Έρευνα-ρεπορτάζ – ο δημοσιογράφος Νίκος Βάνης…
Το Μετρό Θεσσαλονίκης που έχει εγκαταλειφθεί και δεν γίνεται τίποτα σήμερα του 2022..
Το Μετρό Θεσσαλονίκης το μεγαλύτερο σκάνδαλο της Μεταπολίτευσης μιλάμε για τρία χιλιόμετρα, που ξεκίνησε το 1986 επί δημαρχίας Σωτήρη Κούβελα και έχουν πέραση 16 πρωθυπουργοί..
Για την κατασκευή της βασική γραμμής του μετρό 9,6 χλμ. με 13 σταθμούς και αμαξοστάσιο στην Πυλαία η δημοπράτηση, έγινε το 2006 με οριστικό ανάδοχο την κοινοπραξία ΑΕΓΕΚ IMPREGILO-ANSALDO T.S.F.-SELI-ANSALDOBREDA με φορέα κατασκευής την ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε. και προϋπολογισμό 1,052 δισ. €.
Στις 7 Απριλίου 2006 υπεγράφη η σύμβαση και οι εργασίες κατασκευής ξεκίνησαν τον Ιούνιο του ίδιου χρόνου υπολογιζόταν αρχικά στα 6,5 χρόνια με ολοκλήρωση του έργου τον Οκτώβριο του 2012.
Τον Νοέμβριο του 2011 με δελτίο Τύπου του Υπουργείου Υποδομών, μετετέθη η ολοκλήρωση των εργασιών για το 2015.
Τον Ιούνιο του 2012 ανακοινώθηκε η παράταση της παράδοσης του έργου στον συμβατικό χρόνο ολοκλήρωσης του έργου τον Νοέμβριο του 2016.
Η παράταση της παράδοσης του έργου στον συμβατικό χρόνο ολοκλήρωσης του έργου τον 2016 τον συμβατικό χρόνο ολοκλήρωσης του έργου 2018 που δεν τελείωσε έρχεται το Υπουργείου Υποδομών, να μετεφέρθη η ολοκλήρωση των εργασιών για το 2023 και το Υπουργείου Υποδομών αναφέρει για το 2024 η κυβέρνησης που έρχονται και φεύγουν κοροϊδεύουν τους Θεσσαλονικιούς και την Βόρεια Ελλάδα
Το σχέδιο περιελάμβανε την χάραξη του υπόγειου σιδηροδρόμου κάτω από το οδόστρωμα της Εγνατίας, στο τμήμα μεταξύ της Καυταντζόγλου και Πλατείας Δημοκρατίας που δεν υπάρχει καμία δραστηριότητα από την εταιρεία ΑΚΤΩΡ.
Τους δυο Μετροπόντικες τους χάρισαν ΑΚΤΩΡ που η άξια τους ξεπερνάει τα 2,000,000,000 ευρώ το μετρό Θεσσαλονίκης το χρηματοδοτεί η ευρωπαϊκή τράπεζα η δυο Μετροπόντικες έγιναν περιουσιακό στοιχείο της ΑΚΤΩΡ τόσο απλά και δεν Παρενέβη ο εισαγγελέας!!!!!!
Το φωτογραφικό ρεπορτάζ τα λέει όλα…..