
Η στρατηγική σύμπλευση του Ντράγκαν Σόλακ με τον Όμιλο Βαρδινογιάννη αποκτά πλέον καθαρή μορφή, με την άμεση είσοδο της United Group στο μετοχικό κεφάλαιο του Alpha, δίπλα στη Motor Oil.
Η εξέλιξη αυτή ενισχύει τη δημιουργία ενός ισχυρού media hub που εκτείνεται από την τηλεόραση και το ραδιόφωνο έως το streaming, τις ψηφιακές ειδησεογραφικές πλατφόρμες.
Πρόκειται για μεγάλη συγκέντρωση δυνάμεων στα ελληνικά media, με το Alpha, το Star, τη Nova, τη Green Pixel, την Audiomax Δίεση, Δρόμος, Talk), το pod.gr, τις ιστοσελίδες Sportdog, Newpost, αλλά και την εταιρεία Percapita για τα τηλεοπτικά δικαιώματα των 9 ομάδων, να συγκροτούν ένα δίκτυο με κάθετη διασύνδεση.