Η Ελλάδα ”σκίζει”: Τα αεροπλανοφόρα της έτοιμα να σώσουν ‘Ελληνες σε οποιοδήποτε σημείο του πλανήτη
Σαν ”κεραυνός” έπεσε στην συνεδρίαση -16 Οκτ. ’14- της Επιτροπής Απόδημου Ελληνισμού της Βουλής (ναι, υπάρχει και τέτοια) η βαρυσήμαντη δήλωση του υφυπουργού Εξωτερικών αρμόδιου γιά Απόδημο Ελληνισμό (ναι, υπάρχει και τέτοιος) Κυριάκου Γεροντόπουλου, όπως διαβάζουμε στις ειδήσεις:
«…Ο κ. Γεροντόπουλος, χωρίς να αποκαλύψει, όπως είπε, απόρρητα στοιχεία, διαβεβαίωσε την Επιτροπή ότι σε συνεργασία με συναρμόδια υπουργεία και υπηρεσίες, έχουν ληφθεί όλα τα απαραίτητα μέτρα ώστε, εάν χρειασθεί να εκκενωθούν ή να μεταφερθούν από οποιοδήποτε σημείο της Ουκρανίας ομογενείς προκειμένου να προστατευθούν. Τόνισε μάλιστα ότι ανάλογος ”μηχανισμός” έχει στηθεί και για οποιοδήποτε σημείο του κόσμου όπου υπάρχουν ελληνικής καταγωγής πολίτες…».
Το παράδοξο δεν είναι ότι η δήλωση θα κούφανε και τους ”κουφούς” βουλευτές της άχρηστης Επιτροπής, ούτε τα…”απόρρητα στοιχεία”. Είναι ότι δεν σηκώθηκε ένας να του πει: ”Σιγά ρε μεγάλε… Αυτά τα χαζά ακούει και ο Καλαματιανός πρέσβης στην Ουάσιγκτον και μιλά σε ομογενειακές εκδηλώσεις-φαγοπότια, γιά πρωθυπουργικά success stories και διαστημικό κέντρο Καλαμάτας”.
Διευκρινήσεις περί Σώρρα και…PhD Χρύσανθου
Επειδή αναφέρεται σε ΜΜΕ της Ελλάδας ότι ο ψευτο-”δισεκατομμυριούχος” Αρτέμης Σώρρας είναι ”ομογενής”, πληροφορούμε ότι είναι Πατρινός, δηλ. νομός Αχαίας, Ελλάδα και δεν έχει οποιαδήποτε σχέση με Ομογένεια ΗΠΑ…
Σε ότι αφορά τα περί ”διδακτορικού” του σύμβουλου του πρωθυπουργού και βουλευτή Επικρατείας, ΔΕΝ υπάρχει Πανεπιστήμιο στις ΗΠΑ που να πιστοποιεί ότι αυτός κατέχει PhD.
Γιατί τα ελληνικά προϊόντα δεν πρόκειται ποτέ να ”κατακτήσουν” την αγορά της Αμερικής
Το υπερκέρδος των μεσαζόντων Ελληνοαμερικανών, ανασταλτικός παράγοντας. Το γεγονός ότι δεν υπάρχουν στα αμερικάνικα υπερκαταστήματα (ούτε σε ένα) έστω το ελαιόλαδο και το κρασί, αποδεικνύει τη νοοτροπία ”αρπαχτής” και την έλλειψη θέλησης γιά αύξηση των εξαγωγών και πωλήσεων στις ΗΠΑ αναγνωρίσιμων και καθιερωμένων ελληνικών προϊόντων.
Παραπλανητικές και ΨΕΥΔΕΙΣ εκθέσεις των Εμπορικών Ακόλουθων γιά τα εισαγώμενα στις ΗΠΑ ελληνικά προϊόντα, δείχνουν και την έλλειψη σοβαρότητας…
Η περίπτωση της Χιλής, που με αριθμητικά ολιγότερους διπλωμάτες-εμπορικούς Ακόλουθους, κατάφερε να καθιερώσει τα βασικά της προϊόντα (λάδι, κρασί) και στα υπερκαταστήματα (Super Markets) των ΗΠΑ.
πηγή:kalami.net