Πέμπτη, 21 Αυγούστου, 2025
ΑρχικήΚαλλιτεχνικάΈλλη Πασπαλά -...

Έλλη Πασπαλά – Apurimac στη Μονή Λαζαριστών

Σήμερα(Τετάρτη) 3 Ιουλίου 2013
Μετά την επιτυχημένη συνεργασία τους και την κυκλοφορία του digital single “Mi Ultimo Tango En Atenas” που σημείωσε μεγάλη επιτυχία παγκοσμίως, η Έλλη Πασπαλά και οι Apurimac συνεχίζουν την κοινή τους πορεία.

Παρουσιάζουν τις γνωστές δημιουργίες της Πασπαλά διασκευασμένες σε latin ρυθμούς καθώς και τραγούδια από τη δισκογραφία των Apurimac.

Παίζουν οι μουσικοί:

Daniel Armando (κρουστά, ινδιάνικα πνευστά, κιθάρα, φωνή)
Δημήτρης Βαρελάς (μπάσο)
Pedro Fabián Cordova (κρουστά, ινδιάνικα πνευστά και έγχορδα, φωνή)
Μάκης Παπαγαβριήλ (κιθάρα, κρουστά, φωνή)
Σταύρος Λίνος (πλήκτρα, κρουστά)
Δημήτρης Καραγιάννης (άλτο, σοπράνο, τενόρο σαξόφωνο, κρουστά)
Βαγγέλης Κατσαρέλης (τρομπέτα, κρουστά)

 

Έλλη Πασπαλά
Από την Αστόρια περνά την γέφυρα για το Manhattan School of Music (σπουδάζοντας παράλληλα τραγούδι με την σοπράνο Judith Raskin και υποκριτική με τον ηθοποιό William Hickey), διασχίζει τα σύνορο του Καναδά για συναυλίες και παραστάσεις όπερας, και αρχές του 1982 αμέσως μετά την συμμετοχή της στην όπερα «Μήδεια» του Gavin Bryars σε σκηνοθεσία Robert Wilson, περνά και τον Ατλαντικό και επιστρέφει στη χώρα των γονιών της.

Για τα έξι επόμενα χρόνια καθιερώνεται ως βασική συνεργάτης του Μάνου Χατζιδάκι. Η Πορνογραφία, Οι Μπαλάντες της Οδού Αθηνάς, Μεμέντ γεράκι μου, Η Ρωμαϊκή Αγορά, Η Λαϊκή Αγορά αλλά και η συμμετοχή της στις παραστάσεις του Σείριου, δεν είναι παρά μόνο οι υπέρτιτλοι σε μια βαθιά και καθοριστική σχέση μαθητείας και ταυτότητας δίπλα στον Μάνο Χατζιδάκι.

APURIMAC
Το συγκρότημα APURIMAC ξεκίνησε το 1983, όταν ακόμα η λατινοαμερικάνικη μουσική στην Ελλάδα ήταν «εξωτικό είδος». Μέσα σε όλα αυτά τα χρόνια, καθιερώθηκαν σαν ένα από τα μακροβιότερα live group της Ελλάδας παίζοντας ζωντανά σε περισσότερες από 1000 συναυλίες.

Το πρόγραμμά τους περιέχει ένα συνδυασμό από μουσική και τραγούδια της δισκογραφίας τους, διασκευές σημαντικών Ελλήνων και ξένων συνθετών και γνωστά παραδοσιακά κομμάτια από τη μουσική γκάμα της Λατινοαμερικάνικης ηπείρου και διαρκεί περίπου δυόμισι ώρες.

Χρησιμοποιούν παραδοσιακά όργανα με ποικιλία ηχοχρωμάτων, ενώ συνδυάζουν τις λεπτές παραδοσιακές αποχρώσεις της Ινδιάνικης μουσικής των Άνδεων με το δυναμισμό του Αφροκουβάνικου ρυθμού της Καραϊβικής.

Εισιτήρια: Προπώληση 10 ευρώ, Είσοδος: 12 ευρώ
Ώρα έναρξης: 21:30

Φεστιβάλ Μονής Λαζαριστών 2013
Κολοκοτρώνη 21
564 30 Σταυρούπολη
Θεσσαλονίκη

Τ 2310 589.200
F 2310 651.099
Ε press@monilazariston.gr

spot_img

Τώρα ζωντανά! Web Radio από το Ελληνικό Φαινόμενο!

 

 

Τελευταία νέα

H ΔΕΘ και ο Κυριάκος Μητσοτάκης που ΨΑΧΝΗ Σωσίβιο για να τον κρατήσει στην επιφάνεια.

Γραφή Ο ΝΕΟ ΔΗΜΟΚΡΑΤΗΣ Το ηθικό πέφτει διαρκώς και στο εσωτερικό της κυβέρνησης και στην Ν.Δ. Οι βουλευτές δεν μπορούν να υποστηρίξουν τίποτα, Η υπουργοί είναι άφαντοι και οι περιοδείες του πρωθυπουργού γίνονται πλέον σε φιλικά περιβάλλοντα, με ελεγχόμενο ΑΠΟ ΛΗΓΟΥΣ...

Η πρώτη αντίδραση Μαζωνάκη:

Σε μια ανάρτηση κόλαφο προχώρησε μόλις δύο 24ωρα μετά τον εγκλεισμό του στο Δρομοκαΐτειο ο Γιώργος Μαζωνάκης Οτραγουδιστής ανέβασε ένα βίντεο-μπηχτή με το τραγούδι «Τρελός» που είχε ερμηνεύσει ο ίδιος προς όσους ήθελαν το κακό του. Το βίντεο δείχνει...

Ο Μέγας Αλέξανδρος, ένας από τους πιο θρυλικούς της ιστορίας, δεν βασίστηκε αποκλειστικά στη στρατιωτική ισχύ και τη στρατηγική ευφυΐα για να επεκτείνει την...

Πώς ο Μέγας Αλέξανδρος χρησιμοποίησε τους μύθους για να κατακτήσει τον κόσμο. Ο Μέγας Αλέξανδρος, ένας από τους πιο θρυλικούς κατακτητές της ιστορίας, δεν βασίστηκε αποκλειστικά στη στρατιωτική ισχύ και τη στρατηγική ευφυΐα για να επεκτείνει την αυτοκρατορία του. Αναπόσπαστο...

Η κυβέρνηση, υπό του Κυριάκου Μητσοτάκη, χορήγησε δωρεές φορολογικές ελαφρύνσεις στη διαφήμιση στα μέσα ενημέρωσης τον ΜΜΕ.

Λεφτά από το υστέρημα των φορολογουμένων συνεχίζει να πετάει η ελληνική κυβέρνηση προκειμένου να εξυπηρετεί τις επικοινωνιακές της ανάγκες, δηλαδή να έχει ευχαριστημένα τα φιλικά της ΜΜΕ. Μόνο μέσα στο α΄ επτάμηνο του 2025 τα υπουργεία και οι φορείς...