Παρασκευή, 7 Νοεμβρίου, 2025
ΑρχικήΙστορικάΟ"Φτωχός συγγενής"; Στον...

Ο”Φτωχός συγγενής”; Στον τουρισμό η Θεσσαλονίκη σε σχέση με την Αθηνά ενο έχουν πέραση μεγάλα ονόματα της πολίτικης δεν Έγινε το παραμικρό…

Ο”Φτωχός συγγενής”; Στον τουρισμό η Θεσσαλονίκη σε σχέση με την Αθηνά ενο έχουν πέραση μεγάλα ονόματα της πολίτικης δεν Έγινε το παραμικρό…

Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία που έδωσε η Fraport Greece στη δημοσιότητα, στο αεροδρόμιο «Μακεδονία» τον Ιούλιο του 2022 έφτασαν 520.684 επιβάτες από το εξωτερικό, αριθμός μειωμένος κατά 12,2% σε σχέση με αυτόν του 2019.. Διαβάστε περισσότερα.

Για ένα ακόμα καλοκαίρι, στις ροές του οδικού τουρισμού από τα Βαλκάνια προς τη Χαλκιδική, φαίνεται να παραμένει η Θεσσαλονίκη, παρά την γενικότερη αισιοδοξία που εκφράζονταν για καλύτερη εικόνα ως προς τις αφίξεις σε σύγκριση με το 2019 και αφού μεσολάβησε μια διετία – εφιάλτης λόγω της πανδημίας.

Ο πόλεμος Ρωσίας – Ουκρανίας όπως είναι φυσικό διαδραματίζει και αυτός σημαντικό ρόλο στη μείωση των αεροπορικών αφίξεων στην πόλη, καθώς τους τελευταίους μήνες έχουν σβηστεί τελείως από τον χάρτη των επισκεπτών, ταξιδιώτες από τις δύο συγκεκριμένες χώρες. Είναι μια σημαντική παράμετρος, αλλά σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως η βασική για να αιτιολογήσουμε την πτώση που παρατηρήθηκε τον προηγούμενο μήνα..

Η ακτοπλοϊκή σύνδεση της Θεσσαλονίκης με τα νησιά, πέρα των Σποράδων και της Λέσβου, είναι ανύπαρκτη. Είναι απολύτως λογικό επομένως όσοι αποφασίζουν να περάσουν τις διακοπές τους σε ένα ελληνικό νησί να ταξιδεύουν απευθείας για την Αθήνα και μέσω του «Ελ. Βενιζέλος» να πηγαίνουν στον Πειραιά ώστε να επιβιβαστούν στο πλοίο για τον τελικό προορισμό τους.

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ (νυν Hellenic Train Και ολική κατάρρευση υπέστη ουσιαστικά ο ελληνικός σιδηρόδρομος προς Θεσσαλονίκη, το πολυδιαφημισμένο Λευκό Βέλος, το γρήγορο τρένο της εταιρίας ξεκίνησε από την Αθήνα το ταξίδι του με κατεύθυνση προς τη Θεσσαλονίκη, αλλά εμείνει έξω από την πρωτεύουσα κοντά στο σταθμό της Δεκέλειας.

Πρόκειται τουλάχιστον για την τρίτη φορά που σημειώνεται βλάβη σε ένα απ΄αυτά τα τρένα.

Πηγές της ΤΡΑΙΝΟΣΕ επισημαίνουν στο elliniko fenomeno gr ότι ακόμα δε γνωρίζουν ποιο ήταν το πρόβλημα που αντιμετώπισε αν και υποψιάζονται ότι η γραμμή επαφής «έκανε κοιλιά» και πιθανότατα έσπασε ο παντογράφος του.

Η αμαξοστοιχία ακινητηποιήθηκε και οι περίπου 130 επιβάτες αναγκάστηκαν να κατευθυνθούν προς …τα χωράφια αναζητώντας κάποια σκιά καθώς ούτε ο κλιματισμός λειτουργούσε στο ακινητοποιημένο τρένο.

«Κύριε Μητσοτάκη, και τον Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κύριε Κώστα Αχ. Καραμανλή εάν τα έβλεπαι Ο Εθνάρχης, Κώστας Καραμανλής θα ξηλώνε όλο το υπουργείο..

 

Αυτά που δεν έκανε υπουργείο τουρισμού και ο Βασίλης Κικίλιας δεν διαφήμισε την Βεργίνα την Αρχαία Πέλλα υπήρξε πρωτεύουσα του Μακεδονικού κράτους στο Μακεδονικό Βασίλειο του Μεγάλου Αλεξάνδρου και του Φιλίππου Β΄ και την Αμφίπολη, το κέντρο του Μακεδονικού Αγώνα με πρωτεργάτες του πρωθυπουργού Στέφανο Δραγούμη Ίων Δραγούμη είναι η γεννήτρα Των Δραγούμηδων και το σπίτι τους την περιοχή (Μπελάς) μπαιρ στο Βογατσικό καστόριας οπίου λεγόταν ο παλιός Γαύρος το κέντρο τον οπλαρχηγών του Μακεδονικού Αγώνα.

Την ίδια ώρα, η Θεσσαλονίκη παραμένει αεροπορικά αποκλεισμένη από τις ΗΠΑ, αλλά και από πολλές άλλες αγορές.

Η απευθείας σύνδεση με την Αμερική παραμένει ευχολόγιο, και πολλές διεθνείς πτήσεις έρχονται στην πόλη μέσω Αθηνών, κάτι που σημαίνει ότι αυξάνεται και το κόστος.

Η Χαλκιδική για μια ακόμα τουριστική σεζόν προσελκύει τον οδικό τουρισμό από τα Βαλκάνια και φαντάζει απωθητική για άλλες αγορές.

Χωρίς νέες ξενοδοχειακές μονάδες, με κορεσμό στο μοντέλο «ήλιος – θάλασσα» και με σοβαρά διαχρονικά προβλήματα στο κομμάτι των υποδομών.

Όλα τα παραπάνω, την ώρα που η Θεσσαλονίκη αναζητά και μια κοινή γραμμή όσον αφορά την τουριστική της προβολή, καθώς αντί Δήμος, Περιφέρεια και οι Οργανισμοί Τουρισμού να συνεργαστούν για το καλό της πόλης, ακολουθούν ο καθένας τη δική του ατζέντα.

Το Αθηναίικο κράτος λείε το ρυτό Ελλάδα είναι μόνο η Αθηνά και τα ελληνικά νησιά και η Μύκονο «Κύριε Μητσοτάκη, και και ο Βασίλη Κικίλια…. Αλλάξτε Ρωτά τον τουρισμό την κυβέρνηση…

spot_img

Τώρα ζωντανά! Web Radio από το Ελληνικό Φαινόμενο!

 

 

Τελευταία νέα

Ο πρώην πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς επιστρέφει στο προσκήνιο με μια εφ’ όλης της ύλης συνέντευξη που αναμένεται να προκαλέσει μεγάλο ενδιαφέρον.

Την Κυριακή 9 Νοεμβρίου, στις 15:00, ο ΑΝΤ1 θα μεταδώσει τη συνέντευξη που παραχώρησε ο κ. Σαμαράς στη δημοσιογράφο Ιρένα Αργύρη, στις 31 Οκτωβρίου 2025, μιλώντας ανοιχτά για όλα τα μεγάλα ζητήματα της επικαιρότητας. Ο Αντώνης Σαμαράς τοποθετείται για...

Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ ΚΑΙ Η ΣΚΙΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΕΩΣ ΣΗΜΕΡΑ.

Του Παναγιώτη Αποστόλου Πολιτικού αναλυτή – αρθρογράφου egerssi.gr Στα μέσα του Οκτωβρίου ο Πρωθυπουργός της Ελλάδας Κυριάκος Μητσοτάκης ανακοινώνει στη Βουλή των Ελλήνων  πρόταση για συνάντηση των παράκτιων χωρών της Ανατολικής Μεσογείου και η οποία θα περιλαμβάνει τις χώρες της Ελλάδος, της...

Ο Ιωάννης Βαδραχάνης, Γ.Δι. ευθυντής Ταχυδρομικοῦ Γ.Ε και ΕΛΤΑ ΚΑΙ Ο Γεώργιος Αθ. Μούτσιος ως υφυπουργός Συγκοινωνιών στην κυβέρνηση Καραμανλή έκανε την Ανασυγκρότηση τον ΕΛΤΑ...

Ο Γεώργιος Αθ. Μούτσιος ως υφυπουργός Συγκοινωνιών στην κυβέρνηση Καραμανλή από τις 28 Νοεμβρίου 1977 ως τις 10 Μαΐου 1980 και στην κυβέρνηση Ράλλη από τις 10 Μαΐου 1980 ως τις 17 Σεπτεμβρίου 1983. Ο Γεώργιος Αθ. Μούτσιος ως υφυπουργός Συγκοινωνιών στην...

Ο Τζορτζ Σόρος και το Open Society Foundation-Πίσω από το Κόμμα Ζόραν Μαντάνι με 37 εκατ. δολάρια.

Του Rich Calder Δημοσιεύθηκε: 12 Ιουλίου 2025, 8:58 π.μ. ET Αυτό κι αν είναι ειρωνεία. Ο σοσιαλιστής Ζόραν Μαντάνι έχει δηλώσει ότι δεν θα έπρεπε να υπάρχουν δισεκατομμυριούχοι, αλλά είναι απίθανο να ήταν φαβορί για τη δημαρχία της Νέας...