Ο Νίκος Μακρόπουλος την Πέμπτη, 10 Ιουνίου 2010 πέρασε μιά «Δύσκολη νύχτα» ,καθώς ενώ ήταν να πραγματοποιηθεί η πρεμιέρα του στο νυχτερινό κέντρο “Grande” (παλαιό Show Center), εντελή ανεβλήθη, διότι τα ρεζερβέ ήταν μόνο 140 άτομα.
Στην παραλιακή των Αθηνών στην σειρά λειτουργούν τέσσερα νυχτερινά κέντρα, όπου ακόμα και το “Ρωμαίο”, παρουσιάζει μεγάλη κάμψη, από πλευράς προσέλευσης κόσμου, μάλιστα με τρεις φιρμάτους καλλιτέχνες στο σχήμα, ωστόσο ο καθένας τους δεν μπορεί να φέρει, ούτε από 15 παρέες σε καθημερινή βάση.
Και αυτό οφείλεται καθαρά στο ότι στα χρόνια της κορυφής τους, αντί να φρόντισαν να συντηρούν την εικόνα τους , ώστε σήμερα που έσφιξαν τα λουριά και στην διασκέδαση, να έχουν τον κοινό μαζί τους,όμως ,φρόντισαν επιμελώς, τα καλάμια τους .
Ακόμα και το νυχτερινό κέντρο “Ποσειδώνιο”, τις ημέρες Τετάρτη και Πέμπτη έχει κάμψη, παρ΄ ότι ο καλλιτέχνης που ηγείται του σχήματος, είναι φορμαρισμένος. Αυτά όμως δυστυχώς δεν μετρούν στο κόσμο, αλλά η απλότητα και περιποίηση.
Και στο νυχτερινό κέντρο “Θέα” στο οποίο εμφανίζεται ο Νίκος Οικονομόπουλος, παρατηρείται η ανάλογη κάμψη, τι και αν έχει ο καλλιτέχνης στο ενεργητικό του σημαντικούς δίσκους, και με αρκετά σουξέ.
Στον καινούργιο χώρο διασκέδασης ,στο νυχτερινό κέντρο “Άκρο” o Γιάννης Πλούταρχος ένας εκ των πιο σημαντικών καλλιτεχνών, ενώ ξεκίνησε τριήμερα, σήμερα δουλεύει διήμερα.
Κάποιοι, εύλογα θα αναρωτιούνται. Τι να φταίει;;
Κατά τη ταπεινή μου γνώμη, τρεις είναι οι λόγοι που συντρέχουν:
Πρώτον, κάποια εκ των παραπάνω νυχτερινών κέντρων δεν έχουν το ανάλογο σέρβις.
Δεύτερον, σε ορισμένα κέντρα οι καλλιτέχνες του σχήματος δεν έχουν καλούς δίσκους, ενώ οι ίδιοι νομίζουν το αντίθετο, και εφησυχάζουν, με αποτέλεσμα στα προγράμματα τους να ακούγονται τα νέα τους τραγούδια που όμως ο κόσμος δεν τα γουστάρει, δεν τα κάνει κέφι. Με άλλα λόγια, οι δισκογραφικές τους δουλειές είναι του τύπου φαστ – φουντ.
Τρίτον και κυριοτέρον, η διαφήμιση γενικώς είναι ελλιπής, έχουν μείνει στην παραδοσιακή με τα ταμπλό στους δρόμους, που εδώ και χρόνια έχει σβήσει, λόγο του διαδικτύου (Internet) όπου πλέον καταφεύγουν οι λάτρες (και όχι μόνο) της διασκέδασης .
Αυτή η ζοφερή εικόνα είναι, αμή τι άλλο απογοητευτική! Εν όψιν και την χειμερινή περίοδο, θα συνιστούσα στους επιχειρηματίες νυχτερινών κέντρων Αθηνών και της Θεσσαλονίκης, να αλλάξουν ρότα, εάν θέλουν να είναι μπροστά, καθώς ο χειμώνας προβλέπεται να είναι πολύ σκληρός, και αναμφίβολα, θα ξεχωρίσει το σιτάρι από τα σκύβαλα.
.