Οσοι έχετε διακοπή νερού στείλτε ενα εξώδικο στην ΕΥΑΘ να σας γνωστοποιεί αν έχει εσωτερική διαδικασία αποζημίωσης όπως έχει πχ η ΔΕΗ και αν θα σας στείλει τον λογαριασμό χωρίς να αφαιρεί τις μέρες που μείνατε χωρίς νερό.Επίσης στο 11124 (βλάβες) ενώ σου λένε ,ότι καταγράφεται η κλήση , η βαριεστημένη -ενοχλημένη υπάλληλος λέει ,ότι δεν δικαιούμαστε αντίγραφο.Ζητείστε αντίγραφο με βάση τα προσωπικά δεδομένα και την νομοθεσία για τον καταναλωτή .Δεν είμαστε μόνο για να πληρώνουμε δεν είναι μόνο για να εισπράττουν
»Δικηγορικό Γραφείο Δημήτριος Χρ. Αλβανός & Συνεργάτες παρ’ Αρείω Πάγω