Σάββατο, 19 Απριλίου, 2025
ΑρχικήΡεπορτάζΤο πιο ακριβό...

Το πιο ακριβό οδικό δίκτυο είναι αυτό της Θεσσαλονίκης – Αθηνών

Το Εθνικό οδικό δίκτυο Θεσσαλονίκης – Αθηνών είναι το πιο παλιό στην ιστορία των οδικών δικτύων της Ελλάδας. Κατασκευάστηκε την εποχή της Χούντας την δεκαετία του ΄70, και ακόμα εν έτει 2010 δεν έχει ολοκληρωθεί.

Ωστόσο με τους 8 συνολικούς σταθμούς των διοδίων μαζεύει δις Ευρώ κάθε χρόνο από τους οδηγούς των οχημάτων πάσης κατηγορίας, για ένα δίκτυο που στη κυριολεξία έχει καταντήσει κατσικόδρομος, και σε καμιά περίπτωση δεν μοιάζει, με έναν σύγχρονο αυτοκινητόδρομο, που να τηρεί τις Ευρωπαϊκές προδιαγραφές.

 

Το Εθνικό δίκτυο Θεσσαλονίκης – Αθηνών είναι γεμάτο τραμπάλες, και κάκιστη ποιότητα από άσφαλτο. Ουσιαστικά το συντηρούν, δεν έχουν φτιάξει ένα καινούργιο. Πράγμα το οποίο δεν ελέγχεται ποτέ από τα αρμόδια υπουργεία, τόσο η ποιότητα του δρόμου, όσο και ο κατασκευαστής του έργου.

Την εποχή της Χούντα την Εθνική οδό Θεσσαλονίκης – Αθηνών η κατασκευή ξεκίνησε η ΜΟΜΑ (του Στρατού), η οποία μετρούσε με την μεζούρα πόντο – πόντο το πάχος της ασφάλτου, αλλά και την περιεκτικότητα της πίσσας.

Το όλο έργο κόστισε τότε 80.000 δραχμές το χιλιόμετρο. Σήμερα το ένα χιλιόμετρο κοστίζει κοντά στο 1.000.000 Ευρώ, με την φτωχή σε πάχος ποιότητα ασφαλτοτάπητα 3Α

Το εξωφρενικό είναι πως οι τελευταίες κυβερνήσεις ΠΑΣΟΚ – ΝΔ το εθνικό δίκτυο Θεσσαλονίκης – Αθηνών το παραχώρησαν σε πολυεθνικές εταιρείες, για να εισπράξουν σήμερα από  αυτόν  τον κατσικόδρομο τεράστια ποσά από τα 8 διόδια (μέχρι στιγμής), αντίτιμο του εισιτηρίου που ακριβαίνει  μέρα με την μέρα επικίνδυνα.

Όπως έγινε πρόσφατα με τα διόδια των Μαλγάρων που αυξήθηκαν πάνω από 40%, από 2 Ευρώ, πήγαν στα 2,80 Ευρώ, για τα οχήματα, και ούτω καθ΄ εξής, για όλες τις άλλες κατηγορίες των οχημάτων.

Τα διόδια των Μαλγάρων, ανήκουν στον κύριο Θεοχαράκη, ο οποίος έχε την αντιπροσωπεία της Nissan, κάποτε είχε και εργοστάσιο στο Βόλο συναρμολόγησης των αυτοκινήτων της Nissan, το οποίο με την πρώτη ευκαιρία το έκλεισε για να το μεταφέρει στο Καζακστάν, όπου και λειτουργεί .

Τα διόδια Κατερίνης – Λάρισας ανήκουν σε πολυεθνικές της  Γερμανίας Huffing (Βλέπε αεροδρόμιο Σπάτων) και σε Ελληνικών συμφερόντων του Γ. Μπόμπολα.

Τα διόδια Λάρισας – Λαμίας ανήκουν σε πολυεθνική Γάλλων και Ελλήνων του ομίλου Δ. Μελισσανίδη.

Τα διόδια Λαμίας – Αθηνών ανήκουν επίσημα σε πολυεθνική Ελλήνων, Αμερικανών και Γερμανών. Ωστόσο ανεπίσημα από πίσω τους βρίσκονται Έλληνες εφοπλιστές και κάποια πολιτικά τζάκια με Off Shore εταιρείες.

Όλοι αυτοί μαζί εισπράττουν ουσιαστικά αυθαίρετα δις Ευρώ για ένα ακατάλληλο ημιτελές εθνικό οδικό δίκτυο, που φημίζει κατσικόδρομο, με την επιβολή πανάκριβων διοδίων από την Ανώνυμη Εταιρεία Διαχείρισης και Εκμετάλλευσης Ελληνικών Αυτοκινητοδρόμων με διακριτικό τίτλο « ΤΕΟ Α.Ε. ».

Ενώ στην Ελβετία με Εθνικό δίκτυο κάτσε καλά ( που εμείς ούτε στα όνειρα μας δεν θα δούμε τέτοια δίκτυα), η εταιρεία κατασκευής και εκμετάλλευσης αυτοκινητοδρόμων προσφέρει για τους οδηγούς κάρτα διοδίων στην τιμή των 31 Ευρώ απεριορίστων διαδρομών και ισχύει για όλο το χρόνο.

Μιλάμε για καραμπινάτη παρανομία, στο να εισπράττουν τέλη διοδίων για έναν δρόμο που έχει φτιαχτεί από την εποχή της Χούντας, και ανήκει στον Ελληνικό λαό και όχι στις πολυεθνικές εισπρακτικές εταιρείες.

Βάσει του συντάγματος οι πολιτικοί που υπέγραψαν τις συμβάσεις παραχώρησης του Ελληνικού εδάφους σε ξένες κερδοσκοπικές πολυεθνικές εταιρείες, θεωρούνται προδότες, και θα έπρεπε να δικαστούν για εσχάτη προδοσία.

Μια πράξη για την οποία τα παλαιότερα χρόνια θα τους είχαν κρεμάσει στην  πλατεία Συντάγματος, ενώ την εποχή που ζούμε οι δικαστές τους αθωώνουν.

Πολύ καλά κάνουν κάποιοι σύλλογοι, κάποιοι οργανισμοί – κινήματα,  και καταλαμβάνουν τα διοδία, προσπαθώντας να δημιουργήσουν την ελεύθερη διέλευση των οχημάτων, έστω  για μία ώρα,για  μία ημέρα, ο αγώνας τους είναι ιερός.

Περνώντας από τα 8 σημεία των διοδίων στην Εθνική οδό Θεσσαλονίκης – Αθηνών ο κόσμος αγανακτισμένος φώναζε στους υπαλλήλους, “κλέφτες, απατεώνες”, οι δε υπάλληλοι εάν και δεν φταίνε σε τίποτα, την δουλειά τους κάνουν, δεν ήξεραν που να κρυφτούν μ΄ όλα αυτά που άκουγαν από τους αγανακτισμένους οδηγούς.

Οι δρόμοι ανήκουν στους Έλληνες και όχι στις πολυεθνικές, ανοίξτε τις μπάρες !!!!!!

spot_img

Τώρα ζωντανά! Web Radio από το Ελληνικό Φαινόμενο!

 

 

Τελευταία νέα

Φ. Κρίστοφερ: ‘Εσωσε την ελληνική παρέλαση (Νέα Υόρκη)

Το ''ΚΑΛΑΜΙ'' σπάνια λέγει / γράφει τον καλό λόγο γιά παράγοντες (ή Οργανισμούς) Ομογένειας ΗΠΑ, επειδή ΔΕΝ πάμε καλά. Αλλά, όταν Ελληνοαμερικανοί αξίζουν το ''μπράβο'' εξαιτίας πράξεών τους και προσφοράς, αυτό πρέπει να λέγεται, δίκαια. Και οφείλουμε τώρα να το...

Το Μεγάλο Σάββατο το πρωί στολίζουν το ναό με κλαδιά δάφνης.

Το Μεγάλο Σάββατο το πρωί στολίζουν το ναό με κλαδιά δάφνης και γεμίζουν ένα πανέρι με δαφνόφυλλα. Ο ιερέας λέγοντας το «Ανάστα ο Θεός» σκορπά τα δαφνόφυλλα, ενώ οι πιστοί χτυπούν  τα  πόδια τους στο στασίδι, χτυπούν τις  καμπάνες, ...

Μεγάλη Παρασκευή Την ημέρα αυτή γίνεται η κορύφωση του Θείου Δράματος, Ἡ ζωή ἐν τάφῳ

Η Μεγάλη Παρασκευή Την ημέρα αυτή γίνεται η κορύφωση του Θείου Δράματος https://youtu.be/cQJRvRbrKNU

FORUM ΔΕΛΦΩΝ: “ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΠΛΥΝΤΗΡΙΟ ΕΘΝΟΜΗΔΕΝΙΣΜΟΥ”, ΟΠΩΣ ΛΕΜΕ FORUM DAVOS ΚΑΙ ΛΕΣΧΗ BILDERBERG

“Τι γυρεύει η αλεπού (Πάιατ) στο παζάρι” …για άλλη μια φορά; Του Παναγιώτη Αποστόλου Πολιτικού αναλυτή – αρθρογράφου egerssi@otenet.gr www.egerssi.gr Η Λέσχη Μπίλντερμπεργκ ή Ομάδα Μπίλντερμπεργκ, είναι μια ανεπίσημη ετήσια διάσκεψη 130 περίπου ατόμων, οι περισσότεροι εκ των οποίων είναι άτομα επιρροής στους τομείς της πολιτικής, των...