Ένας συγγραφέας εμπνέεται από τον ύμνο της αγάπης (Α/ προς Κορινθίους επιστολή Αποστόλου Παύλου, 13.1) για να σκιαγραφήσει τα δίκτυα και τα πλέγματά της μέσα στις ανθρώπινες σχέσεις, αναφερόμενος σε καθημερινές, σύγχρονες στιγμές εκδήλωσής της.
Η περιπλάνηση στα σχήματα της αγάπης αποκτά ολοένα πιο προσωπικό χαρακτήρα για τον συγγραφέα και για τους αποδέκτες του έργου. Γίνεται λόγος, διάλογος, τραγούδι .
Η εναλλαγή πρόζας – τραγουδιού, σε ένα ενιαίο έργο με νοηματική συνέχεια, είναι μία από τις ιδιαιτερότητες της δουλειάς αυτής. Ο συνδυασμός διαφορετικών τεχνών όπως η μουσική, το θέατρο, η ποίηση, ο έμμετρος και πεζός λόγος, οδηγεί στην ανακάλυψη νέων εκφραστικών μέσων, με αποτέλεσμα να ξεπερνιούνται τα όρια που συνήθως εμφανίζει η κάθε τέχνη ξεχωριστά.
Έτσι, ένας ηθοποιός τραγουδάει, μια τραγουδίστρια παίζει θέατρο, καθώς η φωνή μιας σοπράνο παρεμβαίνει σαν μουσικό όργανο, συνδέοντας διάφορες συναισθηματικές καταστάσεις. Ο ήχος της γραφομηχανής του συγγραφέα που ακούγεται στο έργο, παραπέμπει σε μια προηγούμενη εποχή λογοτεχνικής δημιουργίας και λειτουργεί ως ένα ακόμα όργανο, που παράγει αυτοσχέδιες μουσικές φράσεις σε αντίστιξη με το λόγο.
«Εάν ταις γλώσσαις των ανθρώπων λαλώ και των αγγέλων, αγάπην δε μη έχω, γέγονα χαλκός ήχων ή κύμβαλον αλαλάζον.»
Με αυτήν την υπόθεση αρχίζει και τελειώνει το έργο, αφήνοντας ερωτήματα για προσωπική αναζήτηση γύρω από τον τρόπο που εκδηλώνεται η αγάπη σήμερα.
Σύνθεση – ενορχήστρωση – επιμέλεια παραγωγής: Μιχάλης Ανδρονίκου
Κείμενα – σκηνοθεσία – εικαστική επιμέλεια: Νίκος Αϊβαλής
Στίχοι: Νίκος Αϊβαλής, Βασίλης Γκίκας
Ποίηση: Μαρία Πολυδούρη
Μουσικοί: Μιχάλης Ανδρονίκου
(κιθάρες, κλαρίνο, μαντολίνο, τζουράς, πιάνο, μπάσο, συνθεσάιζερ, ακορντεόν, φωνητικά),
Σωκράτης Γανιάρης (τύμπανα), Αλέκα Εληώτη (κρουστά),
Ερμηνευτές: Σίσσυ Κασσάνδρα, Νίκος Αϊβαλής
Συμμετέχει η σοπράνο Γιολάντα Αθανασοπούλου
Ηχοληψία – Μastering: Δημήτρης Μιχόπουλο
Ο Μιχάλης Ανδρονίκου,γεννήθηκε στη Λεμεσό Κύπρου το 1977.
Είναι απόφοιτος και υποψήφιος διδάκτωρ του Τμήματος Μουσικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Αθηνών.
Κατέχει Δίπλωμα Κλασικής Κιθάρας, Κλαρινέτου και Θεωρητικών από το Trinity College κι από το Royal Academy of Music του Λονδίνου, καθώς και Δίπλωμα Βυζαντινής Μουσικής από το Δημοτικό Ωδείο Αργυρούπολης.
Είναι πτυχιούχος Αρμονίας, Αντίστιξης, Φούγκας και διπλωματούχος Σύνθεσης από το Ελληνικό Ωδείο (καθηγητής: Θόδωρος Αντωνίου). Παράλληλα έχει μελετήσει παραδοσιακά όργανα όπως πολίτικο λαούτο, ταμπουρά κλπ.
Έχει γράψει μουσική για θέατρο, μουσική για μικρά και μεγάλα σύνολα, για σόλο όργανο, τραγούδια κλπ.
Το 2003 κυκλοφόρησε την πρώτη δισκογραφική του δουλειά με τίτλο «Μια Καθημερινή Μουσική» που περιλαμβάνει 12 μουσικές στιγμές για μικρό σύνολο ή σόλο όργανο και δύο τραγούδια σε ποίηση Κωστή Παλαμά.
Το 2005 βραβεύτηκε σε διεθνή διαγωνισμό σύνθεσης που οργάνωσε το Ωδείο Φουντούλη και πραγματοποιήθηκε στο Βόλο.
Το 2006 κυκλοφορεί η δεύτερη δουλειά του -μια σύμπραξη με τους εικαστικούς καλλιτέχνες Μίλτο Παντελιά και Ειρήνη Γκόνου- με τίτλο «Διοσημεία», από τις εκδόσεις ΚΕΔΡΟΣ.
H τρίτη δισκογραφική του δουλειά (2008) έχει τον τίτλο «Αλ-χαττ, η μαγική γραφή» και περιλαμβάνει 12 «αυτοσχεδιασμούς» με διάφορα όργανα.
Οι «αυτοσχεδιασμοί» γράφτηκαν για την ομώνυμη έκθεση της Ειρήνης Γκόνου που πραγματοποιήθηκε στο Ισλαμικό Μουσείο Μπενάκη. Το 2008 η Βουλγάρικη εταιρεία Balkanota εκδίδει την παρτιτούρα του έργου “Latin suite” για δυο κιθάρες, το πρώτο έργο Έλληνα συνθέτη που εκδίδεται από την εν λόγω εταιρεία.
Το Δεκέμβριο του 2008 κυκλοφόρησε από τη LYRA ο δίσκος με τίτλο «Απ΄τη στεριά, το νερό και το αέρα», που περιλαμβάνει τραγούδια με ανθρώπινες ιστορίες και ήρωες ζώα. Από το 2008, συνεχίζει τις σπουδές (διδακτορικό στη σύνθεση στο University of Calgary/Alberta) και την καλλιτεχνική του σταδιοδρομία στον Καναδά.