Πέμπτη, 17 Ιουλίου, 2025
ΑρχικήΜΜΕΤη διαφήμισή σου...

Τη διαφήμισή σου και την υπογραφή σου πρέπει να προσέχεις που τη βάζεις

ο Big Brother και το παραμύθι περί “brand safety”

Τη διαφήμισή σου και την υπογραφή σου πρέπει να προσέχεις που τη βάζεις

Μετά το σάλο που προκάλεσε η εμετική φράση του –πρώην- παίχτη του Big Brother περί βιασμού, ο ένας μετά τον άλλο, οι χορηγοί της εκπομπής σπεύδουν να κρατήσουν αποστάσεις, διακόπτοντας την εμπορική τους συνεργασία..

Ταυτόχρονα, οι μεγάλες διαφημιστικές τις τελευταίες ώρες λαμβάνουν e-mail από εταιρείες που δεν θέλουν να προβάλλονται τα σποτ τους στα διαλείμματα της εκπομπής.

Έστω και αργά, οι εταιρείες καταλαβαίνουν το λάθος τους και σπεύδουν πανικόβλητες να αποτραβηχθούν, ώστε να μην συνδέσουν το όνομά τους με την εκπομπή. Είναι το λεγόμενο “brand safety” με βάση το οποίο οι επιχειρήσεις θέλουν να συνδέουν το όνομά τους και να προβάλλουν τα μηνύματά τους μόνο σε «ασφαλές» για αυτές περιβάλλον.

Σωστό και κατανοητό, με έναν μεγάλο αστερίσκο. Όταν έβλεπαν την παρουσίαση της εκπομπής, τη λογική της κλειδαρότρυπας αλλά και τους παίκτες που συμμετέχουν, εκεί δεν υπολόγισαν το brand safety;

Ή, προκειμένου να εξασφαλίσουν λίγα GRP’s παραπάνω, έσπευσαν μαζικά να αγοράσουν διαφημιστικό χρόνο, δίνοντας έτσι τροφή σε ό,τι πιο trash και επικίνδυνο έχει προβληθεί στην τηλεόραση τα τελευταία χρόνια;

Θα μου πεις, είναι η πρώτη φορά που γίνεται; Δεν βλέπεις να κατακλύζονται από διαφημίσεις ιστοσελίδες που δημοσιεύουν κατά κόρον fake news, ή -ενώ διατείνονται πως είναι σοβαρές ενημερωτικές και οικονομικές- προβάλλουν ό,τι πιο clickbait υπάρχει, μόνο και μόνο για να αυξήσουν την επισκεψιμότητά τους;

Και βέβαια, οι επιχειρήσεις και οι διαφημιστικές τις τροφοδοτούν με καμπάνιες και έσοδα, μόνο και μόνο για να γράψουν μερικές σελιδοεμφανίσεις και κάποια click παραπάνω, αδιαφορώντας για το περιβάλλον στο οποίο προβάλλονται τα προϊόντα και οι υπηρεσίες τους.

Δεν γνωρίζουν άραγε ότι έτσι δημιουργούν έναν φαύλο κύκλο, εκφυλίζοντας το περιεχόμενο, την ενημέρωση και τη δημοσιογραφία;

Μια και στο τέλος της ημέρας το να πληρώνεις σωστά τον κόσμο σου για να κάνει ρεπορτάζ δεν είναι βιώσιμο, όταν ο ανταγωνισμός σου επιβραβεύεται για το copy/paste και τη δημοσιογραφία της κλειδαρότρυπας.

Όταν τα τελευταία χρόνια οι επιχειρήσεις –και δυστυχώς και το κράτος μέσω της λίστας Πέτσα- επιβραβεύουν σταθερά αυτές τις πρακτικές, τρέφουν το φίδι που κάποια στιγμή θα τους δαγκώσει. Έτυχε να είναι το Big Brother και να πάρει δημοσιότητα.

Πέρα από αυτό όμως, αν ψάξεις έστω και ελάχιστα, υπάρχουν πάμπολα αντίστοιχα παραδείγματα σε καθημερινή βάση.

Ας καταλάβουν λοιπόν οι επιχειρήσεις ότι τις διαφημίσεις τους, όπως και την υπογραφή τους, θα πρέπει να προσέχουν που τη βάζουν.

Αλλιώς να αφήσουν το παραμύθι περί “brand safety” και να καταλάβουν ότι με τις πρακτικές τους, φαινόμενα όπως το Big Brother θα είναι ο κανόνας και όχι η εξαίρεση. Δημήτρης Πεφάνης  insider

spot_img

Τώρα ζωντανά! Web Radio από το Ελληνικό Φαινόμενο!

 

 

Τελευταία νέα

ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ – ΤΣΙΠΡΑΣ ΣΧΕΔΙΑΖΟΥΝ ΝΑ “ΦΡΕΝΑΡΟΥΝ” ΣΑΜΑΡΑ

Του Παναγιώτη Αποστόλου Πολιτικού αναλυτή – αρθρογράφου egerssi@otenet.gr www.egerssi.gr Στις 30 Μαΐου 2025 έγραφα σε άρθρο μου, πως τέθηκε σε λειτουργία το Plan B της Οικογένειας Μητσοτάκη, στο άκουσμα δημιουργίας κόμματος υπό τον πρώην Πρωθυπουργό Αντώνη Σαμαρά: «…Βέβαια το Μαξίμου δεν θα κάτσει με σταυρωμένα χέρια για να...

O Ιωάννης Παλάσης ως ψάλτης, ως χοράρχης και ως μελοποιός είναι, γενικότερα, από τους πιο σημαντικούς και γνωστούς εκκλησιαστικούς μουσικούς του 20ού αιώνα.

Η φωτογραφία ΝΙΚΟΣ ΒΑΝΗΣ Εκκλησιαστικό ρεπορτάζ ΝΙΚΟΣ ΒΑΝΗΣ O Ιωάννης Παλάσης Ανήκει και αυτός στον κύκλο των εξω-πατριαρχικών Κωνσταντινουπολιτών μουσικών και δασκάλων. O Ιωάννης Παλάσης (1891-†1942) Γεννήθηκε (1891) στο Βογατσικό Μακεδονίας. Μικρός εγκαταστάθηκε στην Κωνσταντινούπολη, όπου φοίτησε στο Ζωγράφειο...

Οπισθόφυλλο και πρωτοσέλιδο στην εφημερίδας Ελεύθερη Ώρα και του Ελληνικό Φαινόμενο. elliniko-fenomeno.gr-5-7-2025-Η Kimberly Guilfoyle θα προωθήσει την ατζέντα «Πρώτα η Αμερική» στην Ελλάδα.

Η Kimberly Guilfoyle θα προωθήσει την ατζέντα «Πρώτα η Αμερική» στην Ελλάδα. https://elliniko-fenomeno.gr/%ce%b7-kimberly-guilfoyle-%ce%b8%ce%b1-%cf%80%cf%81%ce%bf%cf%89%ce%b8%ce%ae%cf%83%ce%b5%ce%b9-%cf%84%ce%b7%ce%bd-%ce%b1%cf%84%ce%b6%ce%ad%ce%bd%cf%84%ce%b1-%cf%80%cf%81%cf%8e%cf%84%ce%b1-%ce%b7/

Το Ξενία Ουρανούπολης, χτισμένο το 1959 από τον κορυφαίο αρχιτέκτονα, Περικλή Σακελλάριο.

Ολοκληρώθηκε ο διαγωνισμός μακροχρόνιας εκμίσθωσης από την ΕΤΑΔ Η Ελληνική Εταιρεία Ακινήτων Δημοσίου (ΕΤΑΔ) Α.Ε., θυγατρική του Υπερταμείου, ολοκλήρωσε τον ανοικτό ηλεκτρονικό πλειοδοτικό διαγωνισμό (e-auction), για την μακροχρόνια εκμίσθωση, για 30 έτη, του «Ξενία Ουρανούπολης», δίνοντας νέα πνοή σε ένα...