κατάντησε το φεστιβάλ τραγουδιού, όπου τα τραγούδια φέτος ήταν της κακιάς ώρας και μόνο λίγους ανθρώπους άγγιξαν. Τα περισσότερα τραγούδια ήταν βαριά, μελαγχολικά, ανέκφραστα, και με ακαταλαβήστικους ρυθμούς για Ελληνικό καλό τραγούδι, που είναι και ο σκοπός του φεστιβάλ. Αλλά και η διοργάνωση του φεστιβάλ ήταν κάκιστη χωρίς τον ανάλογο ήχο. Η κριτική επιτροπή ευθύνεται για τα τραγούδια που διαγωνίστηκαν και που ήταν όλα για υπνοθεραπεία. Μόνη εξαίρεση ήταν η συναυλία του καταξιωμένου καλλιτέχνη Δ. Μητροπάνου, που έδωσε πνοή στους θεατές του γηπέδου του ΠΑΟΚ, που ήταν ελαφρά γεμάτο, παρ΄ όλο που μοιράστηκαν χιλιάδες εισιτήρια κούτρα νταν σε επίλεκτα Ραδιόφωνα, τα οποία δήθεν διέθεσαν με SMS και άλλες μορφές παιχνιδιών.
Όλη η οργάνωση του φεστιβάλ ήταν εντελώς κούτρα, αφού τα έσοδα ήλθαν από τους χορηγούς, αλλά και από τους καλλιτέχνες που συμμετείχαν στο φεστιβάλ τραγουδιού.
Για την συμμετοχή του ο κάθε δημιουργός πλήρωσε 300 Ευρώ. Τουτέστιν 1446 τραγούδια επί 300 Ευρώ μας κάνει 443.800 Ευρωπουλάκια. Το σύνολο των χορηγών επίσης ήταν 800.000 Ευρώ.
Ας δούμε τι ξόδεψε η ΕΡΤ Α. Ε που ήταν και η διοργανώτρια του φεστιβάλ. 300.000 με 400.000 Ευρώ στους συμβούλους και στα μέλη της κριτικής επιτροπής. Πάνω από εκατομμύριο Ευρώ ξοδεύτηκαν σε ενοικιάσεις οπτικοακουστικών συστημάτων, μετακινήσεις, δεξιώσεις, ξενοδοχεία και πολλά άλλα παραστατικά (που δεν αναφέρουμε για ευνόητους λόγους) για τους συμβούλους της ΕΡΤ Α. Ε και για τους συμβούλους Ραδιοφωνικών σταθμών Θεσ/νίκης.
Ο δε κόσμος για όλη αυτήν την διοργάνωση ήταν παντελώς αδιάφορος, καθώς δεν έγινε καλό προμόσιον, επιλέχθηκαν λάθος και μάπα τραγούδια. Υπήρχαν κριτές μόνο από το έντεχνο κατεστημένο. Δεν υπήρχε κανείς που να αντιπροσωπεύει το λαϊκό τραγούδι, όπως επίσης και το δημοτικό, νησιώτικο Ποντιακό, ακόμα και το τσιγγάνικο, με αποτέλεσμα να περάσει η γραμμή των πολυεθνικών δισκογραφικών εταιρειών.
Αξιοσημείωτο είναι ότι όλη η διοργάνωση που λέγεται φεστιβάλ δεν άγγιξε καθόλου τον κόσμο της Βόρειας Ελλάδος μια και γίνεται γι΄ αυτόν. Έτσι η δόξα του παλιού φεστιβάλ έμεινε ανεκπλήρωτη για την αναβίωση του παλιού καιρού, όπου πράγματι βγήκαν αστέρια και τραγούδια διαχρονικά, καταξιώνοντας καλλιτέχνες και δημιουργούς.
Η επισήμανση του Ελληνικού Φιανομένου και του Ν. Βάνη είναι ,ότι το επόμενο φεστιβάλ τραγουδιού χρειάζεται πιο επαγγελματική οργάνωση με όλες τις λεπτομέρειες, και όχι όπως γίνεται σήμερα με κλειστό Club ανθρώπων και τραγουδιών. Χρειάζεται ριζική αλλαγή σ΄ όλα, διαφορετικά να κλείσει το μαγαζί, όχι πάντως άλλα υπνωτικά τραγούδια και καταστάσεις !!!!!!!