Δευτέρα, 15 Σεπτεμβρίου, 2025
ΑρχικήΜΜΕΗ Κυβέρνηση του...

Η Κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη μοιράζει ξανά λεφτά 7.500.000 στα κανάλια για καμπάνια οικονομίας στην ενέργεια!

Η Κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη μοιράζει ξανά λεφτά 7.500.000 στα κανάλια για καμπάνια οικονομίας στην ενέργεια!

Η κυβέρνηση της ΝΔ ετοιμάζει επικοινωνιακή καμπάνια για την εξοικονόμηση ενέργειας και ανοίγει την κάνουλα ρέοντος χρήματος προς ΜΜΕ.

Σε μια περίοδο που ο κόσμος βιώνει την ακρίβεια, τα μισά μεροκάματα ή την αναδουλειά, την ενεργειακή φτώχεια, θα μπορούσε στο επικοινωνιακό πρόγραμμα η κυβέρνηση Μητσοτάκη να βάλει τίτλο «λαέ, σφίξε κι άλλο το ζωνάρι», «σκοτάδι στο φως» 

Ως φαίνεται δεν ήταν τυχαία η ατάκα του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη, τον περασμένο Μάιο όταν διαλαλούσε ότι η φθηνότερη ενέργεια είναι αυτή που δεν καταναλώνεται ποτέ.

Περισσεύουν και οι ορισμοί για την ενέργεια που παρατίθενται και στον ιστότοπο του υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς ενημέρωση των πολιτών, όπως ότι «εξοικονομούμενη Ενέργεια είναι η ενέργεια που δεν σπαταλάται, δεν καταναλώνεται και που κατά συνέπεια δεν χρειάζεται να παραχθεί».Πόσο όμως κοστίζει η επικοινωνιακή προβολή εξοικονόμησης ενέργειας που θα υλοποιήσει το υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας; Ας προσδεθείτε για την …απογείωση, εξοικονομώντας ψυχραιμία.

To πρόγραμμα επικοινωνιακής προβολής του υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας στο πλαίσιο της δράσης «Εξοικονόμηση ενέργειας» ανέρχεται στο συνολικό ποσό των επτά εκατομμυρίων τετρακοσίων ααράντα χιλιάδων ευρώ (7.440.000,00 €)!

To πρόγραμμα επικοινωνιακής προβολής του υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας στο πλαίσιο της δράσης “Εξοικονόμηση ενέργειας” , το οποίο θα χρηματοδοτηθεί από τον Τακτικό Προϋπολογισμό του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας.

Μόλις στις 3.10.2022 εγκρίθηκε από την Προεδρία της Κυβέρνησης/την Γραμματεία Επικοινωνίας και Ενημέρωσης το ποσό αυτό για την επικοινωνιακή προβολή του προγράμματος του Υπουργείου Περιβάλλοντος στο πλαίσιο του προγράμματος εξοικονόμησης Ενέργειας.

Έγινε δεκτό το αίτημα, με δεδομένο ότι ο φορέας πληροί την προϋπόθεση περί υποχρέωσης τήρησης του ποσοστού συμμετοχής των περιφερειακών μέσων ενημέρωσης (έντυπα μέσα, ραδιόφωνο, τηλεόραση) στην κατανομή της συνολικής διαφημιστικής δαπάνης και τουλάχιστον τριάντα τοις εκατό, η οποία αν δεν τηρηθεί επιβάλλεται στον υπόχρεο φορέα του ευρύτερου δημοσίου τομέα διοικητικό πρόστιμο ισόποσο με τη διαφημιστική δαπάνη που υπολείπεται προς συμπλήρωση του ανωτέρω συμμετοχής.

spot_img

Τώρα ζωντανά! Web Radio από το Ελληνικό Φαινόμενο!

 

 

Τελευταία νέα

Στο «χέρια» του Βουρλιώτη από τις επιδοτήσεις του ΟΠΕΚΕΠΕ η «γαλάζια» Πόπη Σεμερτζίδου..

Δεσμεύτηκε η περιουσία της οικογένειάς της που αγγίζει το 1,5 εκατ. ευρώ. Ferrari, Porche, 30 αυτοκίνητα και 11 ακίνητα μέσα στην «καυτή» λίστα της ΑΑΔΕ! Το πόρισμα που διαβιβάστηκε στην Ευρωπαϊκή εισαγγελία και τα εκατομμύρια ευρώ από τις επιδοτήσεις...

Η Άννα Βίσση απέδειξε για ακόμη μία φορά ότι είναι η πιο διαχρονική φωνή της ελληνικής μουσικής.

Η Άννα Βίσση απέδειξε για ακόμη μία φορά ότι είναι η πιο διαχρονική φωνή της ελληνικής μουσικής, με το κοινό να παραμένει στο πλευρό της σε κάθε της βήμα. Και όπως όλα δείχνουν… η συνέχεια προμηνύεται ακόμη πιο εκρηκτική! διαίτερη...

Ααποχώρηση απο την Spicy Music ο Γιώργος Σταμπόλης.

Η Spicy Music ανακοινώνει την αποχώρηση του Γιώργου Σταμπόλη, CEO της εταιρίας, ο οποίος υπήρξε βασικό στέλεχος της από την πρώτη ημέρα λειτουργίας της. Με την ηγεσία, τη στρατηγική του σκέψη, το όραμα και την αφοσίωσή του, συνέβαλε ώστε...