Πέμπτη, 21 Αυγούστου, 2025
ΑρχικήΚέντρα διασκέδασηςΠρεμιέρα 22 Μαρτίου...

Πρεμιέρα 22 Μαρτίου στο “Ποσειδώνιο” με νεανικό σχήμα

Το νυχτερινό κέντρο “Ποσειδώνιο” των Αθηνών, ανοίγει στις 22 Μαρτίου με νέο πρόγραμμα καλλιτεχνών, τον Κωνσταντίνο Αργυρό, Ελένη Χατζίδου, Ιωακείμ Φωκά και τον ταλαντούχο Πάρη.

Ο επιχειρηματίας του μαγαζιού Βασίλης Κοντόπουλος, πρωτοστατεί και φέτος με ένα νεανικό σχήμα χαμηλού μπάτζετ, με ποικίλο πρόγραμμα από άκρως λαϊκά έως και μοντέρνα.

Την περασμένη εβδομάδα πραγματοποιήθηκε οντισιόν, για να επιλέξουν και τους υπόλοιπους καλλιτέχνες που θα πλαισιώνουν το νέο πρόγραμμα ,ενώ το διάστημα αυτό όλο  το καλλιτεχνικό σχήμα κάνει εντατικές πρόβες, υπό τις οδηγίες του μαέστρου.

Πάντως, εάν και οι καιροί είναι δύσκολοι, η επιτυχία στο “Ποσειδώνιο” είναι δεδομένη.

spot_img

Τώρα ζωντανά! Web Radio από το Ελληνικό Φαινόμενο!

 

 

Τελευταία νέα

H ΔΕΘ και ο Κυριάκος Μητσοτάκης που ΨΑΧΝΗ Σωσίβιο για να τον κρατήσει στην επιφάνεια.

Γραφή Ο ΝΕΟ ΔΗΜΟΚΡΑΤΗΣ Το ηθικό πέφτει διαρκώς και στο εσωτερικό της κυβέρνησης και στην Ν.Δ. Οι βουλευτές δεν μπορούν να υποστηρίξουν τίποτα, Η υπουργοί είναι άφαντοι και οι περιοδείες του πρωθυπουργού γίνονται πλέον σε φιλικά περιβάλλοντα, με ελεγχόμενο ΑΠΟ ΛΗΓΟΥΣ...

Η πρώτη αντίδραση Μαζωνάκη:

Σε μια ανάρτηση κόλαφο προχώρησε μόλις δύο 24ωρα μετά τον εγκλεισμό του στο Δρομοκαΐτειο ο Γιώργος Μαζωνάκης Οτραγουδιστής ανέβασε ένα βίντεο-μπηχτή με το τραγούδι «Τρελός» που είχε ερμηνεύσει ο ίδιος προς όσους ήθελαν το κακό του. Το βίντεο δείχνει...

Ο Μέγας Αλέξανδρος, ένας από τους πιο θρυλικούς της ιστορίας, δεν βασίστηκε αποκλειστικά στη στρατιωτική ισχύ και τη στρατηγική ευφυΐα για να επεκτείνει την...

Πώς ο Μέγας Αλέξανδρος χρησιμοποίησε τους μύθους για να κατακτήσει τον κόσμο. Ο Μέγας Αλέξανδρος, ένας από τους πιο θρυλικούς κατακτητές της ιστορίας, δεν βασίστηκε αποκλειστικά στη στρατιωτική ισχύ και τη στρατηγική ευφυΐα για να επεκτείνει την αυτοκρατορία του. Αναπόσπαστο...

Η κυβέρνηση, υπό του Κυριάκου Μητσοτάκη, χορήγησε δωρεές φορολογικές ελαφρύνσεις στη διαφήμιση στα μέσα ενημέρωσης τον ΜΜΕ.

Λεφτά από το υστέρημα των φορολογουμένων συνεχίζει να πετάει η ελληνική κυβέρνηση προκειμένου να εξυπηρετεί τις επικοινωνιακές της ανάγκες, δηλαδή να έχει ευχαριστημένα τα φιλικά της ΜΜΕ. Μόνο μέσα στο α΄ επτάμηνο του 2025 τα υπουργεία και οι φορείς...