Κυριακή, 5 Μαΐου, 2024
ΑρχικήΠαιδείαΥΠΟΜΝΗΜΑ ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ...

ΥΠΟΜΝΗΜΑ ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ & ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ

ΥΠΟΜΝΗΜΑ ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ & ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ
Προς

Θέμα: Η παιδεία σήμερα και τα ιδιωτικά πανεπιστήμια που έρχονται…- –
Εκλογές ενώσεων συνδικαλιστών, αποδοχές και μειωμένο ωράριο για Συνδικαλιστές Αιρετούς κλπ…
Το κόλπο της απόφασης Συλλόγων π.χ. ΔΕΠ π.χ. για τα Λατινικά
Καλώς τους και ας άργησαν… λένε οι Σύμμαχοι, τους περιμένουμε χρόνια, ήταν μια φυσική εξέλιξη. Κάποιος θα πει ότι δήθεν άλλαξαν στάση. Στην πραγματικότητα όχι, ήταν πάντα με τους συμμάχους και έπαιζαν το ρόλο τους…. Ανωνύμου
Οι σύμμαχοι τους ξέρουν και οι σύμμαχοι, αφού τους χρησιμοποιήσουν θα τους πετάξουν σύντομα Ανωνύμου.
ΟΙ ΣΥΜΜΑΧΟΙ ΘΕΛΟΥΝ ΜΙΑ ΝΕΑ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΟΙ ΤΥΧΟΔΙΩΚΤΕΣ ΘΑ ΠΟΥΛΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΥΣ. Ανωνύμου.
Από τα αστικά κόμματα ξαναγυρνάμε σε κόμματα φίλους μεγάλων συμμάχων ή όχι… όπως μετά το 1830 και μετά μετά από ξαναμοίρασα των πάντων και η ιδεολογία αντικαθίσταται με το χρήμα και την εξαγορά ιδεών. Οι τυχοδιώκτες το κατάλαβαν αλλάζουν χρώμα ταχύτατα, αλλά οι σύμμαχοι δεν τους θέλουν πλέον !

Στο πανεπιστημιακό άσυλο στα προπύλαια φαίνονται όλοι από τα κτίρια που είναι απέναντι και για αυτό το λόγο το άσυλο μήπως υπάρχει για να τους βλέπουν πολλοί από απέναντι λένε πολλοί.

Οι σύγχρονες μεταμορφώσεις του Οβίδιου, γιατί και τα Λατινικά είναι μερικώς Ελληνικά, απλά δεν το γνωρίζουν, λέγεται, από πολλούς. Ανωνύμου.
Χαιρετίζουμε θετικά το περιεχόμενο της ομιλίας που έγινε στο διεθνές κοινό, υπέρ των ελληνικών συμφερόντων.
Πώς με διώξεις, μεταθέσεις, με φακελώματα, με διαδώσεις, τηλεφωνήματα, με ίντριγκες, με εκβιασμούς, απειλές οι δήθεν κομματικοί τύποι των λεγόμενων «υπερκομματικών ομάδων ή συμμοριών», που ήταν χθες κατά των φίλων μας των αμερικάνων και σήμερα είναι δήθεν υπέρ, αλλοιώνουν τεχνηέντως, το εκλογικό σώμα, ούτως ώστε τα αποτελέσματα των στημένων, όπως λέγεται, συνδικαλιστικών εκλογών, να βγαίνουν πάντα υπέρ τους». Ανωνύμου.
ΚΑΠΟΙΟΙ ΣΤΉΝΟΥΝ ΤΕΧΝΕΝΤΩΣ ΑΙΤhΜΑΤΑ ΚΑΤΑΨΕΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΟΛΕΙΤΟΥΡΓΟΎΝ ΤΑ ΔΗΜΌΣΙΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ΥΠΕΡ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΊΩΝ ΚΑΙ ΙΔΙΩΤΙΚΏΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΚΑΙ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΩΝ ΓΙΑ ΛΙΓΟΥΣ
Αν θελαν πράγματι τα σχολεία να έχουν δασκάλους, θα είχαν γίνει οι αποσπάσεις από τον Ιούνιο, αφού όλα τα στοιχεία είναι σε πληρωμένα από ΕΣΠΑ λογισμικά… λέγεται και για ποιο λόγο υπάρχει το Α λογισμικό και όχι το άλλο κανείς δεν το ψάχνει και πόσα στοίχισε και γιατί και γιατί δεν το έχουν το ίδιο όλες οι διευθύνσεις, κανείς δεν καταλαβαίνει, Τα συμβούλια μπορούν να ενημερωθούν αμέσως, για τα κενά με ένα ειμαιλ…από τον Μάιο και οι αναπληρωτές να είναι σχολείο τους από 1 Ιουνίου, λένε πολλοί.

Άμα χάσατε το μεγαλο-συνδικαλιστή, που πήγαινε στις διαδηλώσεις και κατάγραφε τα πρόσωπα των αγνών συνδικαλιστών με κάμερα, λέγεται, ότι για την προσφορά του στους συμμάχους, ανταμείφθηκε με μετάταξη στα ΑΕΙ για να συνεχίσει το έργο του πληροφοριοδότη εκεί και θα βρει διάφορους κλπ…. γραμματείς και φαρισαίους να συνεργαστεί εναντίον αυτών που δεν τα «ακουμπάνε» στην υπερκομματική διαφθορά, λέγεται. Άξιος ο μισθός του. Ανωνύμου!
Τέρμα στον «κρατικό πληρωμένο συνδικαλισμό και τα προνόμια», λένε οι πολίτες…
«Στην Τουρκία αν δεν είσαι διεφθαρμένος οι υπόλοιποι σε διαγράφουν…», από την ταινία το Express του Μεσονυκτίου.
Παρακαλώ, να εξετάσετε, το φαινόμενο του, δήθεν συνδικαλιστή κ. Ν. Αν., – με μειωμένο ωράριο, που πήγαινε στις πορείες, ως φοιτητής με συνθήματα κατά των «συμμάχων» , ο κ. Ν. Αν., που ψήφισε από επιστημονική άγνοια την μετατροπή του Πειραματικού σε Πρότυπο, συμμετείχε στις διώξεις από τα πειραματικά, όσων ήταν ενάντια στην μετατροπή τους σε Πρότυπο, για να κάτσει ο ίδιος στην «καρέκλα» και έχει και μούτρα να κατέβει και ως υποψήφιος συνδικαλιστής και από την νέα καρέκλα να «συναλλάσσεται», με τους δήθεν αντιπάλους του, τους οποίους εξυπηρετεί, για να είναι και με τους επόμενους! Μπράβο του, πάντα τέτοια και αύριο «αγκαλιά», με τους δήθεν αντιπάλους…, όπως ήδη το σχεδιάζουν. Ανωνύμου.
Αλλά πάλι θα την πατήσουν γιατί οι «άλλοι σύμμαχοι», που είναι απέναντι στους συμμάχους μας, θα τους καρφώσουν, λέγεται…
«Όποιος θέλει γνήσιο Συνδικαλισμό πρώτα να εργαστεί και μετά να πουλάει το «παραμύθι των Μαυρογιαλούρου και κομματάρχη Γιακουμή». Ανωνύμου.
«Ρώτησε ο Βουλευτής , τον κομματάρχη Γιακουμή… Γιακουμή, τί δουλειά κάνεις? Και ο Γιακουμής απάντησε «Ε…είμαι του κόμματος»…. δηλ. Έκλεβε, είχε πλαστά τιμολόγια, άραζε, χρησιμοποιούσε στους εκβιασμούς μαθητές, γονείς καθαρίστριες, εξανάγκαζε, συκοφαντούσε, διακινούσε πληροφορίες, με το αζημίωτο, εκβίαζε, έλεγε ψέματα στον Βουλευτή κλπ… Σας θυμίζει κάτι; Ανωνύμου.
«Ο δεξιός συνδικαλιστής έβαλε άριστα στον Συριζαίο συνδικαλιστή. Έτσι έγινε στην πράξη «το υπερκομματικό παράνομο μοίρασμα θέσεων, λέγεται». Ενώ αυτοί, που είχαν τα προσόντα, είτε Συριζαίοι είτε δεξιοί, μείνανε στην «απέξω» , λέγεται..Αυτό φάνηκε καθαρά πλέον και είναι ανοησία να συνεχιστεί. . Ανωνύμου.
«Τι δουλειά έχει ένας «αριστερός – δήθεν – σε Πρότυπο», ρωτάνε πολλοί. Ανωνύμου.
«Σας κοροϊδεύουν ότι όλα τα λέει η Τρόικα, το ΔΝΤ ή η ΕΕ, μόνοι τους, οι νέοι δοσίλογοι τα επιβάλλουν και λένε δήθεν, για την Τρόικα, ΔΝΤ ή η ΕΕ και ξέρουν όλοι, ότι λεφτά υπάρχουν στους φορολογικούς παραδείσους και όλοι κάνουν τον ανήξερο και κανείς δεν τα αναζητά… Ανωνύμου.
,«Θέλετε τους εκπαιδευτικούς δήθεν 40 ώρες στα σχολεία, για να μην συμπαρασταθούν, λέγεται, με την παρουσία τους, στις κατασχέσεις σπιτιών των συνάδελφων τους»! Ανωνύμου.
Επίσης, που πάνε τα χρήματα των εκπαιδευτικών, που πληρώνουν και πόσα κατά την ψηφοφορία τους στις συνελεύσεις τους, όπως και τα χρήματα στους συλλόγους γονέων και κηδεμόνων, που συνεργάζονται με τους δήθεν συνδικαλιστές και άλλους, λέγεται, για να εξαναγκάσουν, εκβιάσουν, όποιον δεν ευθυγραμμίζεται στη διαφθορά. Σε όλους τους συλλόγους, λέγεται, που είναι νομικά πρόσωπα, παρευρίσκεται δικαστικός αντιπρόσωπος κατά την ψηφοφορία, έχουν καταστατικό στο αρμόδιο Πρωτοδικείο, ΑΦΜ, δική τους διεύθυνση και πληρώνουν εφορία, μη μου πείτε ότι τα κατέστρεψαν «οι παρακρατικοί με το περίεργο όνομα» και ο κόσμος τους έχει πάρει χαμπάρι!; Να ερευνηθεί.
Το κόλπο ? εμφανίζονται κάποιοι δήθεν απρόσκλητοι σε συγκεντρώσεις, ακόμα και πρώην μαθητές ή πρώην φοιτητές σε συνελεύσεις.
ΣΤΉΝΟΥΝ ΤΕΧΝΗΈΝΤΩΣ ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΚΑΤΑΛΗΨΕΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΟΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΤΑ ΔΗΜΌΣΙΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΥΠΕΡ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΩΝ ΚΑΙ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΓΙΑ ΛΊΙΓΟΥΣ.
Απειλούν επίσης να μπει ως τσόντα στα πρακτικά, που υπογράφουν όλοι, η συκοφαντία που έχουν προετοιμάσει με άλλους, εναντίον αυτών που θέλουν να ενοχοποιήσουν… Ποτέ οι ίδιοι δεν καταθέτουν επώνυμα και εγγράφως την άποψή τους αλλά με το «είπα ξείπα» δημιουργούν χάος και σύγχυση και παρενοχλούν την εύρυθμη λειτουργία δημοσίων υπηρεσιών όπως τα σχολεία και τα πανεπιστήμια, «έρμαιο πλέον παρακρατικών στοιχείων»,.. Είναι χριστιανοί, ελληνιστές αλλά και όπως λέγεται, άθεοι και μισέλληνες ταυτόχρονα…. Και με τους σκοπιανούς και με του Έλληνες…. Ό,τι κάτσει», λέγεται! Όμως δεν βγάλανε ψήφισμα, για τους νέους που κάηκαν στο Μάτι. Ποιος και με ποιου εντολή κατευθύνθηκαν πολλοί στο Μάτι, όπως αποκάλυψε ξένη εκπομπή.. Κάηκαν και ξένοι και θα την πατήσουν, όσοι κάτσανε σε θέσεις και έδιωξαν με κόλπα και με «ρουφιανιά, όσους είχαν τα προσόντα, όπως γίνεται σε όλο τον δημόσιο τομέα, όπου όποιος δεν πληρώνει μίζα στοχοποιείται λέγεται. Ούτε για τη Μάνδρα έγινε λόγος. Ανωνύμου.

Όλα τα επιβάλλουν οι «εσωτερικές υπερκομματικές ομάδες ή συμμορίες», λέγεται, που μοιράζουν παράνομα και ανήθικα την πίτα και απλά σας, δουλεύουν νέοι-σκλάβοι, λέγεται, και έτσι σας έχουν στην απέξω, με το κόλπο ότι δήθεν δεν σε θελαν οι άλλοι, αλλά οι δήθεν φίλοι σου δε σε βαλαν στην μοιρασιά , στην λίστα που μοίρασαν τις θέσεις, λέγεται»» Ανωνύμου.
«Όλα τα λεφτά είναι σε φορολογικούς παραδείσους και τα έχουν όλοι μαζί, λέγεται, και εσένα σε έχουν στην πείνα και σε συντηρούν, μόνο για να τους προσκυνάς τους ίδιους από την χούντα έως σήμερα, που μεταλλάσσονται.!
Μπορείς και εσύ εκπαιδευτικέ, φοιτητή, να τους τιμωρήσεις. Στο λευκό ψηφοδέλτιο, γράψε το όνομά σου ή όποιο άλλο όνομα ή σκίσε – ακύρωσε το ψηφοδέλτιο, που θα σου βάλουν από την «παράταξη στην τσέπη» Ανωνύμου.
Τι λέει σήμερα, άραγε, ο Συνδικαλιστής κ. Ν. Αν., πρώην άλλο κόμμα, που ψήφισε από επιστημονική, αλλά και συνδικαλιστική άγνοια, τη μετατροπή του Πειραματικού Σχολείου σε Πρότυπο, θα θέλαμε να μάθουμε. Ακόμα συμμετείχε στην εκδίωξη μετά από παραποιήσεις λεγομένων στοιχείων όσων ψήφισαν να μείνει Πειραματικό, όπως όριζε η επιστήμη, αλλά πού να ξέρει τι λέει η επιστήμη, λέγεται. Ο κ. Ν. Αν.,, συμμετέχοντας σε παρανομίες κατά των νομίμων, αλλά και ως ψευδομάρτυρας σε δίκες που έρχεται, αργά ή γρήγορα θα την πατήσει, γιατί λόγω άγνοιας εμφανίζονται ως υποψήφιος της δήθεν αριστεράς, γιατί δεν καταλαβαίνει την διάκριση Πειραματικού και Προτύπου.!… Κύριε Ν. Αν., ώστε δεν υπήρχαν καθόλου φτωχοί μαθητές στο πειραματικό που υποσιτίζονταν και τους διώξατε Ν. Αν, για να μην υπάρχουν καθόλου φτωχοί μαθητές στο σχολείο, θέλουν να μάθουν οι πολίτες. Αλλά διώξατε παράνομα και καθηγητές και παραποιήσατε το εκλογικό σώμα σκοπίμως των συνδικαλιστικών εκλογών. Επίσης, όσοι εδιώχθησαν από τα Πειραματικά στη συνέχεια ήταν υπό παρακολούθηση και υπό νέο διωγμό σε όσα σχολεία τοποθετήθηκαν και ο διωγμός τους διαρκεί έως σήμερα, λέγεται.
Για πες μας κ. Ν. Αν, μήπως πήρατε τηλέφωνο τους κομματικούς συνεργάτες σας στην αμάθεια, ώστε να συνεχίσουν τον διωγμό όσων είχαν επιστημονική σωστή άποψη, για τα Πειραματικά, ρωτάνε πολλοί. Όποιος, λέγεται, συμμετείχε στον διωγμό ή στην σπίλωση, όπως πολλοί, έπαιρναν ξαφνικά μετάθεση για το Γυμνάσιο, όπου είχε μηνύσεις, κάποια βρέθηκε ουρανοκατέβατα στο Πειραματικό, λένε άλλοι και ρωτούν, τί γίνεται με τα κυλικεία?! Το ίδιο τα παιδιά των δήθεν γονέων, που ο κηδεμόνας συμμετείχε στον διωγμό ή στην σπίλωση, όπως πολλοί βελτίωναν το βαθμό τους ξαφνικά, λέγεται!
Το κόλπο της σύγκρουσης μεταξύ ομάδων σχολείων, που υποκινούνται λέγεται από «ύποπτα στοιχεία» μέσω της ανωνυμίας, του ‘ιντερνέτ ενόντων αυτών, που δεν δίνουν την μίζα, όπως λέγεται.
Το κόλπο της απόφασης Συλλόγων π.χ. ΔΕΠ π.χ. για τα Λατινικά. Κρύπτονται πολλοί κάτω από την συλλογική απόφαση, δεν υπάρχει το πόσοι ψήφισαν και υπέγραψαν και έτσι εμφανίζονται ανά διαφορετική χρονική στιγμή και σε διαφορετική παράταξη να είχαν και αυτοί συμμετοχή στην απόφαση και μετά λίγο, να υποστηρίξουν το αντίθετο.
Το κόλπο των υπογραφών. Οι υπογραφές των ανήλικων μαθητών, όταν ζητάνε κάτι σωστό δεν πιάνονται, μόνο όταν υπογράφουν την εκδίωξη στοχοποιημένων καθηγητών πιάνονται, λένε πολλοί κ. Ν. Αν. Τι ξέρεις ρωτάνε πολλοί για αυτά τα αισχρά που γράφανε για σοβαρή γραμματέα υψηλά ιστάμενου την οποία και ο κύκλος σου στοχοποίησε. Οι σύμμαχοι κάτι ξέρουν λέγεται!

«Το κόλπο των μελών των υπερκομματικών συμμοριών λένε, μη σπουδάζεις κάτι σε κανένα σοβαρό Πανεπιστήμιο, σου λένε, γίνε κομματικός τύπος, καιροσκόπος. Πολλοί πολιτικοί, λέγεται, πάσχουν από το σύνδρομο του Νάρκισσου, λέγεται. Πήγαινε σε ένα Βουλευτή κάνε τον κλακαδόρο, γλύψε, «ρουφιάνεψε» και μια μέρα θα ανέβεις ψηλά και άσε τους άλλους να κάνουν ντοκτορά κλπ…» Ανωνύμου
Τεστ. Δεξιός Βουλευτής παίρνει τηλέφωνο μεγαλο-αριστερό συνδικαλιστή, για την απόσπαση καθηγήτριας, δηλ να έρθει από νησί με απόσπαση, η πάμπλουτη γυναίκα δημάρχου Βορείων Προαστίων, έστω παρακάμπτοντας την αριστερή φτωχή εκπαιδευτικό, που ψηφίζει και τον εν λόγω Συνδικαλιστή. Απάντηση: Α. Πιστεύετε ότι ο αριστερός Συνδικαλιστής θα συναινέσει, θα πουλήσει την φτωχιά αριστερή ψηφοφόρο του και θα υποστηρίξει την πάμπλουτη δεξιά π.χ. κ. Πατατούλη: Απάντηση Β. δεν υπάρχει Β, γιατί αυτό γίνεται ήδη επί «τρίτης φοράς Αριστεράς» και εσύ είσαι αυτός ή αυτή, που τους ψηφίζεις δήθεν αριστερέ! Εχτές έβριζες τους δήθεν συμμάχους μας και σήμερα ήσουν αγκαλιά, αλλά οι σύμμαχοι σε ξέρουν θα σε χρησιμοποιήσουν γιατί τα ίδια γίνονται από την χούντα και ύστερα και μετά θα σε πετάξουν σύμφωνα με την τακτική χρησιμοποιούμε τον προδότη αλλά μετά τον πετάμε, γιατί θα προδώσει και εμάς!
¨Όμως οι σύμμαχοι που έβριζες στις πορείες σε θυμούνται κ. Ν. Αν., όπως και μια άλλη δήθεν «σοφή» που ελέγχει την παιδεία και τώρα οι σύμμαχοι περιμένουν δημόσια, να φωνάξεις υπέρ τους! Εκτός αν πάντα ήσουν «|σοφή» υπέρ τους, πάντα, απλά το προσποιούσουν ότι ήσουν εναντίον του και θα σε ανταμείψουν| και εσένα και την «σοφή», όπως λέγεται, για το ρόλο σας!
Για κάθε τέσσερεις (4) συνδικαλιστές, χρειαζόμαστε έναν (1) επιπλέον αναπληρωτή καθηγητή σε περίοδο οικονομικής κρίσης.
Αν θελαν πράγματι τα σχολεία να έχουν δασκάλους, θα είχαν γίνει οι αποσπάσεις από τον Ιούνιο, αφού όλα τα στοιχεία είναι σε πληρωμένα από ΕΣΠΑ λογισμικά… λέγεται και για ποιο λόγο υπάρχει το Α λογισμικό και όχι το άλλο κανείς δεν το ψάχνει και πόσα στοίχισε και γιατί και γιατί δεν το έχουν το ίδιο όλες οι διευθύνσεις, κανείς δεν καταλαβαίνει, Τα συμβούλια μπορούν να ενημερωθούν αμέσως, για τα κενά με ένα ειμαιλ…. Και οι αναπληρωτές να είναι σχολείο τους από 1 Ιουλίου, λένε πολλοί.
Επ΄σης αφού νοιάζονται οι ψευτο- συνδικαλιστές δήθεν για τις εκπαιδευτικές επισκέψεις των μαθητών γιατί δεν καλύπτονται από τον δημόσιο προϋπολογισμό, αφού η παιδεία είναι δωρεάν, λένε πολλοί,
Κυρίες, Κύριοι,
Αφού θέλουν 40 ώρες τον εκπαιδευτικό στο σχολείο, αυτό να εφαρμοστεί για όλους και παράλληλα να μειωθεί το «επίδομα θέσης» για Διευθυντές στα τρία 90 ευρώ και ο υποδιευθυντής σε 70 ευρώ το μήνα, αφού όλοι είναι στο σχολείο και κάνουν την ίδια δουλειά και έχουν το ίδιο σχεδόν έργο. Να οριστεί για κάθε μέρα άλλος υπεύθυνος Καθηγητής, ο οποίος θα αναπληρώνει τον Διευθυντή, ο οποίος πρέπει να διδάσκει τα 9/10 του ωραρίου, που προβλέπεται για έναν εκπαιδευτικό. Ο Διευθυντής Διεύθυνσης θα παίρνει 100 ευρώ επίδομα θέσης και ο Περιφερειακός Διευθυντής 150 ευρώ. Τα χρήματα που περισσεύουν, θα πηγαίνουν σε «νησίδες παιδιών» που υποσιτίζονται σε διάφορα σχολεία, που πολλοί θεωρούν ότι δεν υπάρχει πρόβλημα υποσιτισμού.
Παρακαλώ να ερευνηθεί και να μου απαντήσετε γραπτώς, πόσες ώρες εβδομαδιαίως έχουν οι λεγόμενοι Συνδικαλιστές, Αιρετοί κλπ… και πόσες ώρες είναι σχολείο τους, πόσες ώρες διδάσκουν και πόσα «κονομάνε» από την συμμετοχή σε συμβούλια και πόσα Συμβούλια το μήνα και για ποιο λόγο γίνονται Συμβούλια ανά μήνα και ανά έτος! Αν δηλώνονται τα υπερ- κέρδη στην Εφορία.
1. Οι Συνδικαλιστές των συμβουλίων όλης της Ελλάδας
2. Οι Συνδικαλιστές των ανωτέρων συμβουλίων όλης της Ελλάδας
3.
4. Οι Αιρετοί των συμβουλίων όλης της Ελλάδας
5. Οι Αιρετοί των ανωτέρων συμβουλίων όλης της Ελλάδας
6. Όταν συμμετέχουν σε Συμβούλια πόση αποζημίωση προβλέπεται για τον καθένα από τους ανωτέρω.
7. Πόση είναι η αποζημίωση σε κάποιον που συμμετέχει σε διαφορετικά Συμβούλια
8. Πόσες ώρες διδάσκει π.χ. ο κ. Χ. Χ. , ταυτόχρονα αιρετός, Συνδικαλιστής και πιθανά και κάπου αλλού κλπ… και αν τα έχει πει αυτά στους Βουλευτές που συνεργάζεται.
9. Πόσες ώρες διδάσκει π.χ. ο συνδικαλιστής ή αιρετός κλπ… σήμερα δήθεν υπέρ των συμμάχων, αλλά έως εχτές εναντίον και αύριο, όπου κονομάμε… κλπ…
10. Τα χρήματα που θα εξοικονομηθούν να πάνε για την σίτιση φτωχών μαθητών.
Δια ταύτα
11. Προτείνουμε τον έλεγχο και νομοθετική ρύθμιση, να διδάσκουν όλοι οι ανωτέρω, τουλάχιστον τις 9/10 από τις ώρες που προβλέπεται για έναν μέσο καθηγητή Σχολείου, δηλ. από τις π.χ. 20 ώρες να « κάθονται» μόνο, τις 2 ώρες. Να διδάσκουν κανονικά στην τάξη και τις μισές ώρες, να βοηθάνε στη γραμματεία γιατί τα σχολεία έχουν ανάγκες.
12. Ο σωστός συνδικαλιστής ΚΑΙ ΕΊΝΑΙ ΠΟΛΛΟΙ αγωνίζεται δωρεάν για τις ιδέες του και δεν «αποζημιώνεται ή πληρώνεται, για τις δήθεν ιδέες του»… , οπότε μιλάμε για «κρατικό πληρωμένο συνδικαλισμό», όπως λέγεται.
13. Το παραμύθι του δήθεν συνδικαλιστή ή αιρετού, τελείωσε στις τελευταίες επιλογές Διευθυντών σχολείων, όπου ο δήθεν αιρετός του Συριζα, έβαλε άριστα 8/8 στην συνέντευξη (στον δήθεν αντίπαλό του) της Ν.Δ. και το αντίστροφο δηλ. ο δεξιός συνδικαλιστής, έβαλε άριστα στον Συριζαίο συνδικαλιστή. Έτσι έγινε στην πράξη το «υπερκομματικό παράνομο μοίρασμα θέσεων». Ενώ αυτοί που είχαν τα προσόντα, είτε Συριζαίοι είτε δεξιοί, μείνανε στην «απέξω».. .
14. Έτσι βγήκαν πλέον στην επιφάνεια, οι λεγόμενες υπερκομματικές συμμορίες αποτελούμενες από ημι-αγραμμάτους της δεξιάς του κέντρου και της αριστεράς που συνασπίστηκαν μεταξύ τους, για να κλέψουν τα θέσεις από τους έχοντες τα προσόντα, είτε είναι της αριστεράς του κέντρου και της δεξιάς!
15. Έτσι οι αυτο-αποκαλούμενοι αιρετοί ή συνδικαλιστές «προ-μοίρασαν παράνομα, την πίτα των θέσεων μεταξύ τους».
16. Το Δημόσιο Σχολείο ανήκει σε όλους και όχι σε μια «πονηρή μειοψηφία ψευδο-συνδικαλιστών και ψευδο- αιρετών που καρπώνονται χρήματα και θέσεις ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΡΕΙ».
17. Η ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΚΗΔΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΦΥΛΑΚΩΝ ΜΙΣΘΩΤΩΝ ΚΥΛΙΚΕΙΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΣΟΒΑΡΗ.
18. Να ερευνηθεί πόσα προβλήματα δημιουργούν οι ανωτέρω εναντίον αυτών, που δεν τους ψηφίζουν. Μάλιστα για να βγουν οι ίδιοι βάζουν στα ψηφοδέλτια «μικρότερους συνδικαλιστές κατανεμημένους γεωγραφικά» και εντελώς τυχαία βγαίνει πάντα π.χ. ο κ. Χ. Χ. ή ο κ. Αν. Ν., που μπλέχτηκε σε παρανομίες για την παράνομη εκδίωξη από τα πειραματικά, συναδέλφων με πιο ψηλά προσόντα, και πολλοί τον περιμένουν στην γωνία, γιατί ενώ ήταν αποσπασμένος στην Φιλοσοφική έχει βεβαιώσεις ότι ήταν δήθεν δίδασκε με το ΠΔ 407. Εδώ έχουμε άλλη άγνοια ή σκόπιμη παραποίηση και το κόλπο αυτό δεν ισχύει γιατί έγινε ρύθμιση και γιατί πολλοί δε γνωρίζουν τι σημαίνει αποσπασμένος στο Πανεπιστήμιο, αποσπασμένος εκπαιδευτικός σε ΑΕΙ και διδάσκων σε ΑΕΙ με το ΠΔ 407, διότι ο αποσπασμένος πληρώνεται από τη δευτεροβάθμια, ενώ ο διδάσκων με το ΠΔ 407 από την τριτοβάθμια, από το πανεπιστήμιο, με το οποίο υπογράφει σύμβαση έργου και παίρνει ειδική άδεια άσκησης ιδιωτικού έργου από το αρμόδιο ΠΥΣΔΕ.
19. Συγγραφέα κ. Ν. Αν., βάσταγες την τσάντα του καθηγητή, κουβαλούσες τον προτζέκτορα και δεν ήσουν π.χ. διδάσκων, λέκτορας με το ΠΔ 407 και αν ήσουν, δείξε μας τη σύμβαση έργου με το Πανεπιστήμιο και πόσα πληρωνόσουν. Συγγραφέα κ. Ν. Αν., αλλού να τα πεις αυτά και πες τα στις ψευδοσυνελεύσεις που κάνεις με αυτούς που έχουν τις ίδιες γνώσεις με σένα και αλληλο-ψηφίζεστε. Οι ανωτέρω είναι οι άνθρωποι αυτών που έβριζαν τους συμμάχους και της και ταυτόχρονα, είναι τώρα με αυτό΄θα, όπως λέγεται στην παιδεία, οι άνθρωποι που βοήθησαν με τους αντι-συμμάχους κ,κ, … στην παράνομη εκδίωξη, όσων είχαν προσόντα από το Πειραματικό και μετέτρεψαν – αντιεπιστημονικά – το Πειραματικό σε Πρότυπο, μαζί με την δήθεν υβριστή των συμμάχων κ. . Ν. Αν.,, συκοφαντώντας, απειλώντας και εξαναγκάζοντας τους εκπαιδευτικούς με προσόντα, για να φέρουν δικούς τους – αντί αμοιβής, όπως λέγεται – από την πλέμπα των ημι-αγραμμάτων των ψευδο- κομματικών υπογείων, είτε της από εδώ είτε από εκεί, όπως λέγεται. Κάποιοι δεν περιμένανε Συγγραφέα κ. Ν. Αν.,, να κάνει αυτά που έκανε, γιατί ενώ «είχε ράμματα για την γούνα του τον καλύπτανε ως «δήθεν φίλο συμμάχων τότε», όπως άφηνε ο ίδιος να εννοηθεί, τότε. Για να αλλοιώσουν το εκλογικό σώμα τοποθετούν, ακυρώνουν τοποθετήσεις, στέλνουν με λίγες ώρες τον ίδιο καθηγητή σε 4 σχολεία, υπόσχονται, τάζουν, εκβιάζουν οι τότε αντι-σύμμαχοι και απειλούν όλη μέρα τον κάθε φιλο-σύμμαχο, ψηφοφόρο των συνδικαλιστικών εκλογών, για να βγουν οι εκλογές στα μέτρα τους.
20. Πλέον, γελάει όλη κοινωνία με αυτούς τους τύπους και από την επιστημονική τους άγνοια. Ακόμα λόγω άγνοιας εμφανίζονται ως υποψήφιοι, γιατί δεν καταλαβαίνουν την διάκριση Πειραματικού και Προτύπου.!… Για το λόγο αυτό εκβιάζουν ελάχιστους γονείς και μαθητές βάσει σχεδίου να εμφανίζονται σε σχολεία, βάσει σχεδίου, σπιλώσουν όσους έχουν τα προσόντα, την γνώση και την θέληση και να τους διασύρουν για να δικαιολογήσουν την προσωπική τους άγνοια και ημι-αγραμματοσύνη. Όσο για αυτά που λένε κάθε τόσο στις δήθεν Συνελεύσεις, είναι το ίδιο κείμενο που τους έδωσαν από την παράταξη και το έχουν αποστηθίσει χρόνια τώρα, από όταν αντι-σύμμαχους, οι εκτός αν και τότε έπαιζαν το ρόλο του, που ξέρουν οι ίδιοι… από την χούντα και μετά και δήθεν βρίζουν τους δήηθεν αντιπάλους και ταυτόχρονα είναι αγκαλιά και το κείμενο που τους έδωσαν τοπαπαγαλίζουν, χωρίς να γνωρίζουν το επιστημονικό περιεχόμενο των λέξεων που χρησιμοποιούν κάτι σαν «συνδικαλιστικά ρομπότ» στην υπηρεσία της τσέπης τους και όχι των συμμάχων, της τρόικα, των μνημονίων, που υπηρετούν στην ουσία, ως δήθεν . ενάντιοι.
21. Με άλλα λόγια αν αύριο αλλάξει ο δυνάστης ή ο υπουργός, οι ίδιοι οι ψυδο-συνδικαλιστές θα τρέξουν αμέσως να αλλάξουν και θα είναι με το νέο αφεντικό και δεν ξαναγυρίσουν να χαιρετήσουν, ούτε στο δρόμο, το παλιό αφεντικό, όπως και τον παλιό υπουργό που δήθεν υπηρετούσαν και «ρουφιάνευαν» ότι οι άλλοι δεν ήταν μαζί του, ή ήταν γραφικοί κλπ..! Δείτε πόσοι πανεπιστημιακοί γίνανε από «τηλέφωνο» υπουργού και τώρα ούτε που τον ξέρουν, γιατί γλύφουν τον νέο υπουργό, στιγμιαία και αύριο και τον επόμενο!
22. Έτσι ζώντας οι τύποι αυτοί, της υπερκομματικής συμμορίας, επικράτησαν δια του «έρποντας, γλύφοντας, ραδιουργώντας, συκοφαντώντας και με τα κέρατά τους, που λέει ο λαός» να είναι στιγμιαία με την εκάστοτε εξουσία αλλά εσύ απλέ καθηγητή πάντα θα είσαι στην «απέξω, ακόμα και αν κέρδισε το κόμμα σου»! Αλλά οι σύμμαχοι τους ξέρουν και οι σύμμαχοι, αφού τους χρησιμοποιήσουν θα τους πετάξουν σύντομα.
23. Έχει πρόχειρα βρεθεί, ότι λόγω του μειωμενου ωραρίου των ανωτέρω συνδικαλιστών χρειαζόμαστε για κάθε τέσσερεις (4) συνδικαλιστές έναν (1) επιπλέον αναπληρωτή καθηγητή σε περίοδο – στημένης για τους φτωχούς – οικονομικής κρίσης.
24. Υπάρχουν βέβαια και σοβαροί Συνδικαλισές και σοβαροί Αιρετοί κλπ… αλλά είναι πλέον μειοψηφία… και δεν τολμούν να μιλήσουν, γιατί έχουν δάνεια και παιδάκια κλπ… Όπως δεν μίλησαν και στης «προκάτ» διώξεις εκπαιδευτικών, με αργίες, με ΕΔΕ κλπ… Παρατρεχάμενοι των περιφερειών και πολιτικών κέντρων, στήσανε πλασματικά αδικήματα για συναδέλφους και στο κόλπο βάζανε και άλλους ΜΕ ΤΟ ΑΝΤΊΤΗΜΟ ΜΗ ΜΙΛΑΣ ΕΣΥ ΚΑΙ ΘΑ ΑΠΟΚΑΤΑΣΑΘΕΊΣ. Στη συνέχεια άρχισαν οι απειλές κατά των μη αρεστών, οι ίντριγκες, οι στημένες καταγγελίες για να τους εκδιώξουν και να αλλάξουν τη σύνθεση του εκλογικού σώματος. Ακόμα και τώρα οι διωχθέντες αφού τοποθετήθηκαν σε κάποιο σχολείο τους «τσεκάρουν» συνέχεια, τους συκοφαντούν ακόμα μέσω τηλεφώνου, τους διασύρουν ακόμα και στους νέους μαθητές και ανάλογα τους ξανατοποθετούν και αλλού. Αυτά γίνανε και στα πειραματικά, που οι ημι-αγράμματοι τα κάνανε Πρότυπα, έδιωξαν, όσους είχαν πραγματικά προσόντα, έστησαν σκευωρίες, έδιωξαν φτωχούς μαθητές, απείλησαν γονείς, δεν έβλεπαν μια μειοψηφία παιδιών που υποσιτίζονταν, πήραν στα χέρια τους και το «κυλικείο» και όποιος αντιδρούσε εδιώκετο.
25. Θα έρθει, όμως και η σειρά σου, που δεν μίλησες όταν κατεδίωκαν με σκευωρίες τους νόμιμους και εγγράμματους, για να φέρουν με αντίτιμο τους κομματικούς δούλος των πολιτικών γραφείων, δηλ. τις αδελφές τους, για να πέσει το επίπεδο του σχολείου και να στραφούν οι μαθητές στην ιδιωτική εκπαίδευση.
26. Διευθυντές Εκπαίδευσης, Διευθυντές, Προϊστάμενοι κλπ… πρέπει, λέγεται από πολλούς, να ερευνηθούν για τις πράξεις τους, την επάρκειά τους και πρέπει να διδάσκουν σε σχολεία.
27. Ουδείς καθηγητής Πανεπιστημίου σταματάει την διδασκαλία αφού έγινε Καθηγητής. Μόνο ΕΔΩ γίνονται αυτά.
28. Αιτούμαστε ότι όσοι είχαν οργανική θέση στα Πειραματικά, αφού είχαν κριθεί βάσει προσόντων από το ΚΥΣΔΕ, να επιστρέψουν στις οργανικές τους θέσεις στα Πειραματικά, που είχαν πριν το 2011. Αυτό είναι διαρκές αίτημα των διωχθέντων.
29. Προτείνουμε οι ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ ΑΙΡΕΤΟΙ, να διδάσκουν τουλάχιστον δυο μέρες από έξι 6 ώρες, σε κοντινά στην υπηρεσία τους σχολεία, για να δίνουν και το παράδειγμα και στους άλλους, όπως οι κάτωθι:
30. Πρόεδρος, Μέλη ΔΣ συνδικαλιστών προτείνουμε να διδάσκουν από 14 ώρες την εβδομάδα
31. Είναι πλέον ώρα, ο κάθε εκπαιδευτικός να επιλέξει είτε να υποταγεί στις υπερκομματικές συμμορίες αποτελούμενες από μερικούς ημι-αγραμμάτους της δεξιάς του κέντρου και της αριστεράς, που συνασπίστηκαν μεταξύ τους, για να κλέψουν τις θέσεις, από τους έχοντες τα προσόντα είτε της αριστεράς, του κέντρου και της δεξιάς, είτε να πετάξουν έξω τους ανωτέρω.!
32. Καλούμε τα πολιτικά γραφεία όλων των κομμάτων, που εν αγνοία τους, συντηρούν τους «Γιακουμήδες», γιατί τα τηλέφωνα στο όνομα του Βουλευτή γίνονται εν αγνοία του και όταν απουσιάζει, να «μαζέψουν τους διάφορους Γιακουμήδες» που λυμαίνονται για την τσέπη τους την παιδεία, γιατί οι Γιακουμήδες δεν εργάζονται για κανένα κόμμα ή παράταξη, αλλά μόνο γα τον εαυτό τους, όπως η γνωστή κ. σοφός, κολλητή της «ασφάλειας» επί φοιτητικών χρόνων και κολλητή των δεξιών στο Πρότυπο, αλλά και Σοφός ΄ΛΕΓΕΤΑΙ μεταξύ των επτά της αρχαιότητας, του δήθεν αριστερού υπουργού – το που είδαν την «αριστερά» κανείς δεν το κατάλαβε έως τώρα – , αφού οι πιο πολλοί είναι απομεινάρια της χούντας και μεταμορφώθηκαν σε δήθεν δημοκρατικούς. Μάλιστα νομίζουν ότι τα Αρχαία Ελληνικά είναι συντηρητικό μάθημα. Τέτοια άγνοια! Όσο για τις μεθόδους διδασκαλίες εκεί να δείτε άγνοια!
33. «Κυρίες Κύριοι, τέρμα το «τσάμπα αραλίκι στο δήθεν όνομα του δήθεν συνδικαλισμού»….
34. Όποιος θέλει γνήσιο Συνδικαλισμό, πρώτα να εργαστεί, να κάθεται σχολείο 40 ώρες, – χωρίς κάθε μέρα δίωρες άδειες και μη τους ξανα-πετύχουν στο διπλανό εμπορικό κέντρο να πίνουν τον καφέ τους στο όνομα της δήθεν κομματική παράταξης, – και μετά να πουλάει ο καθένας το «παραμύθι των Μαυρογιαλούρου και κομματάρχη Γιακουμή».
35. Μπορείς και εσύ εκπαιδευτικέ να τους τιμωρήσεις. Στο λευκό ψηφοδέλτιο γράψε το όνομά σου, ή οτιδήποτε άλλο ή ακύρωσε το ψηφοδέλτιο που σου βάλανε στην τσέπη..
36. Δεν θέλουμε ψήφο για εμάς, αλλά μαύρισε τις «υπερκομματικές συμμορίες», που λυμαίνονται την παιδεία, για να περνάνε καλά εκατό πονηροί τύποι.
37. Το κόλπο των μελών των υπερκομματικών συμμοριών. Μη σπουδάζεις κάτι σε κανένα σοβαρό Πανεπιστήμιο, λένε μεταξύ τους. Άμα σπουδάσεις θα είσαι πλέον ανίκανος, για εμάς… Πολλοί πολιτικοί, πάσχουν από το σύνδρομο του Νάρκισσου. Πήγαινε σε ένα Βουλευτή, κάνε τον κλακαδόρο, γλύψε, «ρουφιάνεψε», ΜΠΕΣ ΣΤΟΝ ΚΥΚΛΟ ΜΕ ΤΙΣ ΜΙΖΕΣ ΣΟΥ ΛΕΝΕ και μια μέρα θα ανέβεις ψηλά και άσε τους άλλους να κάνουν ντοκτορά κλπ…
38. Ψήφισε όποιον άλλον εκτός από αυτούς, που είναι στις «υπερκομματικές συμμορίες» και σε κοροϊδεύουν ότι εργάζονται δήθεν για εσένα, ενώ εργάζονται μόνο για τον εαυτό τους!.
39. Σας πήρανε χαμπάρι …Θέλετε τους εκπαιδευτικούς δήθεν 40 ώρες στα σχολεία για να μην συμπαρασταθούν με την παρουσία τους στις κατασχέσεις σπιτιών των συνάδελφων τους!
40. Οι Τροϊκανοί και οι δανειστές, αφού τώρα σας μεταλλευτούν για να σταθεροποιηθούν, στην επόμενη φάση θα φέρουν δικούς τους ξένους εντελώς και καθηγητές και δασκάλους και υπουργούς και Πρωθυπουργούς σε στυλ ΄Οθωνα Βαυαρίας και εσάς θα σας πετάξουν έξω, γιατί ο Χίτλερ χρησιμοποιούσε τους προδότες, ρουφιάνους, που δεν προφέρουν ποτέ στο δημόσιο αντίθετα το διαλύουν για το προσωπικό τους στιγμιαίο όφελος και μόνο, αλλά μετά τους εκτελούσε, γιατί εκ του χαρακτήρα θα πρόδιδαν και τον ίδιον…
41. Η ελπίδα είστε Εσείς και όχι ο συνεχιστής του παλιού, ή ο γιός του μεγαλο-πολιτικού Πατέρα του ή ο συνεργάτης της ασφάλειας και της Τρόικας.
42. Οι σύμμαχοι βαρέθηκαν τους ίδιους θέλουν νέους έμπιστους συνεργάτες… λέγεται.
43. Η παιδεία σήμερα έχει αυτά τα προβλήματα και τα ιδιωτικά πανεπιστήμια με κανόνες των συμμάχων θα σαρώσουν τα κακώς κείμενα… και οι πανελλήνιες θα αλλάξουν…
44. Υπάρχει ελπίδα πραγματική και όχι «γιαλαντζί».
45. Τους Λαιστρυγόνες και τους Κύκλωπες παρακρατικούς ρουφιάνους, διεφθαρμένους, μη τους φοβάστε..
46. Οι σύμμαχοι θέλουν νέους έμπιστους σοβαρούς συνεργάτες, λέγεται…
47. Αντισταθείτε.

Με τιμή,

Αθήνα, 20-12-2017

Δρ Κουτσούκος Αναστάσιος

Διδάκτωρ Πανεπιστημίου της Σορβόννης.

Ανεξάρτητος ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΗΣ
ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΚΙΝΗΣΗ «ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ
||Φίλος Συμμάχων και Ανεξάρτητης κίνησης «αντι-ρουφιάνων»

spot_img

Τώρα ζωντανά! Web Radio από το Ελληνικό Φαινόμενο!

 

 

Τελευταία νέα

Ο Νίκος Βάνης σας εύχεται Χρονιά Πολλά και Κάλο Πάσχα και καλή Ανάσταση.

Το Πάσχα (Πασκαλιά, Λαμπρή, Λαμπροφόρα, Καλολόγος) στολίζεται η εκκλησία με κορδέλες και δεντρολίβανο. Αυτά έκαναν το Χριστός Ανέστη,και αβγά κόκκινα Κεριά, λαμπάδες, φως της Ανάστασης.. Το Πάσχα (Πασκαλιά, Λαμπρή, Λαμπροφόρα, Καλολόγος) στολίζεται η εκκλησία με κορδέλες και δεντρολίβανο. Οι πιστοί παλιότερα...

Μεγάλο Σάββατο Πορεία προς το θείο πάθος.

Τω Αγίω και Μεγάλω Σαββάτω, την θεόσωμον Ταφήν, και την εις Άδου Κάθοδον του Κυρίου και Σωτήρος ημών Ιησού Χριστού εορτάζομεν δι’ ών της φθοράς το ημέτερον γένος ανακληθέν, προς αιωνίαν ζωήν μεταβέβηκε». Tο απόγευμα της Μεγάλης Παρασκευής, αφότου εξέπνευσε...

Η Μεγάλη Πέμπτη σύμφωνα με την Ορθόδοξη Εκκλησία αφιερώνεται στην ανάμνηση τεσσάρων γεγονότων τα οποία περιγράφονται στα Ευαγγέλια.

Η Μεγάλη Πέμπτη σύμφωνα με την Ορθόδοξη Εκκλησία αφιερώνεται στην ανάμνηση τεσσάρων γεγονότων τα οποία περιγράφονται στα Ευαγγέλια και τα οποία συνέβησαν σύμφωνα με τις ευαγγελικές αναφορές λίγο πριν τη Σταύρωση: Ο Μυστικός Δείπνος, το ιερό δείπνο του Ιησού...