Το κλίμα στην νυχτερινή διασκέδαση της πόλης του Βορρά ,είναι υποτονικό και άχρωμο. Από τα οκτώ νυχτερινά κέντρα που λειτουργούν στην Θεσσαλονίκη, το ένα εκ των τριών που είχαν και πρεμιέρα στην πόλη, έκανε τζίρο μόλις 2.000 Ευρώ και αυτό γιατί , οι θαμώνες δεν έχουν την δυνατότητα να πετούν λουλούδια στους καλλιτέχνες.
Στην πόλη άλλωστε είναι μετρημένοι στα δάχτυλα οι θαμώνες που ξοδεύουν για το λουλουδοπόλεμο. Κάποιοι μάλιστα από αυτούς έχουν και εναλλακτικές προτάσεις, πηγαίνοντας σε μπαράκια του κέντρου και των συνοικιών, αφού σχεδόν όλα αυτά τα μαγαζιά προσφέρουν και μία Live βραδιά την εβδομάδα, χωρίς ωστόσο να τηρούν και τις ανάλογες προδιαγραφές.
Επειδή όμως δεν υπάρχει ο σχετικός έλεγχος, ο καθένας κάνει ότι, του καπνίσει.
Γεγονός πάντως είναι, πως οι πρεμιέρες των τριών νέων σχημάτων στην Θεσσαλονίκη, δεν είχαν και την ανάλογη προέλευση του κόσμου .Πως άλλωστε περιμένουν κίνηση τα μαγαζιά αυτά , αφού οι καλλιτέχνες των προγραμμάτων είναι οι ίδιοι και πάλι οι ίδιοι που ανακυκλώνονται στην πόλη.
Από την άλλη πλευρά, τα έξοδα για τους επιχειρηματίες των νυχτερινών κέντρων με το άνοιγμα είναι πάρα πολλά, καθώς επίσης και οι φόροι προς το κράτος.
Την εβδομάδα που μας πέρασε ούτε τα καφενέ της πόλης δεν είχαν ικανοποιητική κίνηση. Μήπως θα πρέπει να κατεβάσουν επιτέλους την τιμή του καφέ οι καταστηματάρχες που ακόμα την κρατούν ψηλά;; Στην σημερινή Ελλάδα της κρίσης και των μνημονίων τα 3, 4 , ως και 5 Ευρώ για τον καφέ, είναι υπερβολικά, πολλά για την τσέπη του πολίτη.
Δυστυχώς, κάποιοι επιμένουν στην αρπαχτή ,τίποτα δεν έχουν διδαχτεί από την οικονομική και κοινωνική κρίση των καιρών μας , σφυρίζουν δε αδιάφορα και ύστερα γκρινιάζουν που δεν έχουν παρέες τα μαγαζιά τους όπως των παλιό καλό καιρό, τότε που έδιωχναν τους ηλικιωμένους που ήθελαν να απολαύσουν μαζί με την βόλτα τους και έναν καφέ, άλλα τους απαγόρευαν να καθίσουν , αφού τα τραπέζια ήταν ρεζερβέ , ακόμα και μέρα μεσημέρι, επιπλέον , τα γεροντάκια αυτά δεν ταίριαζαν στο ” image” (τρομάρα τους) του μαγαζιού. Πόσες φορές έχουν συμβεί μπροστά στα μάτια μου τέτοια και πολλά αλλά γεγονότα και έχω μαλώσει με τους υπευθύνους -ανεύθυνους αυτών των καφενέ ( σχεδόν σε όλα), στο κέντρο της πόλης. Και όμως, τίποτα δεν άλλαξε .
Η απόλυτη τηλεφημερίδα elliniko–fenomeno.gr και η εφημερίδα FenomenoNews που διανέμεται δωρεάν, θα συνεχίσουν, να ενημερώνουν το κοινό για τα καλλιτεχνικά δρώμενα σ΄ όλη την Ελλάδα και όχι μόνο.