διαδραματίζεται σε γνωστό κέντρο της Θεσ/νίκης, όπου το σχήμα που ανέβηκε από την Αθήνα, μόλις ξεκίνησε τις πρώτες εμφανίσεις στην πόλη άρχισαν και οι πρώτες παρεμβάσεις για το πρώτο γυναικείο όνομα από τον Αθηναίο επιχειρηματία που κατά σύμπτωση είναι και συνέταιρος στο εν λόγω κέντρο της Θεσ/νίκης.
Έδωσε εντολή στον Θεσσαλονικιό συνέταιρο του σε πρώτη φάση να ψαλιδίσει το πρόγραμμα, σε δεύτερη φάση να ψαλιδίσει και το μεροκάματο της.
“…Αν δεν σηκωθεί να φύγει μόνη της, μετά από το ψαλίδισμα, τότε θα την σχολάσεις….,κανόνισε το με το δικό σου τρόπο…” του είπε χαρακτηριστικά.
“Οκ….μείνε ήσυχος, πες το και έγινε…” απάντησε ο Θεσσαλονικιός συνέταιρος.
Το ίδιο βράδυ στην μέση του προγράμματος ο Θεσσαλονικιός επιχειρηματίας μαζί με δύο τυμπανοφουσκωτούς πήγε στο καμαρίνι της τραγουδίστριας και της ανήγγειλε τα δέοντα,
“…το όλο πρόγραμμα σου από αύριο θα μικραίνει και να μην φέρεις καμιά αντίρρηση…”
“…Δεν το κατάλαβα αυτό,… να έλθεις στο τέλος του προγράμματος να μου τα πεις πιο λιανά και μόνος…” του απάντησε η τραγουδίστρια όλο νεύρα, και έπειτα πήρε τηλέφωνο τον φίλο, παραγωγό και επιχειρηματία κέντρου των Αθηνών.
Του περιέγραψε με λεπτομέρεια τα γεγονότα, κυρίως για την παρουσία των δύο τυμπανοφουσκωτών και η έκρηξη δεν άργησε από την φίλο της, ο οποίος ατάκα και επιτόπου πήρε τηλέφωνο τον Θεσσαλονικιό επιχειρηματία,άρχισε να του ρίχνει μπενιλίκια.
“…ξέρω πολύ καλά ποιος κινεί τα νήματα ο συνέταιρος σου από την Αθήνα…η…“παλιολουμπίνα”….,αυτά να τα ξεχάσετε, δεν περνούν σε μένα….,παίρνω την δικιά μου και φεύγουμε, άϊντε γεια λαμόγια…”. Η τραγουδίστρια το ίδιο βράδυ τα μάζεψε και έφυγε.
Την θέση της δίπλα στον φιρμάτο πήρε η τέταρτη στην σειρά τραγουδίστρια για την οποία έγινε το όλο κόλπο “παλιολουμπίνα” από τον Αθηναίο συνέταιρο ο οποίος την προωθεί, λόγω συμβολαίου που έχει μαζί της, από τότε που της έκανε την παραγωγή στην δισκογραφία, την προωθεί με κάθε αθέμιτο μέσο για να παίρνει και αυτός με την σειρά του τα ποσοστά, δηλαδή όλα για το χρήμα, τίποτα για την ουσία.
Άϊντε τώρα με τέτοια συμφέροντα να βγει πρόγραμμα της προκοπής. Ύστερα φταίει ο Βάνης που γράφει για τα ντιπ,γιά ντιπ άδεια κέντρα;; Γιατί περί αυτών πρόκειται.