ΤΟ ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΣ ΜΑΣ ΕΠΕΣΕ ΣΕ ΕΝΕΔΡΑ ΘΑΝΑΤΟΥ!!!
Το μόνο λογικό σενάριο είναι τα κατωτέρω:
Α. Αν υπήρξε μηχανική βλάβη στο αεροσκάφος,ο Σμηναγός μας έπρεπε να ενημερώσει τη βάση με τον ασύρματο στη σχετική συχνότητα επικοινωνίας.
Β. Αν είχε απώλεια στήριξης, πάλι θα έπρεπε να εκπέμψει SOS, πριν καταπέσει, αφού σταδιακά θα έχανε ύψος με όλες τις προβλεπόμενες διαδικασίες σ΄αυτή την περίσταση.
Γ. Αν υπήρξε αμετάκλητη βλάβη στο κόκπιτ ή φωτιά στο αεροσκάφος, έπρεπε την ώρα που τράβαγε το μοχλό Eject, απελευθερώνοντας την καλύπτρα εκτίναξης, να ενημερώσει και να πέσει με αλεξίπτωτο.
Ο καιρός ήταν αίθριος και η ομάδα του που ακολουθούσε, θα έβλεπε το αλεξίπτωτο. Σε περίπτωση καπνού ή ανάφλεξης, θα έβλεπε το ζευγάρι του και θα τον είχε ενημερώσει από την ενδοεπικοινωνία!!!
Δεν συνέβη τίποτε από όλα αυτά όμως! Ο θάνατος τον βρήκε ακαριαία στο πηδάλιο πριν προλάβει καν να ανασάνει. Αυτό λέγεται “κατάρριψη αεροσκάφους” από μη αναγνωρίσιμο πύραυλο,(πιθανά από υποβρύχιο που αναδύθηκε ξαφνικά, χτύπησε το αεροσκάφος και καταδύθηκε), εκεί που αμέριμνος και χαλαρός γυρνούσε στη βάση του.
Φυσικά και οι ευθύνες είναι βαρύτατες, για το πώς μπήκε το υποβρύχιο στα χωρικά μας ύδατα, χτύπησε ύπουλα και ξαναβγήκε! Αλλά αυτό δεν κάνουν; Μπάτε σκύλοι αλέστε εδώ και μήνες;
Αυτό λέει η ΛΟΓΙΚΉ και οι ψεύτες μπορούν να λένε το κοντό και το μακρύ τους. Κατά τη δική μου άποψη, το πιθανότερο είναι να χτυπήθηκε από υποβρύχιο. Σε διαφορετική περίπτωση οτιδήποτε άλλο αεροσκάφος, ο πιλότος μας θα το είχε στείλει στον βυθό της θάλασσάς μας.
Ας πάψουν λοιπόν οι Τσιπροκαμένοι να υποτιμούν τη νοημοσύνη μας.
Δημήτριος Μαντές