Κυριακή, 5 Οκτωβρίου, 2025
ΑρχικήΡεπορτάζ"Όσο πιο νωρίς,...

“Όσο πιο νωρίς, τόσο πιο φθηνά”

είναι το σλόγκαν ιδιωτικής αεροπορικής εταιρείας, για να ελκύει όσο περισσότερους επιβάτες. Πουλάει πολύ φθηνά εισιτήρια για “εσωτερικές” πτήσεις, αρκεί να κλειστούν από νωρίς. Η διαφήμιση αυτή βέβαια είναι παραπλανητική και διαπιστώνεται αφού ξοδευτούν κάποια Ευρώ, για την τηλεφωνική ενημέρωση. Τα φθηνά εισιτήρια για “εσωτερικές” πτήσεις ο καθένας καταλαβαίνει ότι ισχύουν για όλη την επικράτεια.

Αμ δεν είναι έτσι !!!!!

Για παράδειγμα από Θεσ/νίκη μόνο προς Αθήνα ισχύουν τα φθηνά εισιτήρια και για πουθενά αλλού. Επομένως ο γενικός όρος “εσωτερικές πτήσεις” παραπλανά τον καταναλωτή, επιβάτη, γι΄ αυτό θα είναι καλό η εταιρεία να το διορθώσει και να διευκρινίσει με μεγάλα γράμματα τους προσδιορισμούς με τα φθηνά εισιτήρια, έτσι ώστε να μην ξοδέψει ο ενδιαφερόμενος άσκοπα τα Ευρώπουλα του στην κλήση 801 11 21……… για να κλείσει θέση “όσο πιο νωρίς”, χωρίς να υπάρχει.

Εκτός και αν αυτές οι τηλεφωνικές κλήσεις φέρνουν έξτρα κέρδη στην εταιρεία, όσο φθηνές και αν είναι, καθώς η παροιμία “Φασούλι το φασούλι γεμίζει το σακούλι” ισχύει κα στις μέρες μας.

Ας σοβαρευτούμε!!!!!!!

spot_img

Τώρα ζωντανά! Web Radio από το Ελληνικό Φαινόμενο!

 

 

Τελευταία νέα

Γιάννης Σγουρός: Η κυβέρνηση οφείλει να πράξει τα αυτονόητα εξασφαλίζοντας την απρόσκοπτη μεταφορά των μαθητών. Ως εδώ και μη παρέκει!

Στο Περιφερειακό Συμβούλιο της Δευτέρας 29 Σεπτεμβρίου  συζητήθηκε το μείζον θέμα της μεταφοράς των μαθητών στην Αττική. Ένα ζήτημα που αναδεικνύει στον απόλυτο βαθμό την απαξίωση του θεσμού της Τοπικής Αυτοδιοίκησης από την κεντρική εξουσία.  Ένα κράτος ανεύθυνο, που...

Κυρ. Μητσοτάκης, ΗΠΑ… από θρίαμβο, σε θρίαμβο.

Τελικά, είχε δίκιο ο εκδότης με την φωτεινή κεφαλή, που ''βάφτισε'' τον πρωθυπουργό Κυριάκο (Κούλη) Μητσοτάκη ''Μωϋσή'', επειδή θα περνούσε τον λαό απέναντι, στην ''γη της επαγγελίας''. Μπορεί κατά λάθος να ''βούλιαξε'' ο Κούλης την χώρα και τον λαό...