Στο νέο βίντεο όπου στηρίζεται η νέα επικοινωνιακή καμπάνια για τον τουρισμό, την οποία παρουσίασε η υπουργός Τουρισμού Ολγα Κεφαλογιάννη, στο πλαίσιο της διεθνούς έκθεσης τουρισμού World Travel Market στο Λονδίνο, παρουσία πλήθους τουριστικών παραγόντων και επισκεπτών, με τίτλο «Όλη η Ελλάδα είναι ένα σύνολο θεών, ηρώων και μύθων», ως βασικό μήνυμα της νέας καμπάνιας , σε ένα βίντεο 12 λεπτών για τους “Θεούς και τους Μύθους” που όμως δεν έβαλαν για το Βουνό των Θεών, τον Όλυμπο, όπου στην κορυφή του (Μύτικας-2.918 μ.) κατοικούσαν οι Δώδεκα «Ολύμπιοι» Θεοί !
Και φυσικά, καμιά αναφορά στην ένδοξή ιστορική και μυθική Μακεδονία , την Αμφίπολη, το ταφικό μνημείο, το οποίο έχει στρέψει την προσοχή του όλος ο πλανήτη, ούτε για την Πέλλα ,την Βεργίνα , το Μακεδονικό βασίλειο του Φιλίππου και του Μεγάλου Αλεξάνδρου, τις δαντελωτές ακρογιαλιές της Χαλκιδικής, Καβάλας, Αλεξανδρούπολης , αλλά και τα νησιά Σαμοθράκης, και Θάσου .
Επίπλέων,στο φτωχό αυτό βίντεο, οι αρμόδιοι για την προώθηση του Ελληνικού τουρισμού μας , πέρασαν στιγμιότυπο από την Ολυμπιάδα του Χίτλερ, και μία περιοχή της Αυστραλίας, του Twelve Apostles στη Μελβούρνης ως ελλινικό , αλλά και το πατητήρι σταφυλιού (στο 6:26) ,είναι κομμάτι βγαλμένο από ένα ντοκιμαντέρ της Θράκης, εντούτοις η υπουργούς τουρισμός μας, η οποία δεν ελέγχει το τελικό προϊόν που ακριβοπληρώνουμε όλοι εμείς οι φορολογούμενοι συνεχίζει να ρεζιλεύεται.
Φαίνεται πάντως ξεκάθαρα , πως εδω και πολλές δεκαετίες για το υπουργείου πολιτισμοί & τουρισμό, δεν υπάρχει η Μακεδονία, ούτε θέλει να αλλάξει αυτήν την αδιάφορη γραμμή ,καθώς ουδέποτε την περιέλαβε στην διαφημιστικά καμπάνια της Ελλάδος για το εξωτερικό, με τηλεοπτικά σποτ, αφίσες κλπ
Το βίντεο της Αυστραλίας” Twelve Apostles”: