Ιδού η Ρόδος, ιδού και το πήδημα
Η καθ΄ εαυτού δωρεάν παιδεία μοιάζει με άπιαστο όνειρο, εδώ και μια 35ετία για τις τρεις βαθμίδες υποχρεωτικής εκπαίδευσης, Δημοτικό, Γυμνάσιο, και Λύκειο. Σχεδόν απ΄ όλα τα πολιτικά κόμματα τα πρωτοκλασάτα στελέχη, κάποτε στα δικά τους μαθητικά και φοιτητικά χρόνια, την εποχή της δικτατορίας το σύνθημα τους ήταν “δωρεάν παιδεία και ελευθερία”. Σήμερα πλέον η Ελλάδα έχει δημοκρατία και ελευθερία, όχι όμως και δωρεάν παιδεία, αφού οι φωνακλάδες τότε φοιτητές, δηλαδή τα σημερινά πρωτοκλασάτα στελέχη των εκάστοτε κυβερνήσεων, συνεχίζουν και εφαρμόζουν την ίδια πολιτική, αυτήν την προ μιας 35ετία. Η δωρεάν παιδεία έγινε φαρμακερή για όσους πραγματικά θέλουν να μορφωθούν, και να αποκτήσουν ανώτατη εκπαίδευση, θα χρειαστούν οι γονείς από την κούνια τους ακόμα να ξοδεύουν μια περιουσία, στέλνοντας τα παιδιά τους, είτε σε φροντιστήρια, είτε σε ιδιωτικά σχολεία.
Οι πολιτικοί μας με όρους πότε δημοκρατικούς, πότε σοσιαλιστικούς, πότε αριστερούς – δεξιούς, εφαρμόζουν ουσιαστικά τις εντολές της νέας τάξης πραγμάτων, αλλάζοντας τα εκπαιδευτικά βιβλία, κουτσουρεύοντας την γλώσσα, την διδακτική ύλη σε ιστορία, και θρησκευτικά. Συντηρούν μια παιδεία με ελάχιστα κονδύλια από τον κρατικό κορβανά, στρέφοντας όλο το σύστημα σε ιδιώτες, όπου εργάζονται και αρκετοί καθηγητές του δημοσίου, εξασφαλίζοντας έτσι δύο μισθούς.
Όπως ο γνωστός και μη εξαιρετέος καθηγητής γλωσσολογίας που τα τελευταία χρόνια εκτελεί και χρέη συμβούλου στο Υπουργείο της εκάστοτε κυβέρνησης, είναι δε μεγαλομέτοχος σε ιδιωτικό εκπαιδευτήριο της Αλβανίας , αλλά και της Ελλάδος. Κατά τα άλλα βγαίνει στην τηλεόραση για να μας αναπτύξει την θεωρεία πως θα πρέπει να είναι η δωρεάν παιδεία στην Ελλάδα.
Το βέβαιο είναι πως οι γονείς της νέας γενιάς στην πραγματικότητα δεν γνωρίζουν τί σημαίνει η λέξη “ΔΩΡΕΑΝ”, αλλιώς πως θα αναπτυσσόταν ραγδαία η ιδιωτική εκπαίδευση, όπως δεν μας περιγράφει ο καθηγητής γλωσσολογίας και σύμβουλός Υπουργού.
Τα ποσά που διακινούνται στον ιδιωτικό τομέα για την μόρφωση των παιδιών μας, είναι ασύλληπτα. Μια έρευνα ενός θεσσαλονικιού πατέρα γύρω από την ιδιωτική εκπαίδευση, είναι ενδεικτική της μεγάλης εκμετάλλευσης, καθώς και ο πακτωλός χρημάτων που παίζεται στο όνομα της παιδείας.
Επειδή βρέθηκε στο δίλλημα που να στείλει τον κανακάρη του στο δημόσιο, ή στο ιδιωτικό για να μορφωθεί , έκανε μια μικρή έρευνα αγοράς στην πόλη της Θεσσαλονίκης , γύρω από τις τιμές των διδάκτρων του Γυμνασίου που έχουν ως εξής:
*Αρσάκειο – Θεσ/νίκης
6.835 Ευρώ,
στην τιμή συμπεριλαμβάνεται και μια βραδιά το μήνα σε Club της πόλης, και όχι η τουλάχιστον εναλλακτικά στα νυχτερινά μπουζουκομάγαζα, καθώς η νέα τάξη πραγμάτων δεν τα εγκρίνει, ωραίο σχολείο !!!!!!
*Εκπαιδευτήρια Φρυγανιώτη -6.700 Ευρώ.
*Εκπαιδευτήρια Βασιλειάδη -6.200 Ευρώ
*Εκπαιδευτήρια Άγιος Παύλος (της εκκλησίας)
-5.700 Ευρώ, είναι το πιο φθηνό της περιοχής,
Έτσι λοιπόν ο γονέας που έδωσε τα στοιχεία αυτά στον δημοσιογράφο Νίκο Βάνη, βρέθηκε σε δίλλημα,( ακι όχι μόνο))να στείλει το παιδί του στο ιδιωτικό σχολείο και να πληρώσει το μάρμαρο, αλλά τουλάχιστον θα μπορεί να ελέγχει το παιδί του κάθε λεπτό, η δε μεταφορά του θα είναι εξασφαλισμένη, η καθαριότητα που διακρίνει τα ιδιωτικά σχολεία, είναι μεγάλοι παράγοντες, καθώς και οι τακτικές συνελεύσεις και ενημερώσεις στους γονείς.
Ή να στείλει το παιδί στο δημόσιο σχολείο χωρίς όλα τα παραπάνω, αντιμετωπίζοντας όμως την αδιαφορία των καθηγητών οι οποίοι παραδίνουν μαθήματα που μόνο οι ίδιοι καταλαβαίνουν, δεν δίνουν δε δεύτερη, ή τρίτη επεξήγηση στα παιδιά της τάξης, που ενδεχομένως δεν κατάλαβαν το μάθημα, σπρώχνοντας τα έτσι στα φροντιστήρια.
Επίσης τα δημόσια σχολεία δεν έχουν ένα στοιχειώδες εργαστήριο για τα μαθήματα φυσικής και Χημείας, ενώ στα περισσότερα δημόσια σχολεία φοιτούν παιδιά αλλοδαπών για τα οποία οι καθηγητές δίνουν ιδιαίτερη προσοχή, τα έχουν μη βρέξει και μη στάξει, τα προωθούν με προκλητικές μεθόδους για βραβεία και υποτροφίες και ότι άλλο υπάρχει αρκεί να ανεβάσουν το ηθικό τους.
Που είναι λοιπόν οι σχολίατροι για θέματα που έχουν να κάνουν με την υγιεινή, δεν περνούν καθόλου για ελέγχους, όπως επιβάλλεται, ίσως δε και να έχουν καταργηθεί. Ειδικά εν έτη 2009 αντί να γίνεται σε τακτικό χρονικό διάστημα ενημέρωση, για τα σελουαλικώς μεταδιδόμενα νοσήματα, και σεξουαλική αγωγή, τα παιδιά καταφεύγουν στο Ίντερνετ για να εημερωθούν γύρω απ΄ αυτό το ευαίσθητο θέμα και ο θεός να φυλάξει τι απαντήσεις παίρνουν. Αυτό δείχνει αν μη τι άλλο ότι η Ελληνική πολιτεία ακόμα έχει αναστολές γύρω απ΄αυτό το θέμα, ενώ την ίδια ώρα τα παιδιά παίρνουν απαντήσεις από το διαδίκτυο.
Όπως επίσης και οι επιθεωρητές που θα έπρεπε να ελέγχουν τους καθηγητές για την απόδοση τους στην σχολική ύλη, και αυτοί είναι εξαφανισμένοι από το εκπαιδευτικό σύστημα, αλλά και από την πλευρά του Υπουργείου Παιδείας δεν γίνεται η περίφημη αξιολόγηση των καθηγητών.
Η δε ΟΛΜΕ των καθηγητών αντιδρά, όταν και όποτε θίγονται τα συμφέροντα τους, και μόνο η παιδεία και τα προβλήματα της δεν τους ενδιαφέρουν.
Ο γονέας λοιπόν ποιο σχολείο να επιλέξει για το παιδί του;; Που να το στείλει για την μόρφωση του;;
Το ιδιωτικό θέλει πολύ χρήμα, το δημόσιο επίσης (βλέπε ιδιαίτερα μαθήματα – φροντιστήρια) παρόλα αυτά θα του στοιχίσει φθηνότερα, όμως θα χρειαστεί γαϊδουρινή υπομονή για να μπορέσει να αντέξει το χάρβαλο σύστημα της παιδείας, στο οποίο θα πρέπει να προσαρμοστεί όχι μόνο το παιδί, αλλά και όλη η οικογένεια.
“..Βάνη πες μου και την γνώμη σου, αφού και εσύ τα πέρασες από πρώτο χέρι και τα δύο συστήματα..”, ρωτά ο γονέας αυτός και όχι μόνο και συνεχίζει “..οι παλαιότερες γενιές και μάλιστα σε δύσκολα χρόνια, δεν έβγαιναν ξύλα απελέκητα από τα δημόσια σχολεία, γι΄ αυτό σήμερα οι πιο πολλοί εργάζονται στο εξωτερικό, διδάσκουν και διαπρέπουν οι περισσότεροι απ΄ αυτούς…
…Στην δε λίστα με τα καλύτερα πανεπιστήμια της Ευρώπης η Ελλάδα πάντα κατείχε μια θέση, ενώ σήμερα βρίσκεται εκτός λίστας..”.
Δίκιο έχει και το επαυξάνω.
Το ερώτημα προς όλους τους αρχηγούς των πολιτικών κομμάτων είναι αν πράγματι ενδιαφέρονται να αναστήσουν την κλασική Ελληνική παιδεία, να την κάνουν αντάξια του πολιτισμού μας, ενισχύοντας της με μεγάλα κονδύλια, για να πραγματοποιηθούν έρευνες, νέες καινοτομίες, ή θα συνεχίσουν να εκτελούν εντολές, για την επίτευξη του στόχου της παγκοσμιοποίησης;;;









