Γράφει ο Νίκος Χειλαδάκης.Δημοσιογράφος-Συγγραφέας-Τουρκολόγος
Γεγονός είναι πως η μεγάλη επέλαση των φανατικών ισλαμιστών Τζιχαντιστών στο Βόρειο Ιράκ, τους πρώτους που ωφέλησε είναι οι Κούρδοι. Αφού απηλλάγησαν από την «ενοχλητική» Βαγδάτη που δεν ήθελε με κανένα τρόπο να εκμεταλλεύονται μονομερώς τα πετρέλαια του βορείου Ιράκ, προχώρησαν σε συνεργασία με τον τουρκικό παράγοντα που ελέγχει τον ενεργειακό αγωγό προς το τουρκικό λιμάνι Τζευχάν στην Μεσόγειο, σε μαζικές εξαγωγές του πετρελαίου από τις πηγές που έχουν καταλάβει.
Η νόμιμη σιϊτική κυβέρνηση της Βαγδάτης, που ουσιαστικά αποκόπηκε από το βόρειο Ιράκ εξ’ αιτίας της προέλασης και των σφαγών των Τζιχαντιστών, το μόνο που μπορεί να κάνει στην δεδομένη συγκύρια είναι να παρακολουθεί και να διαμαρτύρεται για τις παράνομες, όπως τις έχει χαρακτηρίσει, κουρδικές εξαγωγές του πετρελαίου που εξάγεται μέσα από την επίσημη ιρακινή επικράτεια.Τουρκικό δημοσίευμα (52)
Που πάει όμως το πετρέλαιο αυτό που οι Τζιχαντιστές με την επέμβαση τους στο Ιράκ προσέφεραν την «χρυσή» ευκαιρία στου Κούρδους να το εκμεταλλευτούν ανενόχλητοι και να το προωθήσουν, φυσικά με το αζημίωτο, προς την ανατολική Μεσόγειο ;
Η κατάληξη του είναι, σύμφωνα με άκρως αποκαλυπτικό δημοσίευμα τη τουρκικής εφημερίδας Aydınlık, στο Ισραήλ, ένα άλλο ένα μεγάλο μέρος απ’ ευθείας προς τις ΗΠΑ και προς το λιμάνι του Μαρόκου, Muhammediye, από όπου επίσης το παραλαμβάνουν οι Αμερικανοί για να το προωθήσουν στην επικράτεια τους.
Αλλά το πιο ενδιαφέρων σε όλη αυτή την «άριστη συνεργασία» Τζιχαντιστών, (που στηρίζονται από τις ΗΠΑ και το Ισραήλ), Κούρδων, Ισραηλινών και Αμερικανών, είναι ότι την μεταφορά του παράνομου αυτού πετρελαίου έχουν αναλάβει πλοία ελληνικών εταιριών που όπως φαίνεται συνεργάζονται άριστα με όλο αυτό το περίφημο και ετερόκλητο κύκλωμα.
Όπως αποκαλύπτει η τουρκική δημοσιογραφική επιθεώρηση, τα ελληνικά πλοία που μεταφέρουν το παράνομο πετρέλαιο του βορείου Ιράκ σε λιμάνια του Ισραήλ και του Μαρόκου για να προωθηθεί στους Αμερικανούς είναι τα εξής :
Ελληνικό τάνκερ με την ονομασία, MARINNER Α, εκτελεί συνεχώς δρομολόγια Μερσίνας – Χάιφας του Ισραήλ, μεταφέροντας πετρέλαιο του βορείου Ιράκ στους Ισραηλινούς.
Ένα άλλο ελληνικό τάνκερ με την ονομασία, JENRY 1, εκτελεί συνεχώς δρομολόγια από την Μερσίνα προς το Ισραηλινό λιμάνι του Ασκελόν μεταφέροντας επίσης πετρέλαιο του βορείου Ιράκ προς το Ισραήλ. MAGESTİC.
Τάνκερ ελληνικής εταιρείας 150 μεγάτονων. Στις 20 Ιουνίου φόρτωσε πετρέλαιο από το τουρκικό λιμάνι του Τζευχάν το με κατεύθυνση τις ΗΠΑ στο λιμάνι της Φιλαδέλφειας. UNITED EMBLEM. Πλοίο ελληνικής εταιρίας εκτελεί διπλές διαδρομές.
Στις 21 Ιανουαρίου φόρτωσε από το Τζευχάν με κατεύθυνση την Μάλτα. AGIOS NIKOLAOS.
Τάνκερ ελληνικής εταιρείας. Φόρτωσε στις 22 Ιουνίου από το Τζευχάν με κατεύθυνση ελληνικό λιμάνι (;). UNITED KLAVRVTA. Τάνκερ ελληνικής εταιρείας. Φόρτωσε στις 23 Ιουνίου με κατεύθυνση το ιταλικό λιμάνι του Augusto. PANAGIA ARMATA. Τάνκερ ελληνικής εταιρείας. Φόρτωσε στις 24 Ιουνίου από το τουρκικό λιμάνι του Τζευχάν με κατεύθυνση την Τυνησία. POLA. Τάνκερ ελληνικής εταιρείας. Αποχώρησε στις 29 Ιουνίου από το ιταλικό λιμάνι της Τεργέστης με κατεύθυνση το τουρκικό λιμάνι του Τζευχάν. με σκοπό να φορτώσει το παράνομο πετρέλαιο.
Σίγουρα οι αποκαλύψεις αυτές δίνουν μια άλλη τελείως ιδιαίτερη διάσταση στα γεγονότα που εκτυλίσσονται στο βόρειο Ιράκ και την πολύ περίεργη παθητική στάση των δυτικών δυνάμεων, συμπεριλαμβανόμενης και της ελληνικής κυβέρνησης, στις αγριότητες και τις σφαγές των Τζιχαντιστών.Ουσιαστικά μόνο η Ρωσία αντιδρά και διαμαρτύρεται στις σφαγές των χριστιανών της ευρύτερης περιοχής.
Το ενδιαφέρων βέβαια για μας είναι η αποκάλυψη της μαζικής συμμετοχής ελληνικών ναυτιλιακών εταιρειών στην ληστεία ουσιαστικά των πετρελαϊκών κοιτασμάτων του βορείου Ιράκ από την επίσημη κυβέρνηση της Βαγδάτης προς όφελος των συνηθισμένων «ενόχων», Ισραήλ και ΗΠΑ.
πληρ,από pentapostagma