Η Εγνατίας οδού και τα 35 χρόνια θα εισπράττει ιδιώτης τα διόδια μιλάμε για δεκάδες δις σε τσουβάλια από το “κόλπο της ασφάλτου”…
Την Πέμπτη 1η Απριλίου αναμένεται να υποβληθούν στο ΤΑΙΠΕΔ οι δεσμευτικές προσφορές των 2 υποψηφίων κοινοπραξιών για την ιδιωτικοποίηση της Εγνατίας οδού!
Μια σύμβαση παραχώρησης για 35 χρόνια και η οποία έχει τεράστιο οικονομικό και επιχειρηματικό ενδιαφέρον και ως προς την κατασκευή της κεντρικής αρτηρίας αλλά και ως προς τους κάθετους άξονες, καθώς και ως προς τη λειτουργία και τη συντήρηση η οποία όπως ξέρετε από το παράδειγμα της Αττικής οδού είναι ίσως η αποδοτικότερη μπίζνα στον κόσμο)!!!
Ο ιδιώτης θα εισπράττει τα διόδια επί 35 χρόνια.
Ο Άκτωρ δεν κατεβαίνει στον διαγωνισμό!
Η ιστορική κατασκευαστική εταιρία λόγω των σοβαρών προβλημάτων ρευστότητας που αντιμετώπισε ήταν αδύνατον να εξασφαλίσει εγγυητικές τραπεζών και χρηματοδότηση, όπως το ίδιο συνέβη και με την πανίσχυρη καναδική roadis, η οποία ως ιδιοκτήτης αεροδρομίων επλήγη σε μέγιστο βαθμό από την πανδημία!
Ο Άκτωρ που δεν υπέβαλε προσφορά στις 11 Δεκεμβρίου, προσφεύγοντας στο ΣτΕ κατάφερε να καταπέσει ο διαγωνισμός όπου η μια και μόνη προσφορά είχε υποβληθεί από την κοινοπραξία του Γ. Περιστέρη!
Ολοι δείχνουν ως νικητή τον εθνικό κατασκευαστή Περιστέρη
Στην πραγματικότητα η τότε ιδιοκτησία της Άκτωρ κέρδιζε χρόνο ενόψει των εσωτερικών διεργασιών. Δεν μπορούσε ούτε μπορεί να συμμετάσχει στον διαγωνισμό!
Την ώρα τούτη οι Ολλανδοί σέρνονται από την εσωτερική αντιπολίτευση των Σακομπακοκαυμενάκηδων και γι αυτό υπέβαλαν στο ΤΑΙΠΕΔ αίτημα νέας παράτασης του διαγωνισμού!