Επιτέλους με αξίωσε ο θεός να κατέβω στην Αθήνα, το ταξίδι αυτό πολλές φορές το προγραμμάτιζα, αλλά τα ρεπορτάζ της Βορείου Ελλάδος, της Θεσσαλονίκης, και της Κρήτης δεν με άφηναν χρόνο.
Πρώτος μου σταθμός στην Αθήνα ήταν το νυχτερινό κέντρο “Αστέρια” με τον Στέλιο Ρόκκο και τον Δήμο Αναστασιάδη το οποίο δυστυχώς έκλεισε, καθώς το συγκεκριμένο σχήμα δεν πήγε καθόλου καλά, βάζοντας μέσα ταμιακά τον επιχειρηματία.
Την Παρασκευή επισκέφθηκα το “Ποσειδώνιο”, όπου πήγα σχετικά νωρίς για να συναντήσω τον καλλιτέχνη Πάνο Κιάμο, που βρίσκεται στο μαγαζί από τις 11 το βράδυ. Όταν τον αντίκρισα του είπα, “αρκετά κιλά έβαλες φίλε μου Πάνο ” και αυτός μου απάντησε,“Με ταΐζει καλά η γυναίκα μου” .
Το πρόγραμμα του Ποσειδωνίου έχει αρκετές καλές δεύτερης φωνές μετά τον Πάνο Κιάμο, πράγμα που δείχνει ότι ο επιχειρηματίας είναι καταρτισμένος και γνωρίζει πολύ καλά το αντικείμενο.
Όλα τα λεφτά αξίζουν το πρόγραμμα και ο ήχος, αλλά και η πίστα, διότι κάθε χρόνο το εν λόγω μαγαζί ανακαινίζεται.
Από νωρίς το νυχτερινό κέντρο είχε πάρα πολύ καλή προσέλευση από κόσμο. Το μαγαζί γέμισε έως, ότου να βγει στην πίστα ο Πάνο Κιάμος, το ίδιο γεμάτο ήταν και το Σάββατο.
Ακριβώς δίπλα, στο νυχτερινό κέντρο “Ρωμαίο” εμφανίζονται ο Χρήστος Χολίδης, Θέλξη, Γιώργος Γιαννιάς, με ένα πολύ καλό πρόγραμμα.
Μόλις δε βγήκε ο Χρήστος Χολίδης στο μαγαζί γινόταν χαμός. Τα τραγούδια του “Να με θυμάσαι”, “Όλα είσαι εσύ”, “ Κακομαθημένο”, είναι στην πρώτη γραμμή, με την νεολαία να γίνεται πανζουρλισμός.
Πρόσφατα ο καλλιτέχνης έδωσε συνέντευξη στο ψηφιακό ραδιόφωνο elliniko-fenomeno.com, αναφέρθηκε στην δουλειά του και τον νέο του δίσκο. Γενικώς το σχήμα πάει πάρα πολύ καλά.
Φεύγοντας από εκεί, πέρασα από το νυχτερινό κέντρο “Θάλασσα” όπου εμφανίζονται ο Σάκης Ρουβάς με τον Αντύπα, το μαγαζί ωστόσο δεν είχε πολύ κίνηση , μόνο κάτι πιτσιρίκια πήρε το μάτι μου
Έφυγα προς το νυχτερινό κέντρο “Φαντασία” όπου εμφανίζεται ο Νίκος Βέρτης. Τράβηξα γραμμή κατευθείαν για το καμαρίνι του, όπου συνάντησα μια πλειάδα από κόσμο, ο οποίος περίμενε να δει και να πάρει αυτόγραφο από τον καλλιτέχνη.
Εκεί βρήκα και κάποιους συναδέλφους που δούλευαν στο κανάλι Alter μέχρι να κλείσει αναγκάζοντας τους να φύγουν στο εξωτερικό ως μετανάστες προκειμένου να βρουν εργασία. Κάνουν ανταποκρίσεις για ραδιόφωνα της Αθήνας, συγχρόνως δουλεύουν κάποιοι και σε αντιπροσωπεία αυτοκινήτων, αλλά διοργανώνουν για Έλληνες καλλιτέχνες συναυλίες στο εξωτερικό.
Με την κρίση, ακόμα και οι δημοσιογράφοι φεύγουν από την Ελλάδα, τόσο άσχημα είναι τα πράγματα. Οι τροικανοί τοκογλύφοι ,οι πολιτικοί και τα κόμματα της καταστροφής ΠΑΣΟΚ, ΝΔ, ΛΑ.Ο.Σ, έχοντας μέρους ευθύνης και τα υπόλοιπα κόμματα, μας έδιωξαν όλους μακρυά από την πατρίδα.
Αυτά μου είπαν οι συνάδελφοι δημοσιογράφοι στο καμαρίνι του Νίκου Βέρτη.
Ο καλλιτέχνης μου μίλησε και με ρώτησε “Πότε ήλθες;; Ήσουνα εδώ και είδες το πρόγραμμα;;”, του απάντησα “Ναι, είδα το πρόγραμμα σου”.
Ο Νίκος Βέρτης έχει φέρει καινούργιο ήχο και φώτα από την Γερμανία, τα αγόρασε ο ίδιος. Μάλιστα θα παραγγείλει μια στρογγυλή πίστα ειδική για συναυλίες. Απ΄ ότι δείχνουν τα πράγματα, ο καλλιτέχνης έγινε και επιχειρηματίας. Πάντως το νυχτερινό κέντρο Παρασκευή ήταν γεμάτο με κάποιες διακυμάνσεις το Σάββατο.
Ο επόμενος σταθμός μου ήταν το νυχτερινό κέντρο “Frangelico”, όπου εμφανίζονται ο φίλος μου Ανδρέας Στάμος, Κώστας Καραφώτης, Ελεάνα Παπαϊωάννου.
Ο Ανδρέας Στάμος εκείνη την ώρα βρισκόταν στην πίστα, αμέσως σήκωσε το χέρι και με καλωσόρισε φωνάζοντας, “Καλώς τον άρχοντα τον Νικόλα. Ράδιο χωρίς Βάνη προκοπή δεν κάνεις” .
Η Πέγκυ Ζήνα με την Πάολα τελειώνουν τις εμφανίσεις του, στο νυχτερινό κέντρο “Θέα”, την ώρα που βρισκόμουν στο μαγαζί κάποιοι Κύπριοι θαμώνες,λογομαχούσαν με τον σερβιτόρο, διότι η παρέα των κύπριων είχαν κλείσει τραπέζι 20 ατόμων, ωστόσο αρχικά είχαν πάει οι 8, οι υπόλοιποι θα έρχονταν μετά τις 1:30 τα μεσάνυχτα.
Εντούτοις, ο συγκεκριμένος σερβιτόρος ήθελε να τους σερβίρει και να πληρωθεί τις 5 φιάλες (4 άτομα ,1 φιάλη) , πριν ακόμα έλθουν οι υπόλοιποι . Οι Κύπριοι θαμώνες που ήταν φαν της Πέγκυ, όχι μονό διαμαρτυρήθηκαν έντονα, αλλά τόνισαν ότι δεν θα ξαναπατήσουν στο μαγαζί . Κακό αυτό ,αλλά συμβαίνουν και τέτοια φαινόμενα.
Σε γενικές γραμμές τα νυχτερινά κέντρα των Αθηνών είχαν μόνο νεολαία από 22-30 χρονών, μεγάλους σε ηλικία ελάχιστους εντόπισα. Γιαυτό και δεν είδα κατανάλωση σε λουλούδια.
Υπάρχει πολύ κυνηγητό από το κράτος που προσπαθεί να κλείσει άρον-άρον και αυτές τις επιχειρήσεις, ώστε ι να μείνουν μόνο οι πολυεθνικές, χωρίς να πληρώνουν φράγκο στο Ελληνικό δημόσιο.
Είναι γεγονός, ότι στο πρόγραμμα της νέας τάξης πραγμάτων είναι να εξαφανίσουν τον πολιτισμό μας, την διασκέδαση μας, ώστε να μας αμπαρώσουν όλους στα σπίτια μας.