Παράπονα -καταγγελίες απο θαμώνες κέντρων διασκέδασης.
Το παρακάτω περιστατικό που θα περιγράψω αγαπητέ Νίκο Βάνη, με έβγαλε κυριολεκτικά από τα ρούχα μου και με έκανε να καταλάβω πως αυτά για τα οποία γράφεις εδώ και καιρό είναι πέρα ως πέρα σωστά. Που ακούστηκε σε -υποτίθεται- σοβαρό μαγαζί της παραλιακής, μεγάλη πιστά των Αθηνών, που Φιλοξενεί πάντοτε μεγάλα ονόματα του πενταγράμμου να φέρονται σε καλό πελάτη με τρόπο απαράδεκτο δείχνοντας κοροϊδία, αγένεια και νοοτροπία αρπαχτής;;
Στην 6η κατά σειρά επίσκεψη μου στο συγκεκριμένο μαγαζί την προηγούμενη παρασκευή 11/7 με παρέα συνολικά 4 ατόμων και αφού χαρτζιλίκωσα γερά για μια ακόμα φορά τον αρχαιότερο μετρ του μαγαζιού (εμείς φταίμε γιατί τους έχουμε κακομάθει…) κάθησα σε τραπέζι πρώτο πίστα καλτσάτο.
Μετά το άνοιγμα της πρώτης σπέσιαλ φιάλης, κατά τις 5 παρά και λίγο πριν τελειώσει το πρόγραμμα του ο λαϊκός βάρδος, παραγγείλαμε ακόμα μισή φιάλη σπέσιαλ από την οποία ήπια μόνο εγώ ένα ποτό.
Ο σερβιτόρος έδειξε κουτοοονηριά και δεν ανέφερε εκ των προτέρων όπως όφειλε (έκανε την πάπια δηλαδή…) ότι μισή φιάλη δεν χρεώνεται και μου είπε στην ώρα του λογαριασμού ότι και η δεύτερη φιάλη χρεώνεται ολόκληρη.
Αφού τα πήρα στο κρανίο και δεν μπορούσα να συννενοηθώ μαζί του ακούγοντας κάτι φθηνές δικαιολογίες που μου έλεγε, του είπα να φωνάξει τον αρχιμέτρ να έρθει στο τραπέζι. έρχεται μετά από ένα λεπτό ο σερβιτόρος και μου λέει πως δεν μπορεί να τον βρει τον μέτρ (άλλη δικαιογία του κώλου αυτή…) και πως θα πρέπει εγώ να τον βρω για να του πω το παράπονο μου …!
Του είπα επί λέξει:
”Πας καλά;; Εγώ θα σηκωθώ για να βρω τον μέτρ, τον προϊστάμενο σου, για να μιλήσω;; Ψάξε στο μαγαζί και όταν τον βρεις πες του να έρθει στο τραπέζι”
Ο μέτρ βρέθηκε και ήρθε μετά από ένα λεπτό (ήταν που δεν τον έβρισκε 0 σερβιτόρος…) να μου πει πως η πολιτική του μαγαζιού είναι να μην χρεώνει μισές φιάλες (πρώτη φορά ειλικρινά το άκουσα αυτό…) και πως θα την κρατήσει κάβα τη σχεδόν αχρησιμοποίητη (ένα ποτό είχα πιει μόνο εγώ) σπέσιαλ φιάλη των 200 σχεδόν Ευρώ για να την πιώΙ αυτήν την Εβδομάδα.
Σκόπιμα και κουτοπόνηρα και αυτός δεν μου ανέφερε ποιά ημέρα έπρεπε να ξαναπάω στο μαγαζί και μου είπε απλώς να τον πάρω τηλέφωνο να τον ειδοποιήσω για την κράτηση.
Πλήρωσα, έφυγα ήσυχος αλλά που να ήξερα τι με περιμένει… πήρα ημέρα Παρασκευή τηλέφωνο τον μέτρ και του λέω κράτα μου ένα 8άρι τραπέζι για αύριο Σάββατο (τελευταία ήμερα λειτουργίας του κέντρου) και η μια φιάλη από τις δύο θα είναι αυτή που έχω κάβα όπως είχαμε πει…
Απάντηση μέτρ:
”Kάβα φιάλη δεν δίνουμε ημέρα Σάββατο, Πέμπτη έπρεπε να έρθεις και αν…”
Θέλω να σου πω, δηλαδή, Νίκο Βάνη πως αντί να περιποιούνται την καλή πελατεία, αντί να κάνουν το παν για να φεύγει ευχαριστημένος ο πελάτης, αντί το Service να ”Πετάει” στην κυριολεξία και να απολαμβάνουν όλοι οι θαμώνες βασιλική περιποίηση, επικρατεί δυστυχώς μια νοοτροπία της αρπαχτής από την πόρτα και τους μέτρ, μέχρι μια βαρεμάρα και αγένεια από τους σερβιτόρους και τους βοηθούς τους,
Με αποτέλεσμα η νυχτερινή διασκέδαση να πγαίνει από το κακό στο χειρότερο… τέτοιες συμπεριφορές, δδυστυχώς, δείχνουν πως δεν υπάρχει επαγγελματισμός, πως δεν γίνεται σωστή εξυπηρέτηση των πελατών, πως δεν υπάρχει μεράκι, με αποτέλεσμα ο κόσμος πιεσμένος και ααπό την οικονομική ανέχεια που επικρατεί, να γυρνάει την πλάτη στις μεγάλες και μικρές πίστες μην αντέχοντας άλλο να τον αντιμετωπίζουν ως κορόϊδο, την στιγμή που χρυσοπληρώνει την νυχτερινή διασκέδαση του ααπολαμβάνοντας ταυτόχρονα κάκιστες υπηρεσίες.
Η κρίση στην νυχτερινή διασκέδαση-όπως συχεχώς αναφέρεις μέσα από τα κείμενα σου- einai etsi akribos, κακές πρακτικές, συμπεριφορές και συνήθειες των εεργαζομένων .
Ο πελάτης για να φύγει ευχαριστημένος από ένα μαγαζί θα πρέπει να κάνουν καλά την δουλειά τους όλοι, από τον τραγουδιστή μέχρι και τον παρκαδόρο. Ο πελάτης αν δεν φύγει ευχαριστημένος από ένα μαγαζί, δεν πρόκειται στο 99% των περιπτώσεων να ξανναπατήσει το πόδι του σε αυτό, είτε το μαγαζί αυτό είναι μπακάλικο είτε το μαγαζί είναι μπουζουξίδικο.
Αν δεν βάλουν όλοι τους κάποια στιγμή μααυλό θα καταντήσουν να κυνηγάνε τον πελάτη με το ντουφέκι ακόμα και τα Σάββατα…
Φιλικά, Δ. Ν. , ΑΘΗΝΑ
ΥΓ: Εφ’ όσον μου ζητήσεις τα παραπάνω στοιχεία, είναι όλα στην διάθεση σου…