Σάββατο, 18 Μαΐου, 2024

Ένας αοιδός

αφού πρώτα σνόμπαρε, σήμερα δηλώνει ότι τρελαίνεται για την Θεσ/νίκη, χωρίς ωστόσο να το αποδείξει όλα αυτά τα χρόνια που απορροφήθηκε στην χαβούζα της Αθήνας. Από την Βόρεια Ελλάδα ξεκίνησε τα πρώτα του βήματα, όπου για να εργαστεί είχε παρακαλέσει ακόμα και τους παρκαδόρους των νυχτερινών κέντρων, που παρκάριζε το σαραβαλάκι που είχε , για ένα μεροκάματα, έστω και σαν γλάστρα πάνω στην πίστα.

 

Σήμερα έχει πετάξει ψηλά με τις επιτυχίες που του έγραψαν γνωστή δημιουργοί της Ελληνικής δισκογραφίας, και ερχόμενοι μετά από πολλά χρόνια στην Θεσ/νίκη μαζί με τους δημιουργούς, αυτοί να δηλώνουν σεμνά,ταπεινά, ότι τα τραγούδια που γράφουν είναι εμπορικά, λες και είναι πραματευτές εμπορίου να πουλούν τα πραμάτεια τους.

Φαίνεται πως δεν γνωρίζουν καλά το εμπόριο, αλλιώς θα ήξεραν πως τα εμπορεύματα, έχουν και ημερομηνία λήξεως, κάτι που ισχύει και γι΄ αυτούς τους δημιουργούς, εφόσον σκέφτονται και δηλώνουν την σημασία της εμπορικότητας για την Ελληνική μουσική.

Εν πάσει περιπτώσει, ο τραγουδιστής που δήθεν τρελαίνεται για την Θεσ/νίκη και το δηλώνει δεξιά και αριστερά, περίμενε ότι θα πιάσει τόπο. Ήταν βέβαιος ότι θα σπάσει πόρτες με τις εμφανίσεις του στην πόλη.

Εντέλει οι πόρτες είναι στις θέσεις τους, αντίθετα όμως έσπασαν τα αυγά. Κι αν δεν ήταν τα λεωφορεία από τις εκδρομές των μαθητών απ΄ όλη την Ελλάδα οι πόρτες του κέντρου θα ανοίγουν μόνο Παρασκευή και Σάββατο. Έτσι θα έσπαζαν όλες οι πόρτες;;

Ο τραγουδιστής, αλλά και ο επιχειρηματίας- μάνατζερ ας μην ξεχνούν την παροιμία του λαού “..φάε μεγάλη μπουκιά, αλλά μην λες μεγάλα λόγια..”.

Αυτήν την παροιμία θα έπρεπε να τηρεί με ευλάβεια ειδικά ο επιχειρηματίας – μάνατζερ του τραγουδιστή ο οποίος είχε ξεκινήσει ως δεύτερος πορτιέρης σε νυχτερινό κέντρο της πλάκας, φορώντας ένα καπελάκι, σαν γυμνασιόπαις.

Σιγά – σιγά ανέβηκε ψηλά, κάποιες χρονιές οι δουλειές δεν πήγαν καλά πλέον ως επιχειρηματίας νυχτερινού κέντρου,η χασούρα μεγάλωνε, γι΄ αυτό αναγκάστηκε να έλθει στην Θεσ/νίκη, για να παρακαλέσει τον λαϊκό βάρδο να εμφανιστεί στο κέντρο του, μήπως και τον ξελασπώσει από τα χρέη, όπως και έγινε.

Με τον λαϊκό βάρδο πήρε φωτιά η επιχείρηση από την κοσμοσυρροή, και έτσι ξεχρεώθηκε απ΄ όλους τους πιστωτές για πρώτη φορά.

 Με τον σημερινό καλλιτέχνη η συνεργασία έφτασε πλέον στο τέλος , και τον Σεπτέμβριο μάλλον χωρίζουν οι δρόμοι τους, κάτι που ήταν να γίνει, πριν από ένα χρόνο περίπου για άλλους λόγους.

Ένα είναι βέβαιο πως η επιστροφή του τραγουδιστή στην Θεσ/νίκη δεν τάραξε τα νερά όπως υπολόγισαν και η προσγείωση μάλλον τώρα έρχεται.

 Όσο για τον επιχειρηματία- μάνατζερ τον βλέπω να δυσκολευτεί να βρει νέο ταλαντούχο πρόσωπο για τα επόμενα χρόνια λειτουργίας του κέντρου και της δισκογραφίας που θα μανατζάρει ο ίδιος, όπως διαμορφώθηκε η Ελληνική διασκέδαση.

Πάντως για κάθε περίπτωση στον επιχειρηματία και τον τραγουδιστή θα τους συμβούλευα να έχει πάντα υπόψιν τους  την παροιμία του λαού μας “..φάε μεγάλη μπουκιά μην λες μεγάλα λόγια..” για παν ενδεχόμενο. 

spot_img

Τώρα ζωντανά! Web Radio από το Ελληνικό Φαινόμενο!

 

 

Τελευταία νέα

Μισός Αιώνας Βάρβαρης Τουρκικής Κατοχής στην Κύπρο οι στρατηγικές επιδιώξεις της Τουρκίας.

τού Φοίβου Κλόκκαρη, αντιστράτηγου ε.α.* Φέτος συμπληρώνονται 50 χρόνια από την τουρκική εισβολή στη Κύπρο το 1974 και την κατοχή του βορείου τμήματος της. Η επεκτατική στρατηγική της Τουρκίας για την Κύπρο πηγάζει από τον εθνικό όρκο της τουρκικής εθνοσυνέλευσης...

Η Ιουλία Καλλιμάνη ΑΡΧΙΣΕ την περιοδεία γράφει sold out στης εμφανίσεις η καλλιτέχνιδα σε Όλη την ΕΛΛΑΔΑ και το ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ

Μετά της εμφανίσεις στο Tokyo Theater Athens,που έκανε sold out εμφανίσεις η καλλιτέχνιδα η Ιουλία Καλλιμάνη τώρα κανί γράφει sold out εμφανίσεις η καλλιτέχνιδα σε ολη την ΕΛΛΑΔΑ και του εξωτερικού.. Ιουλία Καλλιμάνη, στο TOKIO sold out εμφανίσεις η καλλιτέχνιδα...

Ο αφανής κοινωνικός πόλεμος που οι άνθρωποι αγνοούν.

Η γλώσσα δεν είναι απλό όργανο επικοινωνίας. Οι άνθρωποι έχουν την ψευδαίσθηση ότι η γλώσσα αντανακλά παθητικά την πραγματικότητα, ότι τα γεγονότα είναι "ουδέτερα" και είναι δυνατή η καταγραφή τους όπως πραγματικά υπάρχουν "εκεί έξω". Η γλώσσα κατασκευάζει την πραγματικότητα,...

Κουίζ πέντε σχήματα μπήκαν μέσα με τα μπουνιά στην Θεσσαλονίκη.

Η επιχειρηματίες και καλλιτέχνες μπήκαν μέσα με τα μπουνιά δεν φέρουν τα αναμενόμενα Π. Χ ένα σχήμα ακόμα δεν ξεκινήσαν και την παρασκευή είχε χαμάλη προέλευση το οπίου έβαζε στους σερβιτόρους του να κάνουν τους πλέατες έκανε μόνο...