Με τοποθέτηση ειδικού chip.
Η πρώτη διαφημιστική καταχώρηση σε μορφή βίντεο που είναι ενσωματωμένα σε εσωτερικές σελίδες περιοδικών είναι πλέον γεγονός. Εμφανίστηκε στο ευρείας κυκλοφορίας περιοδικό Entertainment Weekly με ένα διαφημιστικό βίντεο για την εταιρία αναψυκτικών Pepsi, καθώς και διαφημιστικά τρέιλερ του τηλεοπτικού δικτύου CBS.
Στη σελίδα που φιλοξενεί τις εν λόγω διαφημίσεις υπάρχουν και ενσωματωμένα ηχεία ώστε να μπορούν οι αναγνώστες να ακούν τη διαφήμιση. Το chip στο οποίο εγκαθίσταται η διαφήμιση έχει χωρητικότητα για βίντεο μέχρι 40’.. Ωστόσο πολλοί ειδικοί στο χώρο αμφισβητούν το εν λόγω εγχείρημα, καθώς η ενσωματωμένη οπτικοακουστική διαφήμιση καθυστερεί αρκετά μέχρι να κατέβει στη σελίδα-οθόνη.
Πηγή: BBC News,“Hellenic Audiovisual Institute”