απέκτησε νυχτερινό κέντρο της Θεσσαλονίκης ,στην περιοχή αεροδρομίου για να στεγάσει τις εμφανίσεις γνωστού βορειοελλαδίτη καλλιτέχνη στην πόλη, ερχόμενος από Αθηναϊκή πίστα. Το κέντρο έχει χωριτητότα 1300 ατόμων, διαθέτει δε, τεράστιο πάρκινγκ και ήδη ανακαινίζεται για να είναι έτοιμο την άνοιξη. Οι μετοχές μοιράστηκαν:
σε έναν Θεσσαλονικιό επιχειρηματίας με 30% συμμετοχή, σε τραγουδιστή με 30% συμμετοχή,στον Αθηναίο επιχειρηματία με 30% συμμετοχή και 10% χαρισμένες μετοχές στο παιδί για όλα τα θελήματα, άμα λάχει γυαλίζει και παπούτσια.
Έτσι προς το Μάρτιο 2008 θα είναι έτοιμο να κάνει τις πρώτες εμφανίσεις ο Βορειοελλαδίτης τραγουδιστής εκ Καβάλας (εξού και καβάλησε το καλάμι) μετά από πολλά χρόνια στον τόπο που τον ανέδειξε.
Ωχ… καλά…, εννοείται ότι θα γίνει σφαγή (αν δεν γίνεται ήδη), για το ποιος, ποιοι θα αρπάξουν την διαφήμιση του κέντρου, αλλά και για μια συνέντευξη του καλλιτέχνη. Το βέβαιο είναι ότι θα πέσει πολύ γέλιο με τα μαλλιοτραβήγματα που έχουν να γίνουν.
Αν και οι πληροφορίες λένε, ότι ήδη έχει επιλεγεί το πρόσωπο που θα αναλάβει τις δημόσιες σχέσεις του κέντρου και τους Ραδιοφωνικούς σταθμούς που θα γίνουν (δήθεν) χορηγοί και για την αφίσα με φαρδιά πλατιά γράμματα. Άλλωστε εκεί γίνεται η μεγάλη μάχη.
Όμως ο κόσμος είναι αυτός που θα είναι πραγματικά αληθινά χορηγός επικοινωνίας και αυτό θα εξαρτηθεί από πολλούς παράγοντες, καθώς το Βορειοελλαδίτικο κοινό έκανε μαύρα μάτια να δει τον καλλιτέχνη που τον στήριζε από τα πρώτα του βήματα, και αυτό δεν το συγχωρεί εύκολα. Ο νοών νοείται.
Έπειτα θα παίξει καταλυτικό ρόλο η τιμή της φιάλης η οποία έτσι και πάει από 160 Ευρώ και πάνω, τότε είναι που κάποιοι άλλοι θα κάνουν μαύρα μάτια να δουν άνοιξη, και η μοιρασιά από τα κέρδη δια του 4 να είναι απογοητευτική. Οι εκπλήξεις θα είναι πολλές και ποικίλες.
Έχουμε να δούμε πολλά !!!!
Κατά τα άλλα καλορίζικο και καλές δουλειές.