσικά να παίζουν στημένη play list, και τα αθλητικά να είναι συντεχνίες μεταξύ μεγαλοπαραγόντων του ποδοσφαίρου, αλλά και των ΠΑΕ που μπήκαν στα ραδιόφωνα.
Οι εφημερίδες πάνε από το κακό στο χειρότερο, δεν πουλούν ούτε 1000 φύλλα στην Θεσσαλονίκη, αλλά και στην Αθήνα παρατηρείται το ίδιο Ελληνικό Φαινόμενο.
Σε ότι αφορά τις διαφημίσεις , αυτές σχεδόν έχουν εκλείψει από τα παραπάνω παραδοσιακά μέσα επικοινωνίας, ιδιαίτερα τις Κρατικές υπηρεσίες (πχ: ΔΕΚΟ)
Ο δε , πρωθυπουργός ,Γιώργος Παπανδρέου ,τα παραπάνω λειτουργικά επαγγέλματα, τα βλέπει με απαξίωση.
Ο Γιώργος Παπανδρέου γνωρίζει πάρα πολύ καλά το Ίντερνετ, και πάντα έχει μαζί του, το ιντερνετικό τηλέφωνο, όπως και το Laptop, ενημερώνεται για τα πάντα σε χρόνο ρεκόρ. Δεν είναι τυχαίο ότι η Υπουργός Παιδείας δια βίου Μάθησης, έδωσε 128.000 Ευρώ, διαφήμιση στο Facebook και στην Google. Από εκεί μπορεί να καταλάβει κανείς ότι η γραμμή έπεσε από τον πρωθυπουργό ότι δηλαδή “αυτό που μας ενδιαφέρει είναι το ίντερνετ”.
Κάτι ήξερε ο αείμνηστος μεγαλοεκδότης Χρήστος Λαμπράκης ,όταν το 1999 έκανε την πρώτη ηλεκτρονική εφημερίδα.
Το ίδιο χρονικό διάστημα και ο δημοσιογράφος Νίκος Βάνης έκανε την τηλεφημερίδα elliniko-fenomeno.gr, ενώ κάποιοι άλλοι εκδότες Αθηνών και Θεσσαλονίκης μιλούσαν για το ίντερνετ με απαξιωτικά λόγια.
Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός, όταν εκδότης είχε υποστηρίξει με κάθε σιγουριά ότι, “το χαρτί δεν θα πεθάνει ποτέ”. Γι΄ αυτό οι εφημερίδες σήμερα βουλιάζουν;;
Το πρώτο χτύπημα στον τύπο , το έδωσαν οι Αμερικανοί . με την New York Post να βγαίνει πλέον μόνο ηλεκτρονικά, όπως άλλωστε και στην Ελλάδα το Βήμα, αλλά και ο μεγιστάνας των Μ.Μ.Ε Μέντροξ πράττει το ίδιο. Ήδη οι Αυστραλιανές, Αγγλικές, και Αμερικάνικες εφημερίδες σταματούν την έντυπη έκδοση τους, και γίνονται ηλεκτρονικές.
Ο κ. πρωθυπουργός, Γ. Παπανδρέου μόλις εκλέγει, δεν κάλεσε κανέναν εκδότη στου Μαξίμου, προτιμώντας το ψηφιακό Bloomberg, και τα άλλα ιντερνετικά μέσα του πλανήτη, και όχι τα Μ.Μ.Ε της Ελλάδας.
Πάντως για το θέμα της ενημέρωσης του Πρωθυπουργό μας μέσω ίντερνετ, του βγάζω το καπέλο.
Παγκοσμίως όλα αλλάζουν άρδην, ενώ η Ελλάδα παραμένει πάντοτε 30 χρόνια πίσω, έτσι και οι άνθρωποι του τύπου, για πολλά χρόνια είχαν μείνει καθηλωμένοι στο παλαιό μοτίβο.
Με τη τεχνολογία έχουμε πλέον άμεση επικοινωνία και ενημέρωση.
Πάντως, στο τύπο γενικά αναμφίβολα θα δούμε ακόμα να αλλάζουν πάρα πολλά, καθώς ο παραδοσιακός τύπος έχει τελειώσει πλέον.