Μετά από 28 έτη ( από την έναρξη του έργου το 1986),η υπομονή της Θεσσαλονίκης και των Θεσσαλονικέων τελείωσε οριστικά..
Απ. Τζιτζικώστας-Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας “Ζούμε τον απόλυτο παραλογισμό.Το Μετρό Θεσσαλονίκης εκτροχιάστηκε. Η κατασκευή της Κύριας Γραμμής του Μετρό είναι στον αέρα. Η Αττικό Μετρό, από την Αθήνα, λέει πως το έργο πρέπει να συνεχιστεί, την ώρα που ο ανάδοχος λέει πως δεν μπορεί να το συνεχίσει. Και σε αυτό το θέατρο του παραλόγου και των αλληλοκατηγοριών την πληρώνει, όπως πάντα, η Θεσσαλονίκη, οι κάτοικοι, οι επαγγελματίες, οι επιχειρήσεις και οι επισκέπτες. Επιτέλους, ας αναλάβει τις ευθύνες του ο κάθε εμπλεκόμενος.Δεν θέλουμε άλλες δικαιολογίες. Λύσεις ζητάμε, απτές, άμεσες και εφαρμόσιμες.Το μοντέλο που έχει επιλεγεί για το Μετρό Θεσσαλονίκης απέτυχε παταγωδώς. Καλούμε όλους τους εμπλεκόμενους άμεσα να δώσουν βιώσιμη λύση στο Μετρό και να μεταφέρουν επιτέλους τις αρμοδιότητες και το κέντρο διοίκησης του έργου στη Θεσσαλονίκη”.
Επιτέλους, θα γίνει το Μετρό;Πέρασαν 28 χρόνια και ΜΕΤΡΟ ακόμα δεν είδαμε…
Γ.Μπουτάρης-Δήμαρχος Θεσσαλονίκης:”Ένας εκβιασμός, προκειμένου να αυξηθεί το κόστος του έργου κατά μισό δισ. ευρώ. Η οργή περισσεύει. Απαιτούμε να γνωρίσει άμεσα η πόλη όλες τις λεπτομέρειες που αφορούν:
Τα στάδια εξέλιξης των εργασιών, τα χρήματα που έχουν έως σήμερα δαπανηθεί, τις όποιες υπερβάσεις έχουν ήδη καταγραφεί, αν, πότε, και πώς εξελίχθηκε η διαπραγμάτευση του Δημοσίου (κυβέρνησης και Αττικό Μετρό) με τον εργολάβο για την τύχη των αρχαιολογικών ευρημάτων στο σταθμό της Βενιζέλου»«Δεν διαπραγματευόμαστε ούτε το μέλλον, ούτε την ψυχή της Θεσσαλονίκης. Μετά τον κλαυσίγελω της τρύπας στη Νέα Εγνατία που σκότωσε εν τη γενέσει της κάθε κουβέντα για την ανάπτυξη ενός υγιούς μέσου μαζικής μετακίνησης, όπως το τραμ, μετά το φιάσκο της υποθαλάσσιας που στοίχισε στον Έλληνα φορολογούμενο 60 εκ.ευρώ κερατιάτικα,το ανεκδιήγητο ελληνικό κράτος δεν επιτρέπεται να ξανά αστοχήσει”.