Πόσο κοστίζουν 100 MB δεδομένων για χρήση σε κάποιο smartphone; Εξαρτάται.
Μπορεί το κόστος να είναι μόλις 5 ευρώ το μήνα, μπορεί, όμως, να φθάνει και στα 737 ευρώ!
Αν νομίζετε ότι αυτό δεν είναι δυνατόν να ισχύει, τότε είστε βαθιά γελασμένοι.
Στην Ελλάδα, τα πάντα είναι δυνατά. Και ίσως θα έπρεπε να ρίξει μία ματιά και η ρυθμιστική αρχή σε τέτοιου είδους ζητήματα. Ας δούμε, όμως, τα πράγματα από την αρχή.
Οι εταιρείες κινητής μοιάζουν να έχουν την άποψη ότι αφού «σφάζονται» στη φωνή, θα πρέπει να βγάλουν τα σπασμένα από τις υπηρεσίες data, το κόστος των οποίων είναι εξαιρετικά υψηλό.
Αυτό τουλάχιστον συνέβαινε μέχρι την έλευση του iPhone που υποχρέωσε τους παρόχους να βγάλουν συνδυαστικά πακέτα σε λογικές τιμές. Η εμφάνιση ακόμη περισσότερων smartphones είχε ως αποτέλεσμα να υπάρξουν περισσότερα πακέτα.
Τα smartphones έχουν ένα μειονέκτημα: ζητούν συνεχώς πρόσβαση στο Διαδίκτυο και δεν ρωτάνε τον χρήστη τους γι’ αυτό. Από την άλλη, σε πολλά καταστήματα και των τριών δικτύων, οι πελάτες δεν ενημερώνονταν γι’ αυτό το μειονέκτημα και το πρόβλημα δημιουργείτο όταν ο πελάτης δεν ήθελε πακέτο mobile Internet και ο υπάλληλος δεν του το εξηγούσε.
Στον πρώτο λογαριασμό, η καταστροφή ήταν δεδομένη. Και αυτό γιατί πολύ απλά, οι χρεώσεις για τη σύνδεση στο Διαδίκτυο μέσω κινητού τηλεφώνου χωρίς κάποιο πακέτο φθάνουν σε ορισμένες περιπτώσεις τα 7,37 ευρώ ανά ΜΒ.
Δηλαδή, 100 ΜΒ –που δεν είναι και πάρα πολύ- κοστίζουν 737 ευρώ!
Και όλα αυτά επειδή ο υπάλληλος δεν πίεσε αρκετά τον πελάτη επί του θέματος ή δεν του εξήγησε…
Είναι χαρακτηριστικό ότι εταιρεία του χώρου έστειλε στους υπαλλήλους των καταστημάτων της, ειδικό φυλλάδιο που τους εξηγούσε ότι πρέπει να ενημερώνουν σχετικά τον πελάτη. Όπως και να τον ενημερώνουν ότι πολλές φορές η αναβάθμιση μίας συσκευής γίνεται αυτόματα και «καταναλώνει» πολλά ΜΒs δεδομένων.
Σίγουρα, είναι σωστή η κίνηση της συγκεκριμένης εταιρείας, όπως και οι όποιες ενημερώσεις έχουν γίνει από τις αλλά μήπως θα ήταν προτιμότερο να έριχναν σημαντικά το κόστος των χρεώσεων mobile Internet εκτός πακέτων;Για να σταματήσει να υπάρχουν και τόσο πολλά παράπονα. /telecomnews