δύο άνδρες και δύο γυναίκες πάνω σε μια πίστα άϊντε να συνεννοηθούν, με τίποτα. Παρ΄ όλα αυτά έκαναν τουλάχιστον μια προσπάθεια. Όμως τα παρατράγουδα όπως ήταν αναμενόμενο ξεκίνησαν από τις πρώτες πρόβες. Ο καθένας τους με ένα ρολόι στο χέρι έλεγχε τα δευτερόλεπτα του αλλουνού, μην τυχόν και ξεπεράσει τα όρια. Ο καβγάς μεταξύ τους ήταν αναπόφευκτος. Το πεδίο έμοιαζε με κοκορομαχία μέχρι που η κατάσταση δεν ελέγχετο. Ο επιχειρηματίας του κέντρου δεν μπορούσε να βρει μαζί τους ούτε αρχή, ούτε τέλος. Να όμως που περνούσε ο καιρός και έπρεπε να βρεθεί κάποια λύση προτού το διαλύσουν.
Έτσι προσέλαβαν έναν υπάλληλο ως “μετρητή” με ένα χρονόμετρο στο δεξί χέρι και με ένα πιστόλι στο αριστερό, για να δίνει το σημείο της εκκίνησης και το τέλος της εμφάνισης του κάθε καλλιτέχνη. Κάτι σαν την σκυταλοδρομία , ε΄…αυτό ακριβώς. Επιπλέον πήρε ειδικές εντολές από τον επιχειρηματία του κέντρου έτσι ώστε να ελέγχεται η κάθε λεπτομέρεια.
“….Εσύ θα κάθεσαι πάνω από τα κεφάλια των καλλιτεχνών και θα μετράς και τα δευτερόλεπτα με ακρίβεια. Θα σημειώνεις τα πάντα, ότι βλέπεις και ότι ακούς, και θα μου δίνεις αναφορά εάν χρειαστεί, κάθε λεπτό. Το τηλέφωνο θα το έχω ανοιχτό όποια ώρα και αν πάρεις. Κοίταξε να κάνεις καλά την δουλειά σου, για την οποία θα πληρωθείς καλά…”, ήταν οι τελευταίες κουβέντες του επιχειρηματία.
Έτσι και έγινε. Ξεκίνησαν οι πρόβες, φτου κι απ΄ την αρχή, με δίπλα τους τον άνθρωπο “μετρητή” και κάπως συμμορφώθηκαν όλοι. Του δε άνθρωπου “μετρητή” μούδιασε το χέρι του στο να γράφει τις αναφορές χωρίς να τους ξέρει καλά,καλά.
Έγραφε μεταξύ άλλων,
….ο ψηλός καλλιτέχνης έκανε τόσα λεπτά πρόγραμμα…,
….η καλλιτέχνιδα που το παίζει βαριά λαϊκούρα έκανε τόσα λεπτά πρόγραμμα…,
…ο καλός λαϊκός τραγουδιστής δεν φέρνει αντιρρήσεις και είναι συνεργάσιμος, ενώ κατέβηκε και νωρίτερα…,
… η άλλη καλλιτέχνιδα που δεν είναι φίρμα έκανε 4 λεπτά παραπάνω πρόγραμμα …και πάει λέγοντας.
Πέρα από τις γραπτές αναφορές κάθε τόσο και λιγάκι έπαιρνε τηλέφωνο τον επιχειρηματία και του διάβαζε το τι σημείωνε, με αποτέλεσμα να μην βρίσκει κανείς ησυχία.
Κάπως έτσι έστρωσαν τα πράγματα κα το σχήμα ξεκίνησε πάντα με τον άνθρωπο “μετρητή” από κοντά, καθώς το σύστημα αυτό έφερε αποτέλεσμα. Η χαρά και το πανηγύρι κράτησε λίγο αφού το σχήμα εντέλει πάτωσε.
Η διάλυση του ήταν προγραμματισμένη και μόνο τότε θα ησύχαζε ο επιχειρηματίας του κέντρου του οποίου τα αυτιά ακόμα κουδουνίζουν από τα αμέτρητα τηλεφωνήματα του “μετρητή”. Όταν βρέθηκε σε κατάσταση ριλάξ εκμυστηρεύθηκε σε φίλο του
“… που πήγα εγώ ο βλάκας και έμπλεξα όχι με ένα, ούτε με δύο, αλλά με τέσσερα στραβόξυλα, …..ουφ…ησύχασα….”
Τώρα από την στραβή ομάδα των καλλιτεχνών οι τρεις ψάχνουν για δουλειά και μόνο η μια τραγουδίστρια δουλεύει, μια και το μεροκάματο της δεν είναι υπερβολικό.
Το Ελληνικό Φαινόμενο θα συμβούλευε τους εν λόγω άνεργους καλλιτέχνες στο εξής να έχουν μαζί τους και έναν διαιτητή για παν ενδεχόμενο. Συνέλθετε, μια δουλειά κάνετε και τίποτα παραπάνω. Αν και αυτό δεν είστε άξιοι να το υπερασπίζεστε τότε καλύτερα να καθίσετε στα σπίτια σας.
Η καλλιτεχνική αγορά γέμισε, ενώ λιγόστευσεη η προσφορά εργασίας, ακριβώς από τέτοιες καταστάσεις που ξέρετε να δημιουργείτε όλα αυτά τα χρόνια.
Σεμνά και ταπεινά σας λέει τίποτα;;;