Πέμπτη, 21 Νοεμβρίου, 2024

Το Μετρό…

metro2.bmp…ξεκίνησε δουλειά στην Θεσσαλονίκη !!!!!! ΥΠΕΧΩΔΕ Με αυτό το σλόγκαν (δεν είναι πρωταπριλιάτικο), σε κίρινο φόντοι, με τεράστια γράμματα ώστε να βγάζουν μάτι, γέμισαν με αφίσες σε κεντρικό σημείο της πόλης. Έλεγα και ξαναέλεγα περπατώντας πολλές βραδιές ,αν ποτέ ξεκινήσουν μεγάλα έργα στην πόλη μας, όπως το Μετρό, Υποθαλάσσια αρτηρία, Αεροδρόμιο, Εγνατία οδός και η κάθετος.

Μπορεί η αφίσα του Μετρό να βγάζει μάτι, αλλά μηχανήματα δεν είδαμε μέχρι σήμερα κα πάλι αναρωτήθηκα ,έδωσε, ή δεν έδωσε εντολή ο Πρωθυπουργός να ξεκινήσουν τα έργα;;; Ώσπου ένα (μόλης χθες) πρωί είδα ξηλωμένα δένδρα επί της οδού Μοναστηρίου, κα την γύρω περιοχή, τις κίτρινες αφίσες, με το σλόγκαν ?Το Μετρό ξεκίνησε δουλειά στην Θεσσαλονίκη?. Έλα όμως που δεν είδα ακόμα τον μετροπόντικα να τρυπά και να χώνεται βαθιά στην γη. Μέχρι που περνά από την σκέψη μου μήπως κάποιο αόρατο χέρι, βάζει φρένο στις υποδομές;;;

Π.χ Αεροδρόμιο: Ενώ όλα είναι έτοιμα (σχέδια ? κονδύλια ? κτλπ) για την επέκταση του, ξαφνικά κόβονται οι πολλές πτήσεις, τότε προς τι η ανάπτυξη και η προέκταση του αεροδρομίου, όταν το βασικό και αυτονόητο θα λείπει, όπως οι πτήσεις. Κάτι δεν κολλά σ΄ όλο αυτό το σκηνικό.

Π.χ Λιμάνι: Σχεδιάστηκε η ανάπτυξη του για να γίνει το μεγαλύτερο λιμάνι των Βαλκανίων. Θα υπάρξει ακτοπλοϊκή σύνδεση με όλα τα νησιά του Αιγαίου και τα Μεσογειακά λιμάνια. Ξαφνικά και εδώ μπαίνει ένα αόρατο χέρι και κόβει τις ήδη υπάρχουσες ακτοπλοϊκές γραμμές, αντί να τις αυξήσει.

Π.χ Υποθαλάσσια αρτηρία : Απλώς το ακούσαμε, δεν είδαμε ούτε μακέτες, ούτε σοβαρή μελέτη, ούτε ακούστηκαν κονδύλια, ούτε ανάδοχοι. Εδώ και τόσα χρόνια δεν αξιοποιήθηκε το πάνω μέρος, όπως ακτοπλοϊκή σύνδεση με τις απέναντι ακτές, Επανομή, Περαία, Αγία Τριάδα, Μηχανιώνα, πόσο μάλλον να αξιοποιηθούν τα 6 χιλιόμετρα του κάτω μέρους της. Αστεία πράγματα μας φαίνονται

π.χ Εγνατία οδός: άσπρισαν τα μαλλιά μας να την δούμε επιτέλους τελειωμένη. Επί κυβερνήσεως Σημίτη μας διαβεβαίωναν ότι το έργο από την Ηγουμενίστα ως τον Έβρο θα ήταν έτοιμη ως το 2006, τα κονδύλια υπήρχαν, αλλά και εδώ κάποιο αόρατο χέρι μετέφερε τα χρήματα για τα έργα των Ολυμπιακών Αγώνων της Αθήνας, με αποτέλεσμα το έργο ακόμα να βρίσκεται στην μέση. Θα χρειαστούν πολλά χρονάκια για να την δούμε ολοκληρωμένη.

Μ΄ αυτές τις απαράδεκτες καθυστερήσεις η γειτονική χώρα ξεκίνησε την δική της Παραεγνατία που θα βγαίνει στο Δυρράχιο της Αλβανία, καθώς έχουν έτοιμα και τα κονδύλια από την Αμερικανική Τράπεζα επενδύσεων.

Οι σχεδιασμοί για τα μεγάλα έργα της Μακεδονίας ? Θράκης πάνε πολύ καλά, μπήκαν και οι πρώτες αφίσες ενημέρωσης, όπως το Μετρό. Το ερώτημα όμως εξακολουθεί να μας βασανίζει., <.. θα δούμε,... αν θα δούμε... και πότε....> τις μηχανές να δουλεύουν στο βάθος του τούνελ. Όπως επίσης αν ο σημερινός Μακεδόνας Πρωθυπουργός μπορεί να ξεπεράσει τον αείμνηστο θείο του Κωνσταντίνο Καραμανλή, ο οποίος έδινε εντολή μαζί και τα κονδύλια στον τότε Υπουργό Μακεδονίας ? Θράκης κύριο Μάρτη για έργα στην Μακεδονία;;;;

Εντός της εβδομάδος θα γίνουν και τα εγκαίνια της ΔΕΘ, με την ομιλία του Πρωθυπουργού και στην γωνία θα είναι στημένοι οι χιλιάδες άνεργοι απολυμένοι και άλλοι τόσοι δυσαρεστημένοι. Η Θεσσαλονίκη δεν περιμένει να ακούσει τίποτα καινούργιο, αφού έργα δεν θα μπορέσει να δει ούτε με τα κιάλια. Άλλωστε αυτό που σκέπτεται είναι η γνωστή ταλαιπωρία που θα υποστεί με το κομφούζιο που θα επικρατήσει στο κυκλοφοριακό.

Μετά την λήξη της ΔΕΘ πάλι θα μείνει εκεί που είναι τόσα χρόνια στην απομόνωση, χωρίς εργοστάσια, βιοτεχνίες, καταστήματα (κλείνουν το ένα πίσω από το άλλο) χωρίς μεταφορικά, αεροπλάνα και βαπόρια. Η ΔΕΘ είναι μια καλή ευκαιρία για τους κυβερνητικούς, τους τοπικούς άρχοντες, τα επιτελεία και των παρατρεχάμενων, να προβληθούν και να καλοπεράσουν με τις δεξιώσεις, τραπεζώματα, που εκείνες τις ημέρες θα είναι σε μπόλικη δόση.

Ο λαός όπως πάντα για όλα θα μείνει με την όρεξη !!!!!!!!

spot_img

Τώρα ζωντανά! Web Radio από το Ελληνικό Φαινόμενο!

 

 

Τελευταία νέα

“ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΝΟΙΞΗ” – Όλοι οι Έλληνες μαζί με Αντώνη Σαμαρά και Κώστα Καραμανλή για την αναγέννηση της Ελλάδας.

Από το 2021 ( είχαμε καλέσει δημόσια Σαμαρά και Καραμανλή να ρίξουν τον Μητσοτάκη, απαλλάσοντας την χώρα από τον "χώρο" των "woke" και της ερμαφρόδιτης πολιτικής στα ζωτικά εθνικά μας θέματα, ενώ το 2023 καλέσαμε στο "Ολοι Μαζί", σε...

Σε βάθος χρόνου δημιουργούνται σοβαρά ζητήματα σχετικά με τη ρύπανση Αλιάκμονα.

Σε βάθος χρόνου δημιουργούνται σοβαρά ζητήματα σχετικά με τη ρύπανση Αλιάκμονα των υδάτινων πόρων και την ποιότητα του πόσιμου νερού Αλιάκμονα, από τα τέσσερα σημεία του ποταμού Αλιάκμονα από Καστοριά Κοζάνη Γρεβενά Βέροια – Θεσσαλονίκη από τα τέσσερα σημεία...

Το σήμα του Μετρό που δεν εχει αξία ούτε 50 ευρώ!!

Το Σήμα Μετρό που δεν εχει αξία ούτε 50 ευρώ αυτά δεν έχουν γινεί ούτε σε ένα κράτος μπανανιά ΚΑΙ ΟΧΙ  βέβαια από 30.000 ζεστά ευρώ στο ταμείο μιας συγκεκριμένης εταιρείας. Ο λογότυπος του Μετρό Θεσσαλονίκης είναι μια υπόθεση που έχει...