Παρασκευή, 31 Οκτωβρίου, 2025
ΑρχικήΠολιτιστικάΗ επιτυχημένη αγγλόφωνη...

Η επιτυχημένη αγγλόφωνη θεατρική παράσταση για τρεις μυθικές γυναικείες μορφές, της Μαρίας Κάλλας, της Μελίνας Μερκούρη και της Μήδειας..

Η επιτυχημένη αγγλόφωνη θεατρική παράσταση για τρεις μυθικές γυναικείες μορφές, της Μαρίας Κάλλας, της Μελίνας Μερκούρη και της Μήδειας,

μετά από σειρά παραστάσεων από το 2016 στην Αμαξοστοιχία-Θέατρο το Τρένο στο Ρουφ και μεγάλη περιοδεία σε Σύδνεϋ, Αδελαΐδα, Ντάργουιν, Βρυξέλλες, Νέο Δελχί, Μπανγκαλόρ μεταφέρεται τώρα σε on demand streaming στο viva.gr, με ελληνικούς και αγγλικούς υπότιτλους.

Τρεις μυθικές γυναικείες μορφές, η Μήδεια, η Μαρία Κάλλας και η Μελίνα Μερκούρη, ταξιδεύουν με ένα τρένο του 1950 με αφετηρία του ταξιδιού την Αρχαία Ελλάδα και τερματικό σταθμό την Ελλάδα του σήμερα. Η τραγική ηρωίδα της αρχαίου δράματος Μήδεια συναντά τις δύο μεγάλες ιέρειες της νεότερης Ελλάδας Μαρία και Μελίνα. Ένα κοινό χαρακτηριστικό ενώνει τις διαφορετικές διαδρομές τους, το πάθος. Πάθος για ζωή, πάθος για έρωτα, πάθος για δημιουργία, πάθος για ελευθερία. Η ιστορία, ο πολιτισμός, η τέχνη, η δύναμη της ελληνικής ψυχής, οι αγώνες για δημοκρατία ζωντανεύουν από μία ηθοποιό κι έναν μουσικό και μας συντροφεύουν σε ένα ταξίδι δημιουργικής μνήμης, χιούμορ και συγκίνησης, όπου η Ελλάδα την ίδια στιγμή είναι αφετηρία και τελικός προορισμός, με ενδιάμεσους σταθμούς τα αισθήματα των ανθρώπων σε ολόκληρο τον κόσμο.

Το δυνατό και συγκινητικό κείμενο της Ευγενίας Αρσένη, η ευαίσθητη και ευρηματική σκηνοθεσία της Τατιάνας Λύγαρη και η εξαιρετική ερμηνεία της Εβελίνας Αραπίδη στους εμβληματικούς ρόλους της Μήδειας, της Μαρίας Κάλλας και της Μελίνας Μερκούρη αγγίζουν βαθιά τις καρδιές, ενθουσιάζουν και συγκινούν Έλληνες και ξένους θεατές κάθε ηλικίας, σε κάθε γωνιά του πλανήτη.

Η προβολή της παράστασης διαθέτει δυνατότητα επιλογής ελληνικών ή αγγλικών υποτίτλων.

Μπορούν να την παρακολουθήσουν επίσης έφηβοι και παιδιά ηλικίας 10 ετών και άνω που επιθυμούν να εξασκηθούν στην κατανόηση της αγγλικής γλώσσας.

ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ

Ερμηνεύει η Εβελίνα Αραπίδη

Συμμετέχει ο μουσικός Φώτης Μυλωνάς (φωνή, κιθάρα, μαντολίνο, μπανσούρι, κρουστά)

Φωνή off Πάνος Παπαγεωργόπουλος

Συγγραφή/Δραματουργία: Ευγενία (Τζένη) Αρσένη

Σκηνοθεσία/Σκηνικά: Τατιάνα Λύγαρη

Σκηνοθεσία Βίντεο: Παναγιώτης Κράββαρης

Διεύθυνση Φωτογραφίας / Μοντάζ: Γιώργος Χαρίσης

Κοστούμια: Ντόρα Λελούδα

Μουσική σύνθεση: Φώτης Μυλωνάς

Φωτισμοί: Σάκης Μπιρμπίλης

Videodesign: Σπύρος Ρασιδάκης

Ηχοληψία:Σπύρος Σπύρου, Λάμπρος Κανελλόπουλος, Γιώργος Στεφανακίδης

Ειδικές κατασκευές: Δανάη Κουρέτα

Makeup: Άρτεμις Ιωάννου

Μετάφραση / Απόδοση Υποτίτλων: Ευγενία (Τζένη) Αρσένη

spot_img

Τώρα ζωντανά! Web Radio από το Ελληνικό Φαινόμενο!

 

 

Τελευταία νέα

Άπιαστο όνειρο η αυτοδυναμία για ΝΔ, μονόδρομος η συγκυβέρνηση..

Όποιος θεωρεί ότι μπορεί αυτή η ΝΔ να ξαναπιάσει ποσοστά αυτοδυναμίας είναι εκτός πραγματικότητας, το λιγότερο. Η κυβερνητική φθορά αγγίζει πλέον ταβάνι. Μετά τον ΟΠΕΚΕΠΕ και το δεύτερο πόρισμα που όταν έρθει πρώην και νυν υπουργοί της ΝΔ αλλά...

Απόρρητη έκθεση της τουρκικής υπηρεσίας πληροφοριών βλέπει στις σπάνιες γαίες.

Σπάνιες γαίες, το νέο στρατηγικό όπλο της Τουρκίας… Απόρρητη έκθεση της τουρκικής υπηρεσίας πληροφοριών βλέπει στις σπάνιες γαίες «το νέο πετρέλαιο του 21ου αιώνα» και ζητά στρατηγικό έλεγχο της παραγωγής από την Άγκυρα. Στην περιοχή της Μπεϊλικόβα λειτουργεί πιλοτική...

Σε σχέση με το χρέος ως προς το ΑΕΠ, θα έπρεπε (α) να συγκρίνεται το 2024 με το 2019, καθώς επίσης (β) η σύγκριση...

Βασίλης Βιλιάρδος Σε σχέση με το χρέος ως προς το ΑΕΠ, θα έπρεπε (α) να συγκρίνεται το 2024 με το 2019, καθώς επίσης (β) η σύγκριση να γίνεται με το πραγματικό ΑΕΠ (200,8 δις €), με το οποίο μετρείται ο...

Η διοίκηση της ΕΡΤ ανάθεσε την Παράγωγη της Παρέλασης από την Αθηνά με τίμημα τον 60.000 ευρώ. Μάλλον δεν είχε ΕΡΤ 3 Εκφωνητή!!!!!!

Η Ανίερη φωνή και τα σχόλια του εκφωνητή της παρέλασης στην Θεσσαλονίκης από την Αθηνά με τίμημα τον 60.000. δεν έδωσε τον τόνο για την μεγάλη στρατιωτική παρέλαση πραγματοποιείται σήμερα και την 28 Οκτωβρίου γιορτάζουμε το «ΟΧΙ» των...